Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2020 20:20 - Малка равносметка преди празниците
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3831 Коментари: 17 Гласове:
15

Последна промяна: 03.12.2020 21:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Ей тъй, случайно и спонтанно ми хрумна да напиша някой ред. 

Идват празници, идва краят на годината, а в такива моменти човек волно или неволно си прави равносметка за изминалата година или години, въобще, за времето му досега на Земята. 

                      image

Осъзнала съм през годините, че въпреки често бушуващите злини наоколо, е хубаво да се радвам на Доброто и да се стремя всячески да го сътворявам и изграждам в собствения си свят и в този на близките си и на хората, с които общувам и с които имам допирни точки. В това съм открила смисъл в живота - да оставя добра Следа след себе си на тази Земя, творейки Добро и търсейки Доброто навсякъде.
                                                                                                             image
Всевъзможни дребнавости или злободневни теми са ми вече толкова далече, че понякога ми е странно как хората се вплитат в суети и глупости и забравят истинските ценности - а именно, да оставим по нещо добро на Земята. Това е, което си заслужава в земния ни Път. Другото са мимолетни и безсмислени суети.


Минах през много тежки години, ала изплувах и се закрепих и съм щастлива. Изградих своя личен Рай, като преди това минах през ада. Животът е хубав, ако ние сами го изградим като такъв. Да разчиташ на някого да ти донесе щастие и радост в живота е кауза пердута - човек сам трябва да създаде и поддържа собственото си щастие. 
Както винаги съм давала пример с градината - да се грижим за плодовете и да не допускаме плевелите да я превземат.  Никой не може да стори това вместо нас, и всеки носи личната си отговорност за собствената си градина, т. е. собствената си Душа.
                                                      image

За мен всичко това е толкова просто и ясно, че вече няма кой да ме отмести и да наруши ценностите и градежа ми (образно казано), ако и да е имало хора през годините, които са се опитвали да ме стъпчат. Е, злите само вредят на себе си, защото тровят собствените си души със злобата и злотворството си. Моята градинка си цъфти и ражда плодове и благодаря на Ангелите за подкрепата.

image

Ще кажа няколко думи и за добрия стар блог.бг.  Тук съм от август 2008 г. През годините блогът е бил съпътстваща част от търсенето ми на самата себе си, чрез споделянето с приятели, които тук открих, чрез дебатите, които сме водили, чрез приятните и весели мигове, които сме си създавали, чрез всички топли спомени за истински стойностни хора, с които съм се сприятелила през годините и с повечето от които се познавам и на живо и до ден днешен общуваме, виждаме се, гостуваме си, ако и да не е толкова често, колкото ми се иска, все пак нишката на приятелството остава през годините.  А това не е никак малко.
                  image
Благодаря на всички приятели от блога за Добрините, които заедно сме постигнали в общуването си, за това, че сме се намерили благодаря на Бога и се надявам и занапред да се намираме с още смислени и качествени хора, а със старите приятели да си поддържаме връзка, както досега и да се радваме на приятелствата си. 
image
Нека Новата Година да е по-хубава от старата, нека има повече Добрини за всички ни, да сме здрави и щастливи и вдъхновени и...градинките ни да обилно да разцъфват.

Наздраве не всички Приятели и хубави Празници да имате! И нека бъде Светлина!



