Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2023 12:29 - Наричат ме България! Сакралната История на България, скрита и разкрита в нейна епична изповед!
Автор: bezistena Категория: История   
Прочетен: 5071 Коментари: 1 Гласове:
9

Последна промяна: 26.06.2023 16:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ще разсекретим поредните кодирани послания и документи за дълбоко скриваната до сега сакрална история на Българите, изпращани ни в поетичен формат от централната  универсална информационна агенция и архив Акаши, и легализирани от най – висшата атестационна инстанция – Божията канцелария!

   Наричат ме БЪЛГАРИЯimage
image image image
Бях голяма – с кон не можеш ме премина ,
ни сокол да пратиш да ме прелети.
Днес съм малка – педя и половина -
планина, река, небе.

Ала имам синове и щерки,
колкото са мравки по земята.
Носих ги в утробата си с обич,
пъпната им връв сама отрязах.
Сях, ожънах, хляб им месих
и ръце им дадох да си месят хляб.

Станаха орачи, лечители, учители, царе
– имало е смисъл, значи дето им дарих душа.

Свидни са ми всички и не давам
мъх по челото на никой да покара.
Кръв са ми Кера- Тамара, Пагане,
Княгиня Райна!
Дух са ми Бенковски, Ботев,
редом с Караджата!

Свещ съм им и църква,
път съм им и гроб.

И съм горда: вдигнаха мостове,
къщи зидаха по моето сърце.
Гледах ги и им се радвах как
съграждат си света.

А пък аз държах ръцете крехки,
дето пишат а, б, в.
Учих ги да крият Слово в пепел
и от пепелта да сторват СЛОВО.


Учих ги с една чепата пръчка
животворната вода да търсят,
когато дните ни пресъхнат.

Всичкото си знание им дадох,
да си имат вместо факел.

Но дойдоха чужди – да ме грабят,
чужди обичаи да налагат.
Лъгаха ме, мъчиха ме дълго,
пробваха да ме секат от корен.
Не успяха в своя буреносен пристъп,
името ми хвърлиха на огън.

Аз горях, догарях, станах въглен
и от въглена добих душа отколе.
И вървях след еднооки,
дето водят сто слепеца и заклевах
дъщерите си да вплитат
чест в дебели плитки.
Стиснах кремъклийка, знамена развях
и станах топ черешов и баташки кладенец.

Ей я – през коприва, през лютиче
съдбата все тъй криволичи.
Криволичи, докато намери
връх висок и си го кръсти Шипка.

Там е моето Спасение!!!

Там, сред канарите, дочитам
предсмъртното писмо
от сина ми Апостола.
Отне ми го бесилката.

И трижди мръква над главата ми
преди юнашки сън
снегът ми да заспи.

Най-подир настана пролет
и поникна върху костите трева…

Свобода съм днес.
Но никак не забравям как откъсваха
от мене силни мъжки рожби,
да ги правят еничари.
Помня още как крадяха дъщерите ми
да красят хареми
и под други небеса да раждат.
Помня воеводи, писъци и ужас,
и оная осакатена кобилка История.
Остана ми една песен:
„ Даваш ли, даваш..“
и точно смогнах да измия рани
в придошлите Струма и Марица,
и в оная луда, луда Яна,
разполовиха сърцето ми.

Колко съм плакала – питайте очите ми –
езерата Рилски.
Хем бях жива, хем не бях
докато провъзгласиха Съединението.

Станах мъдра.
Пазя се от всички.
Чуждите ме знаят нестинарка.
Знаят ме старица с вършини на гръб
и девойка с кобилица на тънко рамо.

Търновград ме наричат, Плиска,
Преслав и Средец.
Казват, че съм паче перо, дето скърца,
от рози ехо и конник,
препускащ в скалите на Мадара.

Ала съм и друго:
чан на празничното гърло
и жито за помен.

Само скръбта ми не знаят.
Пък аз ѝ слугувам, нося я и я живея.

Тежи ми да гледам ония, от мене родени,
как лесно харизват душата ми.
Кой чеиза ми хвърля, кой ми златото пилее…

И ми иде да питам: свърши ли пръстта,
на какво ще посегнат.

Клето майчино сърце,
орисано е да прощава!

Но вижте: тече шира от ръцете ми
– бъдещо вино, което вярва,
че слънцето е близо.

Прилича на шира, ала е древна кръв!!!

Нека оглупелите да пият, да си спомнят,
че от мене са излезли,
че и те са: Добруджа и Тракия, Странджа,
Македония и Мизия, Сакар и Родопа.

Мъчно ми е.
Моля се да се намери тъпан –
да думне в сърцата със страшна сила,
щото макар да съм педя земя,
всъщност съм Светиня
до последен камък.

Вековете ще минават, мене пак
ще ме зоват БЪЛГАРИЯimageimage

Автор: Ивелина Радиoнова

–––––––––––––––––––––––
–––––––––––––––––––––––
–––––––––––––––––––––––

Тези документи получихме с посредничеството на фейсбук страницата 
Златна България
https://www.facebook.com/GoldBulgaria7

чиято титулна прокламация и Символ верую е 

Главата ми да отсекат, пак ще викам: "Да живее България! 

