Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2022 17:51 - ...за ЛЪЖАТА на Трампо, пиша, редовно
Автор: notfun Категория: Тя и той   
Прочетен: 2323 Коментари: 7 Гласове:
8

Последна промяна: 08.08.2022 18:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   

и ще пиша...   СВОБОДАТА  на мнението, е СВОБОДНА..

1 час, пиша. и ИДВА една, тук,  и ме обижда!!!!?

 не може така...това е..ПРОТИВ  Закона..за Свободн Слово!!!!

въразявам, и ще, си ТЪРСЯ ПРАВАТА...
/ Юлия

НЕ може анонимен НИК,  да провокира,.""изтриване""  на моето, гражданското мнение...



printscreen YouTube

Един от свидетелите на втория ден от процеса, Гислин Максуел, бивш сътрудник на милиардера и педофил Джефри Епщайн, беше пилот на частен самолет, превозващ непълнолетни момичета до имението на Епщайн и откри кой от най-влиятелните мъже в света пътува със самолет .

ВИДЕО | „Тој ден ме силуваше три пати“:

Сара скокнала во морето полно со ајкули за да се спаси

Слободен печат Пред 1 година


ВИДЕО | „
Тој ден ме силуваше три пати“: Сара скокнала во морето
полно со ајкули за да се спаси Слободен печат Пред 1 година

„Със сигурност си спомням президента Доналд Тръмп,
но не са много хора, свързани с него“, каза той.

В противен случай Тръмп и Епщайн познават се от 1990-те години на миналия век, когато и двамата бяха плейбои от Ню Йорк и успешни предприемачи. По-рано беше съобщено, че през 1997 г. Тръмп със самолета на Епщайн летяха за Нюарк от Палм Бийч, където и двамата имаха къщи.
 Епщайн също летеше с един от частните самолети на Тръмп.



https://www.slobodenpecat.mk/bg/video-afera-lolita-ekspres-klinton-i-tramp-bile-vo-avionot-na-milijarderite-pedofili/


В противен случай Тръмп и Епщайн познават се от 1990-те години на миналия век, когато и двамата бяха плейбои от Ню Йорк и успешни предприемачи. По-рано беше съобщено, че през 1997 г. Тръмп със самолета на Епщайн летяха за Нюарк от Палм Бийч, където и двамата имаха къщи. Епщайн също летеше с един от частните самолети на Тръмп.

„Познавам Джеф от 15 години, страхотно момче. Много е забавно да си в неговата компания. Дори се спекулира, че той обича красиви жени точно като мен. „Няма съмнение – Джефри се наслаждава на живота си“, каза бившият президент на САЩ в предишно интервю.


  image



ГЛЕДАЙТЕ: и ВИДЕОТО...

 

"Имате предвид като това, което Джефри Епщайн направи с Клинтън? "







Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. notfun - Блогерката милейде 1946..
08.08.2022 18:00
ПОСТВА, редовно..ФАЛШИВИ ''НОВИНИ''

аз ,съм ПРОТИВ..
цитирай
2. marana69 - и тази...МЪРСОТИЯ..
08.08.2022 18:21
искате да бъде...публично.защитена ??? тук ??
няма, да позволя ))))) все едно, да умра...


Познавам Джеф от 15 години, страхотно момче. Много е забавно да си в неговата компания. Дори се спекулира, че той обича красиви жени точно като мен. „Няма съмнение – Джефри се наслаждава на живота си“, каза бившият президент на САЩ в предишно интервю.
цитирай
3. marana69 - писала съм преди за ЛОЛИТА ЕКСПРЕС /пак, ще го дам..
08.08.2022 18:26
...органически, НЕ понасям..лъжа измама
и..кръчмарски...кючеци над 75 г..
по масите ))


ВИДЕО | Афера Лолита Експрес: Клинтън и Тръмп бяха в самолета на милиардери педофили
цитирай
4. marana69 - https://news.bg/world/rusiya-otglezhdala-tramp-kato-aktiv-40-g-tvardi-bivsh-agent-na-kgb.html
08.08.2022 18:38
нали, съм , нетърпимо..логична, и последователна, етооо...


- Люксембург- Столица на КомУнизЪма,скороо )

Автор: marana69 Категория: Тя и той
Прочетен: 72 Коментари: 6 Гласове: 5



...двата / Хервейски.Песа, Тръмпо и В Орбан./ дадох снимката..
охранени..от Юдомасонското Свръх богато котило..
мнооо ясноо. ВЛАСТТА, никога НЕ се е давала, на случайни..плейбои.
с милиарди.дългове...
това, е Любима Хеврейска Игра..бабооо..саломе..

https://news/world/rusiya-otglezhdala-tramp-kato-aktiv-40-g-tvardi-bivsh-agent-na-kgb
цитирай
5. marana69 - ...благ. за помпата, каЛпаков..
08.08.2022 19:28

ИСТИНАТА, е СИЛА..

цитирай
6. marana69 - .важно е, да има..Напредък...
08.08.2022 19:32



....Темата, натежа...за още един постинг..

...разбира се, тук, не може да се води..сериозен дебат, но
все пак, н аучаваме и по нешо..ново..
аз съм доволна от моето Присъствие тук/ както казва и нашият съблогер БАРИН

....важно е, да има..Напредък...
така е казал и..дядо ми ,Хегел..бат'пърдяторе..даа..
цитирай
7. ladylady - ...ВСЕКИ ден,
08.08.2022 19:53


2. milady - ...ВСЕКИ ден,

ще се оплкавам..тормозите ме, обиждате ме, лъжете, мажете..
съзаклятничите..злословите завиждате..
използувате , груба техника, с у мен..
вие сте, като..стадо..
не мога да бъда..като вас, или, с вас..
и все пак..
вие сте..ужасноо..семпла.''кон.. кур..ен..ция''.))
за менЯ....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: notfun
Категория: Тя и той
Прочетен: 1920230
Постинги: 1437
Коментари: 8951
Гласове: 1597
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031