Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2018 18:10 - Боби Фишер: ,,Иска ми се мнозина от високопоставените евреи да бъдат екзекутирани"
Автор: modernotorobstvo Категория: Политика   
Прочетен: 2164 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Интервю с Боби Фишер от септември 2000 година
Боби Фишер: САЩ действително имаха сериозни намерения да ме натикат за 10 години в затвора, за да играя шах. Струва ми се, доколкото знам, че съм единственият в САЩ, засегнат от този закон. Доколкото ми е известно. Може да е имало и някой друг. Не съм чувал за такъв. Аз съм единственият. Понеже евреите напълно контролират САЩ. Правителството на САЩ е фасада. Изобщо не съществува такова американско правителство, каквото хората си въобразяват. То е само марионетка в еврейски ръце. То е играчка за евреите. Сега изглежда сякаш евреите се поскриха малко. Но при сегашното (Бил-Клинтъновото управление) те направа излязоха и са на показ. Понастоящем открито заемат всички върхови постове.
Интервюиращ: През последните 6 години нещата се влошиха.
Боби Фишар: Да, да, вярно. Нещата се влошиха в сравнение с Буш. При Буш беше достатъчно зле. Буш - мен ме подгониха при управлението на Буш. Но наистина при Буш беше лошо. И той беше изцяло под властта на евреите.
Интервюиращ: Тази година (2000) ще има избори в САЩ. Очаквате ли да се случат по-добри неща?
Боби Фишер: Не, Не. Абсолютно изключено. Очаквам да станат по-лоши неща. С всеки изминал ден евреите все по-силно стискат САЩ за гушата. Знаете, че те спечелиха неизброими милиарди и трилиони долари с Холивуд. Неизброими милиарди и трилиони долари в киноиндустрията. Неизброими милиарди и трилиони долари в медиите и банкерството. А сега те печелят неизброими милиарди и трилиони от тази революция с интернет. Така, че те напълно владеят цялата страна.
Интервюиращ: И вашата собственост?
Боби Фишер: О, да, разбира се - и моята собственост.
Интервюиращ: Ала кажете ми, Боби, това ли е първият случай в историята на шахмата, когато някой е обвинен и хвърлен в затвора защото играе шах? И понеже на всичко отгоре играе отличен шах?
Боби Фишер: Да, така е. Не би ми пукало. Те искат да ме вкарат зад решетките, задето играх срещу Борис Спаски през 1992 г. Там играх страхотен шах. Сега няма да се учудя, ако искат да ме вкарат в затвора, задето играя шах зле? Да ме натикат в затвора, задето играя шах лошо, а не за великолепната ми игра.
Интервюиращ: Това означава ли, че кракът ти повече няма да стъпи в САЩ?
Боби Фишер: Е, надявам се там да избухне революция, и знаете ли, евреите да бъдат изритани от властта, и да бъдат премахнати. Иска ми се мнозина от високопоставените евреи да бъдат екзекутирани. Със сигурност десетки хиляди, стотици хиляди евреи в САЩ следват да бъдат екзекутирани. А останалите да се пръждосат в нещо като концентрационен лагер, за да бъдат превъзпитани. Колкото и време да изисква това. Може да отнеме 10 или 20 години. Просто ги дръжте там, докато се научат на някакъв морал, на известно приличие и почтеност. И да работят. Евреите не обичат да работят. А това е едно от нещата, които евреите най-много мразеха в Хитлеровите концентрационни лагери. Не е имало никакви газови камери. Това са глупости. Но като отидете в лагера, там има голям надпис: "Arbeit macht frei". Което означава :работата ви прави свободни". А евреите не вярват на това. Те вярват, че вие трябва да вършите цялата работа, а те прибират печалбите. Те мразят да работят. Това е проблемът с евреите. Те не обичат да работят. Те са гъвкави, отпуснати. Погледнете, даже младите израелски войници са разпуснати. Даже в юношеството в началото на двайсетте си години. Понеже просто не са научени да работят. Евреите не са свикнали да вършат ръчна работа. Те са паразити. И са такива от хиляди години.
Интервюиращ: Ама, Боби, екзекуции, това е прекалено.
Боби Фишер: Е, аз искам да са повече. Може би споменах доста малко - няколко стотин хиляди. Може би трябва да ги екзекутират с милиони. Обаче всички останали, десетки милиони души, трябва да преминат през лагери за превъзпитание. Подобни на онези, които те създадоха в Червен Китай, докато научат нещо, за да приемат Христос и смирението. Да признаят своите грешни методи.
Интервюиращ: Ужасно е. Боби Фишер: Добре, но светът е в ужасно състояние именно заради евреите. Те тласкът света към изчезване с всички тези атомни бомби и ракети, и ядрени електроцентрали. А сега се занимават с генно инженерство което просто напълно заличава живота такъв, какъвто го познаваме, за да продължи. Искам да кажа, че това генно инженерство няма край. Те могат да започнат да смесват риба с човек и с всичко останало възможно. Това е пълна лудост! А това е само началото и то трябва да бъде спряно. Затова евреите трябва да бъдат спрени. Трябва да бъдат изритани от властта. Те са престъпници и са съвсем ненормални. Осакатяват децата си. Точно това трябва просто да ви говори, че те са луди. Те осакатяват своите деца, своите момченца, още като бебета на осмия ден. Бих могъл да поставя началото на религия. Нека я наречем "Давай". И моят Бог ми казва, че имам право да извадя зъбките на моите малки момиченца, например. Това е моята религия. Имам право да сторя това. Или някой друг има право да отреже кожичката на пишлето или нещо друго на бебенце. Те нямат абсолютно никакво право да правят това. Единствената причина, поради която хората ги оставят да се измъкнат от това, е, че те са го вършили толкова дълго, и притежават дяволски много власт. Това е истинско, действително престъпление. И показва точно това. Показва, че евреите са гадни. Сега, нали знаете, те са измислили всякакви глупости, за да изкарат, че това е благотворно. Глупости, не е благотворно. Много нараняващо е. То е физически и душевно болезнено. Наранява по всякакъв начин. И знаете ли, това е просто ужасно престъпление. А те са покварени. Разговарях с един евреин, когото познавах, когато бях малък. Беше мо приятел, Джаки. Разбира се, той ми разказва, как ги обрязвали. И ми разказа за онова, което преживяло малкото му братче, когато го обрязали. Той ми каза: ,,Боби, беше ужасно. Оказа се, че равинът дойде с мръсни ръце". Описа цялата прозедура. Петнадесет години по-късно все още беше травмиран от това. Затова тези евреи трябва да бъдат спрени.
Боби Фишер е роден на 9 март 1943 г. в Чикаго. Неговата майка, Регина Фишер, с моминска фамилия Вендер, е швейцарска еврейка, чието семейство се прехвърля в Швейцария от Полша и Русия.
Предполага се, че истинският баща на Боби е Пол Немени, унгарски евреин, избягал от нацистка Германия в САЩ, математик, участник в Манхатънския проект.



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: modernotorobstvo
Категория: Политика
Прочетен: 901524
Постинги: 953
Коментари: 345
Гласове: 711
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031