Страница ·Блогър  
bzlatna@gmail.com  
https://www.tiktok.com/@goldenbulgaria  
horaotnaroda.bg  

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––  

Поредните послания и документи за дълбоко скриваната до сега сакрална история на Българите, изпращани ни в поетичен формат, са от Авторите на всички творби в поетичен формат, Които ни се разкриват във типовата формулировка на поетичния формат и във всичките ни 1700 постинга в блога ни:

ПОЕТИЧЕН ФОРМАТ от=от Бог Ешуа и Богиня Матара Диана 

Българските Всесилни и Всемогъщи Богове Творци и Демиурзи, Господари и Властелини на световете и Автори и Постановчици на транс епохалната експериментална екстремална риалити драматизация "Българите и човешката цивилизация" – Господ Бог Отец Исус и Великата Богиня Майка Диана, познати от последните им аватарни проявления преди 2000 години в Тракия пред Българите като Христос и Мария Магдалена, по – късно манипулирана като Богородица или Дева Мария (Богиня Диана Мария/Богиня Мадара), Родоначалниците на новоепохалната генерация на Арианите/Арии/Раи/Арийци от Българския жречески род Дуло, от който род са всички духовни водачи и лидери и интелектуалният творчески и прогресивен елит на всички народи и племена, както и изродените им реакционни управленчески и богаташки елити, от този род сме и всички тия феноменни Българи и крипто Българи със задължително начално ниво на IQ > 70 и следващите висши нива на IQ > 130 > 140..., които познаем Боговете ни и се познаем, че сме Тяхни генетични потомци с унаследени Техните характеристики – сиреч сме богове, все още с малка "б", с помощта на   

Свещения шифър, който ви разкриваме чрез Тайната на Свещения Български език

http://bezistena.blog.bg/history/2013/05/24/tainata-na-sveshteniiat-bylgarski-ezik-chast-1.1113546  

и с всички документи от нашия блог http://bezistena.blog.bg, и който Свещен шифър трябва да научите и усвоите от тези статии, за да проумеете всички други наши документи и посланията от Боговете ни за нашето Спасение!

Ето Чия е България, указано още в заглавието на папката със секретни документи:
Наричат ме БЪЛГАРИЯimage

НАРИЧАТ МЕ БЪЛГАРИЯ на=НАРИТШАТ МЕ БЪЛГАРИЯ на=
на Матара Диана и Ешуа Българина

НАРИЧАТ МЕ БЪЛГАРИЯ на=НАРИТШАТ МЕ БЪЛГАРИЯ на=
БЪЛГАРИЯ на Матара Диана и Ешуа 

... имам синове и щерки,
колкото са мравки по земята.
Носих ги в утробата си с обич,
пъпната им връв сама отрязах.
Сях, ожънах, хляб им месих
и ръце им дадох да си месят хляб.

 
ИМАМЕ СИНОВЕ И ЩЕРКИ от=ИМАМЕ СИНОВЕ И ШТЕРКИ от=
от Богиня Мама и Кристош=
от Богиня Мама и Исуш от Тракия

НОСИМ В УТРОБИТЕ СИ потомците на=
потомците на Бог Исус и Богиня Матара Диана 

Станаха орачи, лечители, учители, царе
– имало е смисъл, значи дето им дарих душа.
 

ДАРИХА НИ ДУШИ=Диана и Ешуа от Драхия (Тракия)

image


ДУША=Диана и Ешуа 

имплантирана във всеки човек частица от Святият Божи Дух, генетичен продукт на Боговете ни  Исус и Мария Магдалена, вложен във всяко човешко същество и съдържащ всички Техни качества и параметри, вечен двигател и мотор и духовен енергетичен живителен център на човека.

image

image

Безсмъртието на Душата определя и гарантира и безсмъртие на човешкия живот при определени условия, дефинирани и съдържащи се в познание на нейната Божествена семантика, произход, характеристика и статут, които ние  ви разкриваме за пореден път и в тези документи.

Свидни са ми всички и не давам
мъх по челото на никой да покара.


СВИДНИ НИ СА=Богиня Диана и Исус

Свещ съм им и църква,
път съм им и гроб.


Когато палите свещ в молитва – да знаете към Кои да изпратите прошението си:

СВЕЩ=СВЕШТ=Богиня Диана и Исуш

ПЪТ СА НИ=Богиня Диана и Иса 

И съм горда: вдигнаха мостове,
къщи зидаха по моето сърце.

image

МОСТОВЕ към=към Иса и Богиня Ма (Майка) Диана 

image


image

МОЕТО СЪРЦЕ е от=МОЕТО СЪРТСЕ е от=е от Матара Диана и Исус 

image

 
image
 
Гледах ги и им се радвах как
съграждат си света.


СЪГРАЖДАНЕ от=
от Гриждос (Христос)=
от Ежус от Драгия (Тракия) 
 
Учих ги с една чепата пръчка
животворната вода да търсят,
когато дните ни пресъхнат.


