Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2021 21:15 - Дните преди, и самият 14ти февруари
Автор: zdrachna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 894 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте мили блог читатели, радвам се , да Ви пиша пак след малко по-дълго отсъствие. Тази година за първи път празнувах Св. Валентин с мр.Р , макар, че не беше това което очаквах пак съм доволна. Знаете , че съм супер доволна от червилата на Николета Лозанова и мрънках цяла седмица за лимитирания сет с червила , който е мега якия. Вместо това получи кошничка с линд бонбони , шоколади и т.н естествено се зарадвах и супер много ми хареса, но очаквах да е нещо, което да си ползвам , а не да го изядем заедно. Особено , когато ще почвам нов етап от живота ми с промяна на теглото, от другата седмица , когато ми е срещата с диетолога.
Да се върнем малко по-назад , миналата неделя бяхме заедно с мистъра , разбрахме се да се чуем вторник, за да кажа дали имам адрес за работа след работа или ще ходя на танци. На него му е било супер досадно да си пишем макар че е нон-стоп онлайн , и се чухме във вторник, аз го питах дали пак му е звъняла Милена, той каза да и че са се чували. След като чух тази малоумщина му затворих. След това той не писа нито сряда нито четвъртък, когато уж щяхме да се виждаме. Писа ми петък как ми минавал деня , естествено няма какво да отговарям след като му е тъпо да говорим. Звъни ми след танците, да каже познайте какво , ЧЕ ТОЗИ ДЕН СЕ Е ВИДЯЛ С МИЛЕНА. Не му пука , че сме се уговорили , след като съм се сърдила нямало смисъл да се виждаме…. На следващия ден ми звъни и ме пита къде съм , казвам му , че съм на южния парк , той идва и ми показва телефона с чата им , той я е чакал след работа от 5 до 7 тоест 2 часа я е чакал , в шибаната Надежда , за да се видят и после тя е писала.
- Радо кофти ми е само за едно , че не се видяхте със Злати днес , след като се разбрахте .
- Не е кофти .
- Все пак се радвам , че се видяхме.
- И аз се радвам.
Вярвате ли ми , че това нещо се случва посред средата на южния сред хората …. И както съм кълбо емоция , аз се сринах. Почнах да плача.
Представете си плачещата Златка как реве и говори на фона на хлипане.
- Като не ти е било кофти , защо ми писа ? Като си се радвал да я видиш защо й казваш психо, защо я блокираш после отблокираш , защо ме търсиш ?
- Тя ми каза , че си има приятел и са заедно от 2 седмици просто трябваше да се изясним .
- Какво изясняване бе, колко пъти в месеца , в седмицата , аз не ти вярвам вече, не те обичам , какви работи си й писал ? какъв нещастник си , че си избрал да я чакаш 2 часа , вместо да се видим ? Какво искаш от мен?
Вече почна да ме хваща срам, понеже освен ревяща бях и червена и не спирах да нареждам някакви неща , хората се обръщаха и гледаха нелепата гледка на плачещ човек на пейка и друг наглец дето се смее.
Тази Милена хора , не спира да звъни всеки ден по 2-3 пъти , и не е блокирана още . Ако я блокира пред мен , после я отблокирва и пак ми се ебават.
Ставам от пейката и тръгвам ама с такъв бърз темп , че сълзи и сополи се смесват и хвърчат във въздуха , маската ми беше мокра вече , очите като на вампир.
Настига ме , и ми казва да се държа зряло да я блокирам от неговия телефон и да се прибираме да хапнем нещо.
Естествено , че не се съгласих , казах да се ебава с някой друг. Тъкмо му казвам , чао и тая пак звъни , лелеееееее така ме жегнаха емоциите , не знам какво цели след като си има човек до нея. На следващия ден едва станах за работа в 5 и 30 . Всичко ме болеше , най-много сърцето от емоцията , че на 25 години позволявам така да ме унижават . А вие дето пишете в инстаграм , колко съм тъпа , че не ценя че някой е избрал да е с мен макар и килограмите , знаете ли какво ? Може би сте прави , че съм позволила такъв човек да ме използва , и съм тъпа , че не съм го разкарала до сега , но за килограмите ми и дума не искам да чувам.
Като излязохме с уж приятелката му Ива, която той нарича Ивето а е една тъпа Иванка, дето той я уреди да живее при приятеля му Боби , защото тая гъска има дете , ама не е спряла да търси друга любов и са я оставили да се върне в Ямбол. И сега като реши да идва в София да проваля още животи .
- Разкажи ми малко за тая Ива?
- Аз я харесвах знаех , че има дете но ходих в парадайса където тя работеше и си говорехме с часове , после и предложих да сме гаджета , но тя отказа и от тогава сме само приятели.
- Ахаааа значи ти е хубаво да те мачкат и използват и след като аз не го правя ти е криво?
Та се видяхме с въпросната Ива, спластена коса , миришещи на манджа дрехи и разкопчан цип , голям праз че е слаба , нищо не струва хора , пълен боклук , вместо да си гледа детето тръгнала да ходи с момчета насам- натам.
Същата тази е отишла , уж че баба й е зле, в родния град , и той се притеснил и й звънял нон-стоп всеки ден , когато я нямаше. Изведнъж на нея й скимнало в неделя тоест днес да си дойде , и той без да ми каже я поканил тук, заедно с Боби , и като му звънна да го пита как е , му каза , че ще се чуят после . Аз като питах защо го казва , той избегна въпроса и отиде да се къпе. Като излезе аз настоявах да ми каже какво е имало предвид , той ми каза горенаписаното, че предложил да дойдат тук. В крайна сметка , не дойдоха естествено, а той каза да си махна чантата от косата да не правя маска , не съм изглеждала добре така и т.н после го питах дали изобщо харесва нещо в мен или просто ме използва , за да ревнува Милена, която най-нагло пак се обади. Ако можех да върна времето назад , при онзи спор с Георги за Св. Валентин и т.н , бих казала , че да хубаво е да празнуваш , но този с който го празнуваш да си заслужава , иначе всичко се обезсмисля .
Този ,който ме ревнуваше , от един измислен в блога ми герой, казва че не му е кофти че не се е видял с мен и че се радва че пак се е видял с бившата. Евала влюбени. Това ви е любовта , една лъжа една игра.

image




Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. romanticgirl25 - Мило дете
15.02.2021 21:41
Аз затова непразнува Вс.Валвнтин,
...ама тази година с бъдещия ми мъж за пръв път видях що са рози, сребърен мвдальон, бонбони и всичко останало. Да не е подарил каквото исках почивка, но пак се е постарал. Досега на тъпите мъже все аз им правех изненади. Значи не са ме заслужавали. Предполагам че си 18+ или-, зарязвай тоя идиот. Ще намериш човек който ще те пази, ще те чака когато си готова за секс и ще те обича искрено. Курви лато Милена съсипаха баща ми ис е разведохме. Остави ги да се оправят. Ти си хвани човек който не го интересува само външния ти вид, а оценява и душата ти.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: zdrachna
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110484
Постинги: 103
Коментари: 31
Гласове: 163
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930