Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2021 23:57 - ЛЮБОВ ПО ВРЕМЕ НА ПАНДЕМИЯ Валери Какачев
Автор: tota Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8111 Коментари: 4 Гласове:
11

Последна промяна: 06.08.2022 21:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
ЛЮБОВ ПО ВРЕМЕ НА ПАНДЕМИЯ

– Не искам! Не искам да свършва пандемията! – каза приятелят ми Страхил и аз го изгледах изненадан!
– Защо? Целият свят иска да се махне това чудо, а ти не? Защо, да не произвеждаш тайно дезинфектанти?
– Не. Това е време само за любов. Зяпнах от изненада, а той поясни:
– С маската се виждат само очите на жените, нали? А очите са прозорци към душата на човека! – Така казват…
– Е, като сме с маски, ние гледаме направо в душите си в тролея, в метрото, във влака… Ако съм без маска, жените ще забележат , че ми липсват два зъба. Ще видят белега над горната устна, който ми остана от казармата… А като сложа към маската и една шапка, виждат само черния ми перчем, не личи, че съм доста прошарен… Минавам за помлад.
– Не съм се замислял, но има нещо вярно в това – рекох аз.
– Освен това – продължи Страхил, – до онези дни, като не работеха заведенията, нямаше и къде да ги заведеш мацките. Вземаш кафе и сядате на пейката в някоя градинка. Евтиния, няма да се изхвърляш със скъпи заведения…След две срещи я каня у нас…
– Там вече сваляте маските – прекъснах го аз.
– Нищо подобно. Казваш, че трябва да спазвате санитарните норми, и сте си все с маските. И не се чудиш какъв разговор да завържеш. Веднага почваш: Вие ваксинирахте ли се? С каква ваксина? Има ли смисъл от ваксиниране… Разговорът се лее…
– Може би има доза истина в това.
– Не е само една доза, а поне пет, като във ваксина на „Пфайзер“! Я слагай маската и да тръгваме към непознатите жени, защото свърши ли пандемията, свършва и любовта!

Валери КАКАЧЕВ В. Стършел, седмичник за хумор и сатира 5 март 2021 г. Брой 3887 •Година LXXVI •






Гласувай:
12



1. martiniki - хахаххаа,
08.03.2021 09:33
мъжът ми споделя подоби наблюдения - вика ми преди време - ама на много жени им харесва да носят маски :) особено на някои - не уточнявам :) И за зъбите също подчерта...Ефекта от дефекта!
цитирай
2. tota - мъжът ми споделя подоби наблюдения ...
08.03.2021 18:52
martiniki написа:
мъжът ми споделя подоби наблюдения - вика ми преди време - ама на много жени им харесва да носят маски :) особено на някои - не уточнявам :) И за зъбите също подчерта...Ефекта от дефекта!

Да, така е...ефектът от дефекта...Кога друг път ще може да се прикрие, при това по - такъв начин... Хубава вечер!
цитирай
3. dobronameren - Понеже съм Мара подробната, да кажа, че
11.03.2021 11:19
не разбрах този разказ като какво се явява - ирония, истина, съжаление, одобрение, надежда, кандърма?
Затова предлагам "долу маските" при писането в блога.
цитирай
4. tota - не разбрах този разказ като какво се ...
11.03.2021 16:46
dobronameren написа:
не разбрах този разказ като какво се явява - ирония, истина, съжаление, одобрение, надежда, кандърма?
Затова предлагам "долу маските" при писането в блога.


Самоирония...Валери Какачев успява да улови проблеми и да ги представи чрез своя начин на писане...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: tota
Категория: Лични дневници
Прочетен: 12147905
Постинги: 1346
Коментари: 16857
Гласове: 70666
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031