Разкриваме тайната на вълшебния жречески жезъл и педагогически възпитателен атрибут – чепатата пръчка, с която Майка България е учила децата си и чрез която се разкриват тайните на световете и на живота:

ЧЕПАТА ПРЪЧКА от=ЧЕПАТА ПРЪТШКА от=
от Богиня Диана и Бог Крештош=
от Богиня Диана и Бог Ешуш от Тракия 

За вас – позналите се Божии феноменни потомци, отворихме извора на Живата вода, творена от Боговете ни!

ЖИВОТВОРНА ВОДА от=Творена от Бог Ежуа и Богиня Диана 

image


ЖИВА ВОДА=Бог Ежуа и Богиня Диана 

БОЖИИ ПОТОМЦИ от=БОЖИИ ПОТОМЦИ от=от Бог Ежус и Богиня Мат Диана 

Всичкото си знание им дадох,
да си имат вместо факел.


ЗНАНИЕ от/за=от/за ИЗАЕ ± Н Н(кодировъчни назали)=от/за ИЗАЕ=от/за Иза 
  
ДА СИ ИМАМЕ=
Иса и Диана МаМа=
Иса и Диана Мария Магдалена

Но дойдоха чужди – да ме грабят,
чужди обичаи да налагат.
Лъгаха ме, мъчиха ме дълго,
пробваха да ме секат от корен


Документ, удостоверяващ от Кои са нашите обичаи:

ОБИЧАИ от=ОБИТШАИ от=от Богиня Диана и Ешуа 

СЕКАТ КОРЕНИТЕ на=на Кан (Жреци) на Диана и Иса от Тракия 

Стиснах кремъклийка, знамена развях
и станах топ черешов и баташки кладенец


РАЗВЕТИ ЗНАМЕНА на=на Изуз и Богиня Матара 

Разсекретяваме технологичната и оперативната тайна know – how на царя на оръдията – топа:

ТОП=Богиня Диана 

Разсекретяваме и сакралната трагична семантика на Батак, поради което от Горе му дадоха това име и организираха Баташкото клане, за да стане то неизтриваема страница от етносната ни памет и история:

БАТАК на=на Бокиня Диана 

БАТАК селище на=селище на Кан (Жреци) на Богиня Диана

които всички саможертвени великомъченици вкупом преминаха в първите редици на Божията Светейша армия

СВЕТЕЙШАТА АРМИЯ на=на Исуш и Богиня Матара 

САМОЖЕРТВЕНИ ВЕЛИКОМЪЧЕНИЦИ от=
ВЕЛИКОМЪЧЕНИЦИ от Исуж и Богиня Матара 

ЕТНОСНА ПАМЕТ И ИСТОРИЯ на=на Рода на Исус и Богиня Мат Диана 

Ей я – през коприва, през лютиче
съдбата все тъй криволичи.
Криволичи, докато намери
връх висок и си го кръсти Шипка


Там е моето Спасение!!!


Вече отдавна знаете от нашите документи Кои определят нашата съдба и в Чии ръце се намира нашата съдба!

СЪДБА=Иса и Богиня Диана 

image

СЪДБАТА НИ СЕ НАМИРА в ръцете на=в ръцете на Исус и Богиня Матара Диана 
 
image 
 
ЩЕ НАМЕРИМ ВИСОК ВРЪХ на=ВРЪХ на Исуш и Богиня Мат Мария 
 
Защо култовият връх е Шипка и какъв е неговият статут –

ШИПКА на=на Бок Ешуа  

ШИПКА на=на Кан (Жреци) на Бог Ешуа  
 
ШИПКА=Кая (скала, скално мегалитно светилище) на Бог Ешуа  

сме ви просвещавали в много наши тематични постинги:

Извънземни в образа на Змей правят лунното затъмнение на боевете за Шипка и спасиха България. Секретните мистични архиви от Руско – турската освободителна война
https://bezistena.blog.bg/history/2021/03/03/izvynzemni-v-obraza-na-zmei-praviat-lunnoto-zatymnenie-na-bo.1751618

Маркирахме и акцентирахме върху прокламацията Там е моето Спасение от шипченския сюжет, за да посочим на всички къде е и Кой е нашето Спасение!

ТАМ Е НАШЕТО СПАСЕНИЕ от=от Сина на Исуш и Богиня Мат Диана  

Синът на Исуш и Богиня Мат Диана е Божият син, Човешкият Син, обещаният ни от Боговете Исус и Богиня Диана/Мария Магдалена Спасител на Българите и на света – апогеят, еманацията и апотеозът на Тяхната Любов и поантата на транс епохалния им проект "Българите и човешката цивилизация", отгледан, закален и селектиран при свръх екстремален риалити режим през последните 2000 години в родословието на поколенията от Негови праведни Предци от първосвещената златна генеалогична линия на Божия жречески род Дуло, съхранили чистотата и светостта си и Чието епично епохално Явяване и възцеряване на Земята подготвят Боговете ни в ускорени темпове и срокове!  

image 
 
Там, сред канарите, дочитам
предсмъртното писмо
от сина ми Апостола.
Отне ми го бесилката. 


image
     
ПРЕДСМЪРТНО ПИСМО до=до Бог Исус и Богиня Диана Матара Мария

ПРЕДСМЪРТНО ПИСМО от=ПИСМО от Ариан на Иса и Богиня Матара Диана 

Свещена национална инициатива и кампания за официална всенародна християнска канонизация на Свети Васил Левски
https://bezistena.blog.bg/history/2021/07/18/sveshtena-nacionalna-iniciativa-i-kampaniia-za-oficialna-nar.1770127

