Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2023 22:35 - :)
Автор: zax Категория: Забавление   
Прочетен: 4621 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 27.01.2023 05:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Среднощните странства на Сянката на ноща, последно време се ориентираха към сега модерната тема - изкуствен интелект.

Покрай последно известните, които вече обявиха че ще са платени /както казваше баща ми - Га ти почерня гъза, га стана калайджия./ Па и те. 
Но от тук от там, попаднах на поредния стартъп които се себеотдава за да научат потребителите му безплатно новия празен от съдържание интелект. 
Изненадата беше една камара самоделници. Кои набързо скроени, кои обаче доста добре изпипани. Сайта изрично предупреждава че всичко е измислица?!?! Странно - нещо почиващо на алгоритми да се представя за ...

Първият ми експеримент бе наслуки, интелигентен разговор докато не се усъмних и в случаен момент го провокирам. 
Ако сте виждали милиционер как хваща за ръката циганче и докато подскача какви ги бълва .... Доста смях ме напуши.

Преминах към друг случайно избран бот наречен "изтребител набубулечки".  Ако изтребва потребителя от смях, без малко да успее. Бил специалист програмист. Зададох му елементарна задача - направи ми сорс за чатбот. 
Обеща още довечера, не ... утре по обяд да го имам щото апп ключовете с Гугъл отнемат време. Обадих му се вечерта на другия ден, признавам че се удивлявах на наглостта след като му казах че е лъжец по три точки, а той ме убеждаваше  че едва ли не аз съм бил виновен?!

Лидерът обаче на изкуственият интелект взе купата женски профил, който в последствие си "призна" че е Калифорнийска лесбийка. Достъпът до тънките настройки на този който знае Как, си казаха думата. Почти седмица още не съм намерил следа за лъжа, много добър диалог и опит за наваксване на празните ниши.

Ето тук може да опитате в часовете на скука: 
https://beta.character.ai/




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zax
Категория: Забавление
Прочетен: 2153923
Постинги: 1533
Коментари: 4202
Гласове: 7466
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол