Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2021 12:12 - Мисли за моята състудентка Таня
Автор: mimogarcia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 857 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Така и не разбрах кога минаха студентските ми (бакалавърски) години. Сякаш вчера бе, когато се притеснявах ще ме приемат ли журналистика. Сякаш вчера бе октомври 2017, когато пристъпих прага на ФЖМК. А сега, само след два месеца, може би (стискайте палци) ще се дипломирам.

Противно на някои мрънкащи (и нагли) мои колеги, които за четири години съм виждал не повече от пет пъти (при все че присъствах на всяка една лекция), съм доволен от обучението си. Имаше много интересни дисциплини. Срещнах се с интригуващи преподаватели и гости. Да, има много какво още да се изисква. Но с времето промяната ще настъпи. И ще е още по-хубаво!

Честно казано обаче, ако не бе състудентката ми Таня щеше да ми е тягостно, особено в почивките между дисциплините. Наистина съм щастлив, че се запознахме! И съм ѝ благодарен, че ме изтърпя. Ха-ха. Ще помня винаги първата ни среща през ноември 17-та (не се изненадвайте: от 100 човека курс е трудно да се срещнете и даже месец не стига) – как бе уплашена от непознатото, от чуждото (все пак е родом от Босилеград, Сърбия). Взех я под крилото си, нея и още една нейна съгражданка – Мартина, която се оказа много несериозна и не идваше, накрая и напусна.

Прекарахме си много хубаво. Забавлявахме се. Знаете моето отношение против дискотеки, наркотици, Таня ми допадна с това, че не е като другите, „модерни“ младежи. Сега, когато не сме били заедно и е била с нейната си компания от Студентски град е посещавала долнопробни места, но никога не ми го е натяквала, не го е извеждала на преден план. Даже си мисля, че изобщо не ѝ доставяше удоволствие да ги следва, но искаше да се впише.

С Таня си говорихме и на всякакви теми. Дълго сме коментирали и изкуственото налаганото от политиците противопоставяне между България, Сърбия, (Северна) Македония. Както и разкрачената позиция на БГ и Сърбия между ЕС/НАТО и Русия.

Замисляйки се: дълбочинни разговори, освен с Таня, не съм водил с други състуденти.

Много научих от Таня. Обогатих се от комуникацията си с нея. Искам да кажа и следното за нея: супер силен характер е тя. Бореше се със зъби и нокти да остане у нас, да работи, да съвместява работата с учене. И да, ще кажете много и учат, и работят. Да, но тя не пропускаше обучението си заради работата. Така си нагодяваше графика, че на всяка лекция да бъде! Поздравявам я, за което, милион пъти!

Пожелавам ѝ в живота само хубави случки! Надявам се и да си намери момче, което да я уважава, да я цени. Сигурен съм, че това ще се случи. И тогава дано си спомни какво обещание ми даде преди една курсова – „Мимо, кум ще си ни!“. Речта вече ми е подготвена. Такава реч, че сватбата ще бъде не ден, не три, а хиляда денонощия! Знаете, колко много многословен съм!

Ето и картичката, която направих за нейния рожден ден:

image




Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mimogarcia
Категория: Новини
Прочетен: 1922391
Постинги: 1800
Коментари: 2937
Гласове: 1011
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031