Левски и все по – ясно очертаващият му се образ на свръх феноменен първожрец и глава на световното Бяло масонство, вече 148 години Свети Левски!
https://bezistena.blog.bg/history/2021/02/19/levski-i-vse-po-iasno-ochertavashtiiat-mu-se-obraz-na-svryh-.1749926

Свобода съм днес.
Но никак не забравям как откъсваха
от мене силни мъжки рожби,
да ги правят еничари


СВОБОДА=Бог Иса и Богиня Диана 

СВОБОДНИ СМЕ само с=само с Бог Исус и Богиня Ма (Майка) Диана 

Разсекретяваме родовото досие на мъжките рожби на Майка България, които душманите ни правеха еничери:

МЪЖКИ РОЖБИ=Ариани Кан (Жреци) на  Ежуж и Богиня Ма (Майка)

ЕНИЧЕРИ от=ЕНИТШЕРИ от=от Ариани на Диана и Ешуа 

РОДОВО ДОСИЕ на=на Рода на Богиня Диана и Иса 

Петлешковден и девширме. Как Българите докато висели по ченгелите живеели в мир и любов с турците и Предците ни давали децата си доброволно за рицари – еничери!
https://bezistena.blog.bg/history/2023/02/02/petleshkovden-i-devshirme-kak-bylgarite-dokato-viseli-po-che.1853899

Внимание! Пробив в цензуриращата система на българската Википедия или как открито се прокламира цензурата и се търсят цензурни сатрапи!
https://bezistena.blog.bg/history/2020/02/03/vnimanie-probiv-v-cenzurirashtata-sistema-na-bylgarskata-vik.1694802

Остана ми една песен:
„ Даваш ли, даваш..“
и точно смогнах да измия рани
в придошлите Струма и Марица
,

ОСТАНА МИ ЕДНА ПЕСЕН за=за Исус и Богиня Мат Диана 

ДА ИЗМИЯ РАНИТЕ на потомците на=на потомците на Иза и Матара Диана 

И отново на колене пред епичния поетичен кръстнически и кодировъчен гений на Предците ни – феноменните жреци от Божия жречески род Дуло, ударили неизтриваемият информационен печат върху имената на двете ни култови реки, достатъчни само те да документират безапелационно Божия генезис на Българите!

СТРУМА=СУ МАТР=Иса и Матара 

МАРИЦА=МАРИТСА=Матара и Иса 

ИНФОРМАЦИОНЕН ПЕЧАТ на=на Бог Ешус и Богиня Матара Диана 

Станах мъдра.
Пазя се от всички.
Чуждите ме знаят нестинарка.
Знаят ме старица с вършини на гръб
и девойка с кобилица на тънко рамо.

МЪДРОСТ от=от Иса и Матара Диана 

СТАВАМЕ МЪДРИ с=с Иса и Богиня Ма (Майка) Диана Мария 

ПАЗЕТЕ СЕ с=с Богиня Диана и Исуз

ДЕВОЙКА С КОБИЛИЦА НА ТЪНКО РАМО от=
ДЕВОЙКА от Кан (Жреци) на Матара Диана и Исус Бълкарина 

НЕСТИНАРКИ=Ариани Кан (Жрици) на Диана и Иса 

НЕСТИНАРИ=Ариани от Иса и Диана 

Жар птица и Феникс литнаха! Никой не може да ги спре!
http://bezistena.blog.bg/history/2014/01/27/jar-ptica-i-feniks-litnaha-nikoi-ne-moje-da-gi-spre.1232232  

... 
И когато огънят на главните от рухналия в пожарището свещен дом на Българите свърши и настана мракът, който скова нацяло вцепенените оскотявани вече четвърт век Божии деца, в пепелищата на тлеещите въглени нагази боса Севда с дълга бяла дрешка и тъжни очи и загреба с голи ръце гаснещата жарава.

image

Търсеше Жар птицата. 
Птицата, за която Баба ѝ все ѝ разказваше, че никога не изоставя Българите да изтлеят на пепел и че може да изпълни всички желания на този, който я намери в огъня и знае истинските ѝ имена и имената на тъжния синеок Исус и гледащата я също като Майка ѝ Богородичка от иконката, която ѝ остави когато тръгна за чужбина.

Тя щеше да поиска за себе си само да ѝ върне Мама и Тате...
После щеше да ѝ иска да върне и всички майки и татковци, дето са по чуждите страни..., щеше да поиска и..., щеше да поиска и синеокия Исус и Богородичка да си дойдат, защото от Баба си беше чувала, че само Те могат да изпълнят всички желания на децата и на големите и да направят живота ѝм щастлив.
 
