Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2020 10:38 - РАВНОСМЕТКА
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 848 Коментари: 4 Гласове:
2

Последна промяна: 04.12.2020 10:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Животът ми премина - дим и пепел...
Изстрелях халосните си патрони.
Разпънат лидер на илюзиите слепи,
синджирно разположени в кордони.  

Достигнах с плуване до два-три бряга,
встрани от трепетите на сърцето.
Плувец самотен, на вълните впряга
люлееше ме - хребет подир хребет.  

Пиян моряк, без кораб и без котва,
мечтаещ среща с дивната русалка,
изгубих си компаса в кална локва
и приливът обрече ме на пясък.  

Сега възнак поглеждам към небето -
бездънна пропаст, синева от болка.
И нека вятърът да погребе в полето
несбъднатата земна обиколка.  

Един поет от всичко се нуждае,
но нищичко не получава той взамяна.
Шинелът сив, без копчета от слава,
облича дрипаво върху живота-рана.



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Младене,
04.12.2020 12:16
колко си прав. Прекрасно е. Това, което винаги ме хвърля в невъзможност, е да определя кое е най- хубавото от всичките, които пишеш. Толкова си разнообразен, дълбок и неземен като поет.
цитирай
2. missana - Сърдечно ти благодаря, Роси, за високото мнение, което имаш за мен.
04.12.2020 17:00
rosiela написа:
Младене, колко си прав. Прекрасно е. Това, което винаги ме хвърля в невъзможност, е да определя кое е най- хубавото от всичките, които пишеш. Толкова си разнообразен, дълбок и неземен като поет.


То е несъмнен стимул да продължавам да пиша!
цитирай
3. zemja - Шеметна образност!
05.12.2020 03:37

Не съм следила всичко публикувано от теб напоследък, Мисана, но смея да кажа, че
този стих е твое голямо постижение .
Уникални метафори внушават искреното чувство на неудовлетвореност от изживените години - жестока равносметка!
Съвършен ритъм и запомнящ се финал!
Радвам се и те поздравявам, Мисана!
цитирай
4. missana - За мен този твой коментар е едно голямо насърчение, Земя!
05.12.2020 23:16
zemja написа:

Шеметна образност! Не съм следила всичко публикувано от теб напоследък, Мисана, но смея да кажа, че
този стих е твое голямо постижение .
Уникални метафори внушават искреното чувство на неудовлетвореност от изживените години - жестока равносметка!
Съвършен ритъм и запомнящ се финал!
Радвам се и те поздравявам, Мисана!


Наистина съм дълбоко трогнат, защото си майстор на класическия стих, където аз все още се уча. Благословен да е денят ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5041774
Постинги: 2886
Коментари: 18683
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031