И когато детето беше се отчаяло, че жарта ще угасне нацяло и няма да успее да намери и съживи огнената птица, тогава отвсякъде заприиждаха хора с бели дрехи и носеха горящи факли, знамена, икони и хоругви, религиозни книги и манипулирани и фалшиви исторически книги, партийни книжки и лозунги, пари и ценни книжа, акции, нотариални документи за собственост – всичко, което ги разделяше и караше да се бият и избиват помежду си, и като първите християни, които се отказвали от личните си богатства и имоти за да живеят като братя помежду си заедно с Исус и Мария, оставиха всички тия неща пред олтаря на свещения огън.
С тях разпалиха отново огъня, като оставиха само свещените религиозни книги като свещени реликви за музея на човешката памет за времето на безвремието и разделението. 
И тогава започнаха един след друг и на групи заедно да прихващат от Свещеният огън и влизаха все повече и повече в огъня, като гребяха с ръце угасващи главни и въглени и ги съживявяха с топлината на дъха и Духа си.
Трупаха ги в центъра на пожарището и хорището около Малката Жрица.
С нея бяха и новите ѝ приятели от bezistena, които знаеха истинските имена на Птицата и на Боговете.

Писна гайда и тъпана зададе ритъма, хората се хванаха за ръце и заиграха върху жарта.
И още хора от всякъде идваха, от всички страни носеха и трупаха богатства и имоти в Свещения огън, и пречистени прихващаха от Огънят на Святият Дух и се хващаха на хорото.
Идваха и от висините отгоре...

image

Жарта на купа по средата изведнъж се пръсна на  хиляди искри и светлини и сред тях Жрицата Севда издигна в ръце над главата си сияещо огнено кълбо.
Хората с белите дрехи се скупчиха около Огнената Жрица и я вдигнаха високо на ръцете си.
Огненото кълбо се разплете и от него се оформиха две огнени птици.
Птиците пръснаха пламъци и светлина в тежката и скръбна нощ, която като ята черни гарвани с писъци се разпръсна без остатъци и следи.

image

Птиците осветиха като Слънцето и Луната хората и Земята им, прихванаха огнената си Възкресителка и литнаха където тя бе пожелала.
Огнените им дири след тях начертаха на изчистеното небе имената им:

                                     ФЕНИКС И ЖАР ПТИЦА  

Вече всички знаеха, какво значат тия имена и кои бяха Спасителите им :  

ФЕНИКС И ЖАР ПТИЦА=Цар Бог Исус и Богиня Диана

–––––––––––––––––––

Ала съм и друго:
чан на празничното гърло
и жито за помен.
Само скръбта ми не знаят.
Пък аз ѝ слугувам, нося я и я живея.


Чановете, които са жреческият атрибут, преносим в режим на легализирана конспирация от Кукерите, ни разкриват тайната и магията си: 

ЧАН=ТШАН=Диана и Ешуа 

СКРЪБТА МИ НЕ ЗНАЯТ на=на Ариан Кан (Жрец) на Исуз и Богиня Мат Диана 

И ще трансформираме и преосветим скръбният ритуал на житото за помен, като активираме Божествненият му сакралитет и потенциал!

ЖИТО ЗА ПОМЕН в чест на=в чест на Ижуз и Богиня Ма (Майка) Диана 

И ми иде да питам: свърши ли пръстта,
на какво ще посегнат.

ПОСЯГАТ на народа на=на народа на Иса и Богиня Диана 

image
 
Мъчно ми е.
Моля се да се намери тъпан –
да думне в сърцата със страшна сила,
щото макар да съм педя земя,
всъщност съм Светиня
до последен камък
.

МЪЧНО МИ Е ЗА=МЪТШНО МИ Е ЗА=
Ешуз и Диана МаМа=
Ешуз и Диана Мария Магдалена 

ДА СЕ НАМЕРИ ТЪПАН и думне за=и думне за Иса и Богиня Матара Диана 

Сега заедно ще преекспонираме и преумножим до размерите на цялата Земя на педята и шепата земя, на която Боговете ни ни оставиха според Техния екстремален сценарий и драматизация за нашата трансепохална закалка, селекция и подготовка за духовен и управленчески разсад на всички народи, за да се защищаваме от душманите ни и пазим Земния Рай и Обетованата земя България!

ПЕДЯ ЗЕМЯ на=на Богиня Ма (Майка) Диана и Иза 

ШЕПА ЗЕМЯ на=на Ешуз и Богиня Ма (Майка)

ЗЕМЕН РАЙ на=на Иза и Мария

ОБЕТОВАНАТА ЗЕМЯ на=на Богиня Мат Диана и Бог Иза 

Тези документи категорично указват защо България е Светиня, и защо най – съкровените духовни и материални категории са Светини!

СВЕТИНИ на=на Иса и Богиня Диана 

Вековете ще минават, мене пак
ще ме зоват БЪЛГАРИЯ !!!
image 

ВЕКОВЕ ЩЕ МИНАТ без=без Бог Ешуа и Богиня Майка Диана 

Тези векове без видимото присъствие на Боговете ни вече преминаха, вече е времето да се явят!

ВЕЧЕ Е ВРЕМЕТО да се явят=да се явят Бог Ешуа и Богиня Матара Диана  

Финалната поанта Ще ме зоват БЪЛГАРИЯ на епичната патриотична оптимистична елегия отново като анонсовата овертюра ни прокламира Чия е България!

ЩЕ МЕ ЗОВАТ БЪЛГАРИЯ на=ШТЕ МЕ ЗОВАТ БЪЛГАРИЯ на=
на Богиня Мат Диана и Ешуз Българина 

ЩЕ МЕ ЗОВАТ БЪЛГАРИЯ на=ШТЕ МЕ ЗОВАТ БЪЛГАРИЯ на=
на България на Богиня Мат Диана и Ешуз 

ЩЕ МЕ ЗОВАТ БЪЛГАРИЯ на=ШТЕ МЕ ЗОВАТ БЪЛГАРИЯ на=
на Българи на Богиня Мат Диана и Ешуз 

Умишлено оставихме за накрая като венец на нашето сакрално Просвещение маркирания куплет

А пък аз държах ръцете крехки,
дето пишат а, б, в.
Учих ги да крият Слово в пепел
и от пепелта да сторват СЛОВО.


за да направим поредната ярка демонстрация на Сътворенческото и перманентното вездесъщие на Свещения Божи Български Сътворенчески език, чрез който Боговете ни и Техните служители – нашите Предци на Земята и после свръхестествени реални и рационални Божии Светии, едно от проявленията на които е на Извънземни, съставяха всички думи и изрази на Божия Български език и чрез него съставяха всички езици на Земята, и закодирваха с кода на Свещения шифър сакралната информация за Българските Богове и за Техния феноменен жречески народ – Българите!  
Епичната трансепохална тайна №1 на човешката цивилизация!

В последния стих е документирано кой е новоепохалният учител на Българите, учил ги  "да крият слово в пепел", за да архивират, скрият и пренесат тази свещена информация за Божествения генезис и статут на Българите до наши дни!

ДА КРИЯТ СЛОВО В ПЕПЕЛ=Павел Ариан и Кан (Жрец) от Дуло на Бог Иса и Богиня Диана 

Павел е Родоначалникът на новоепохалната генерация на рода Дуло, първородният син на Исус и Мария Магдалена, който е Кан (Жрец) и Цар Авитохол (33 – 333) от Именника на Българските канове, който е всички т. нар. "Римски императори" от Нерон до Диоклециан включително, който е и мистериозният Сеяч от новозаветната притча "Сеячът и Семето", посял с духовна, душевна и материална Любов Божието генетично феноменно семе и имплант сред всички племена по света (всички до едно бивши нефеноменни безкултурни тракийски племена) за дългия си престой на Земята и присъединил ги към Световната Свещена Българска империя (33 – 518), който е още и Свети Трифон Зарезан, който е Свети граф Сен Жермен, който е Свети Павел от 333 година до сега, който е и култовото мъжко дете от гл. 12 на Откровение, което управлява всички народи с железен жезъл при Бога и престола Му, и е Шеф на Небесното светейшество Вси Светии и Император на Божиите светове, който е и главният продуцент и режисьор на сегашните страховити епични събития и процеси в света.

В Българския свръхсекретен съкровен интимен фолклор, съставен както целия ни фолклор само от шифровани документи за Българските Богове и Божествения генезис на Българите, Павел се е засекретил в култовия образ на пияницата, ухажор, сваляч, женкар и любовник Трифон Зарезан, Свети Трифон, а в кодираната от него Библия и Новия завет в образа на Сеячът от най – секретната и важна новозаветна притча за Семето и Сеяча.  
Павел в качеството му на Сеячът на Божието семе / ген от най – секретната и важна фундаментална новозаветна евангелска притча за Семето и Сеяча, за времето на продължителния си земен живот изпълнява ревностно и усърдно възложената му мисия от Родителите му, като запложда всички човешки племена (всички те тракийски племена, с които от България и Тракия – същинският Сътворенчески рай на Земята, пост – Сътворенчески е заселен целия свят) със Свещения Божи феноменен имплант,

image

създавайки и развивайки така Новоепохалната обща единна разумна цивилизация на Земята, и преминавайки от 333 година в светейшо служение като Свети Павел – Шеф на Небесното светейшество, оставя потомците си с гарантиран перманентен институционален статут под неговата егида за жертвено служение на всички народи и племена за техен Духовен интелектуален творчески прогресивен бунтарски елит, както и за управленчески аристократичен елит от тогава до сега под неговия постоянен върховен транспространствен светейши надзор, контрол и управление,

image

и присъединява тия племена към Световната Свещена Българска империя (33 – 518), която застроява с феноменни материални строителни чудеса и свръхестествени духовни достижения, фалшифицирана след 1000 години от заговорниците срещу Българите с перманентен геноцид и тотална историческа фалшификация и цензура над Божия феноменен Български народ като "Римска" империя.  

image         

Павел е главният свръхсекретен персонаж и субект на култовата легендарна чаша с кръвта на Исус – Свещения граал, в която е кръвта на Исус – сиреч гените му.     

СВЕЩЕН ГРААЛ с гените на=СВЕШТЕН ГРААЛ с гените на=
с гените на Диана и Исуш Българина  

СВЕЩЕН ГРААЛ=СВЕШТЕН ГРААЛ=Сина на Диана и Ешуа Българина    

СВЕЩЕН ГРААЛ=СВЕШТЕН ГРААЛ=Българин Син на Диана и Ешуа     

Павел, който е Кан и Цар Авитохол, е и евангелист Йоан, и евангелист Матей, и евангелист Лука, и евангелист Марк, и Апостол Павел, и Свети Павел и всички други главни персонажи от разсекретеното му CV и е тъй търсеният тайнствен автор евангелист на всички новозаветни евангелски документи, който според много християнски апологети и искрени последователи и изследователи на Исус, обследвали стилистично, лингвистично, фактологично и най – подробно еванглията, са категорични, че авторът е един човек, написал и четирите Еванглия.      
Павел за дългия си престой в земното измерение (33 –333) в качеството си на Първожрец и Цар Авитохол и Император на Свещената Световна Българска империя, владяла целия свят по законите на Любовта, Братството и Мира и феноменните свръхестествени практики на Дарбите на Святият Божи Дух от 33 до 518 година, за този дълъг престой от него в човешкото измерение от 300 години освен че съставя в код със Свещения шифър четирите Еванглия и всички канонични и апокрифни новоепохални евангелски християнски документи, (14 канонични послания и още 4 неканонични, както и Деяния на Апостолите) но и полага основите и правилата на цялата новоепохална литература, поезия, песенното изкуство и всички други изкуства, науки и сфръх феноменното новоепохално мегалитно енергийно светилищно строителство върху феноменните Дарби на Святият Дух, върху законите на Всемирната Любов и секрета на Свещения шифър, както и всички съвременни човешки езици и писмености – еволюционни цивилизационни процеси, които надзирава и развива и усъвременява под непрекъснатото си методическо ръководство след 333 г. сл. Хр. до сега в качеството си на Свети Павел и Шеф на Небесното светейшество и Император на транс – пространствената Свещена  Българска империя, която продължава да управлява всички светове и измерения (временно скрита за невежите сетива на земните хора) като върховна изпълнителна власт на абсолютните върховни Монарси, Властелини и Господари на световете –  Исус и Мария Магдалена.

––––––––––––––––––––––––
––––––––––––––––––––––––

На финала на тази епична метежна скръбна елегийно – оптимистична изповед на Майка България,

ИЗПОВЕД на=на Бог Иза и Богиня Диана 

МЕТЕЖНА ИЗПОВЕД на=на Бог Ежуз и Богиня Мат Диана 

ОПТИМИСТИЧНА ИЗПОВЕД на=ИЗПОВЕД на Исуш и Богиня Мат Диана 

ще разсекретим титулната прокламация и Символ верую на Златна България –

Главата ми да отсекат, пак ще викам: "Да живее България!"
 

която характиризира генезиса и статута на великомъченическия Български Божи народ, подлаган от Боговете ни векове и епохи на перманентен режим на екстремални изпитания на ръба на оцеляването ни за нашето закаляване, селектиране и подготовка за Духовен разсад за бъдещи Духовни и управленчески водачи на всички народи при скорошното възстановяване на Свещената Българска империя над целия свят, която е обещаното ни от Боговете ни Царство на Земята на Любовта, Братството и Мира за всички! 

ДА ЖИВЕЕ БЪЛГАРИЯ=БЪЛГАРИЯ е на Ежуа и Богиня Диана 

Тази огнена жертвена прокламация е Символ веруюто на един от правнуците на Свети Васил Левски, който сам се бе покачил на ешафота да търси от това най – високо място Истината за Българите и за Левски!
 
image

ЕШАФОТ за потомците на=за потомците на Ешуа и Богиня Диана

место, олтар за директно преминаване на потомците на Българските Богове в Тяхното измерение и даряването им с Безсмъртие и Вечен живот! 

БЕЗСМЪРТИЕ с=с Исуз и Богиня Матара 

ВЕЧЕН ЖИВОТ с=с Бог Ежуш и Богиня Диана 

Николай Хайтов разкрива документи за Левски и Панайот Хитов и порталите в измеренията по повод 20 години от възшествието си в свръхестествен светейши режим

https://bezistena.blog.bg/history/2022/07/02/haitov.1824738
 
image

Няма да пропуснем да ви покажем за пореден път коя е и къде е централната  универсална информационна агенция и архив Акаши и Божията канцелария,

АКАШИ=Кая (скално светилище, храм) на Ешуа 

БОЖИЯ КАНЦЕЛАРИЯ на=БОЖИЯ КАНТСЕЛАРИЯ на=на Диана и Исуж Бълкарина

БОЖИЯ КАНЦЕЛАРИЯ в=БОЖИЯ КАНТСЕЛАРИЯ в=в Бълкария на Диана и Исуж

засекретени временно като Безистена!

Безистенът е първосвещената Божия Сътворенческа експериментална лаборатория и развойна база на Земята, родилен дом на децата на Боговете – човеците, които са само Българите, Техен Първосвещен храм и постоянно местообиталище, Център и Команден пункт на Време – пространствения континуум и Главна врата и портал между измеренията и пространствата в Божия перманентно първопрестолен град Олимп/Импол/Иампол/Ямбол, Централен Вселенски компютър и информационен архив Акаши, Команден диспечерснки пункт за  контрол и управление на всички природни, енергийни, физически, биологични и социално – политически процеси на Земята, който храм Безистена кодиран като култовия "Храм на Соломон", е висша съкровена етносна доктрина и извечна цел №1 за намиране и завладяване от всички племена на света, и което няма да се случи, защото скоро на Безистена ще се проведат епичните събития и процеси по покаянието и побратимяването на всички династи от Дуло, сиреч на духовния елит и на всички управници на всички народи и държави – събития пророкувани във притчата за Блудния син.
 
Културно – информационен център "Безистен"
https://www.bezistena.com/bg/
www.facebook.com/bezistena  

https://www.youtube.com/watch?v=wJ0Y4zH9ByM&lc=Ugy2jxR680ENOQequgx4AaABAg
Гнездото на рептилите – Безистенът в Ямбол  –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
екип на bezistena със синергитичното участие на Ивелина Радиoнова

РАДИОНОВА=Ариан от Богиня Диана

и Златна България, и Светии от Вси Светии, вси Българи, водени от Свети Павел, Свети Васил Левски и правнукът му Свети Николай Хайтов

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
ИСД с Любов и песни!

https://www.youtube.com/watch?v=P4FIoa1edW0&t=22s
Де е България

Питат ли ме дей зората
ме огряла първи път.
Питат ли ме дей земята
що най-любя на света.

Тамо аз ще отговоря
де се белий Дунав лей,
де от изток Черно море
се бунтува и светлей.

Тамо де се възвишава
горда Стара планина,
де Марица тихо шава
из Тракийска равнина.

Българио драга мила
земя пълна с добрини,
земя що си ме кърмила
моя поклон приеми.










Гласувай:
9


Вълнообразно


1. bezistena - Мария Магдалена и Исус ви обичат! ...
23.06.2023 12:42

Мария Магдалена и Исус ви обичат!
Няма да публикуваме и отговаряме на анонимни и скверни автори, на несъществени и безстойностни елементарни коментари, защото каузата ни е свещена и не търпи анонимност или оскверняване и времето на Последните времена е малко!
Блогът, статиите и екипът ни са под егидата и закрилата на Святият Дух и затова Неговата протекция и сакралната духовна материя носят непредвидими автомоторни енергийни последици за злоумишлени и неразумни безБожни и бездуховни хулители и сквернители, поради което ви съветваме искрено и настойчиво да не почерняте неразумно и безумно кармата на генеалогията си!
Даряваме ви с Любов и Жива Вода в изобилие – пийте, жадни Души, от безкрайния и неизчерпаем живото даряващ извор и елате с Любов!
Бъдете благословени!
Исус и Мария ви обичат!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bezistena
Категория: История
Прочетен: 7775459
Постинги: 1793
Коментари: 3518
Гласове: 44456
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. ТАЙНАТА НА СВЕЩЕНИЯТ БЪЛГАРСКИ ЕЗИК-част 1
2. ТАЙНАТА НА СВЕЩЕНИЯТ БЪЛГАРСКИ ЕЗИК-част 2
3. СВЕТИ И ОБИЧАЙ
4. ВЪЛШЕБНИКЪТ
5. Кои ме спасиха от мъртвото вълнение на ХАРМАНИТЕ!
6. БОГИНЯТА МАЙКА
7. ДРЕВНИЯТ БЪЛГАРСКИ ЕЗИК
8. - НЕПОЗНАТИТЕ БЪЛГАРСКИ ПЛАНИНИ - 3
9. ИЗМАМАТА,НАРЕЧЕНА ВИЗАНТИЯ
10. ЦАРЯТ НА СЛАВАТА
11. БУРОВ:Не изоставяйте Родината си!
12. Сайта на Роден Край™
13. ИСТИНСКАТА БЪЛГАРСКА ИСТОРИЯ - ЕДНА СМАЙВАЩА КАРТА, КОЯТО ЩЕ РАЗСЪРДИ МНОЗИНА! СПАРОТОК,
14. ИДВАЙТЕ СИ...
15. БЪЛГАРИЯ ВИНАГИ ЩЕ БЪДЕ!
16. Езотеричен сайт.Инженер открива БГ топоними по цял свят
17. Българин с Боговдъхновено слово и перо!
18. Пада лъжата за дивашкия ориенталски вид на Българите
19. Епохалната фалшификация ДРЕВНОГРЪЦКА КУЛТУРА И ЦИВИЛИЗАЦИЯ е 100%открадната Трако-Българска
20. Писмо от бъдещето към Българите !
21. Декларация за геноцид над Българите
22. Земя свещена, Българска, богата - ти Райско кътче .
23. БЪЛГАРИТЕ СА НАЙ-ИНТЕЛИГЕНТНИ
24. Хитринки за стартиране на клиповете vbox7 и You Tube
25. Обръщение към администраторите на блога
26. Малко полезност за блогърите по отношение на вграждането на графични обекти в блог.бг В МОМЕНТА!
27. Любовно Писмо от Бог
28. Неизвестната цивилизация и мистериозните строители на мистичните великански мегалити в Далечния Изток на Русия, плашещи заговорниците срещу Българите
29. Историята на мартеничката за измислената лястовичка и скритите мегалитни светилища на "извънземните" Българи от мошениците братя Златарски.част 2
30. За всички феноменни Български лингва археолози:излезте от тресавището на официалната първосигнална десакрализирана опростачена етимология!