image


image
 



Гласувай:
16



1. tonsun - Здравей, vesever! (hi)Много ...
03.12.2020 20:30
Здравей, vesever! (hi)
Много хубаво си го казала и написала. Топло, по човешки..
Нека Господ наспори за теб и близките ти крепко здраве, Добро и много красота.
И никога не губи позитивизма си. Носи ти много Светлина.
Весели Празници и Наздраве!:)
цитирай
2. barin - Здравей, Веси. Малко рано си правиш ...
03.12.2020 20:35
Здравей, Веси. Малко рано си правиш равносметката, но едва ли нещо лошо може да ти се случи. Аз си правя годишната равносметка на 21 декември-старобългарската НоВа година. Едновременно с това си поставям задачите за следващата година.
Поздрави!
цитирай
3. vesever - Дон Тонсън-Донсън, привет! М...
03.12.2020 21:11
Дон Тонсън-Донсън, привет!
Много ти благодаря за топлите думи и пожелания. Да ти се връщат само добрини!
Весели Празници!
цитирай
4. vesever - Иване, привет! Прав си, много ...
03.12.2020 21:14
Иване, привет!
Прав си, много рано съм почнала с равносметките...май още от началото на ноември )))
За първа година съм така, инак към края на декември почвам с равносметки и основно почистване на дома си ))
Някаква традиция ми е почистването, чисто символистична...
За новата година май не съм си поставяла задачи, не знам как ще се развие годината, но бих помислиля за някои ключови важни моменти, които да осъществя...
Благодаря ти, че се отби!
Весели празници да имате със семейството ти!
цитирай
5. lexparsy -    Поздравявам те за тази равно...
03.12.2020 21:39
   Поздравявам те за тази равносметка и откровена изповед на мислите и чувствата ти Веси!
   Мъдрите хора знаят че винаги трябва да се прави, когато се променят сезоните настроенията или идват празници за които трябва да сме с чисто сърце и съвест.
   Искрено ти пожелавам много приятни мигове през декемврийските зимни празници сред приятели и семейството. Ами защото поне всички твои приятели знаем че си си го заслужила!
   Лекс
цитирай
6. vesever - Лекси, благодаря ти!
03.12.2020 21:48
Лекси, благодаря ти! Дай Боже много хубави празници за всички ни, и добра нова година!
Радвам се на приятелствата ни блогерски, вярвам, че и ти!

цитирай
7. planinitenabulgaria - Прекрасен постинг на един, незнайно как успял да се съхрани,
03.12.2020 22:12
ЧИСТ ЧОВЕК!
цитирай
8. zax - Помниш ли първия си коментар при ...
03.12.2020 22:57
Помниш ли първия си коментар при мен. Правих пост "Дискотека", събирах и пусках линкове с музика на всички които участваха. Един от малкото постове в които всички бяха заедно. Това бе някъде през ноември, когато котката ми умираше ... а аз цяла вечер веселях другите. Някъде около 2011-12-та.
... не казвам че това ми бе първия профил. ;))
цитирай
9. vesever - Коста, благодаря ти! Поздрави и ...
03.12.2020 23:00
Коста, благодаря ти!
Поздрави и хубави празници!
цитирай
10. vesever - Заксън, не помня, че там е бил пър...
03.12.2020 23:03
Заксън, не помня, че там е бил първият ми коментар в твоя блог, но помня постинга и да, весели неща си създавахме през годините....
а не пречи и занапред да си създаваме!
Дам, и аз имах стар блог basta, и съжалявам, че поради техническа грешка на сървъра не се пазят старите ми публикации...много интересно би ми било пак да ги видя и да си спомня настроението от тогава и общуването със старите приятели...
Пожелах ли ти весели празници, или съм забравила...
Ако не съм, пожелавам ти!
цитирай
11. vesever - И ти си прав ))) Е, аз ще празнувам и ...
03.12.2020 23:24
И ти си прав )))
Е, аз ще празнувам и студентския празник идния вторник, ще правя малинов чийзкейк за почерпка...а домакините, при които ще празнувам, ще гласят деликатесни гозби...
))
цитирай
12. troia - Здравей, Веси!
04.12.2020 21:31
Много хубаво си го написала. Разбирам те. Напомни ми за отминалите хубави времена тук, макар че и сегашните си имат своя чар.:)
Напълно съм съгласна с теб, че живота е хубав ако ние си го направим. Ако чакаме на други то само си губим времето. Едно от тайните оръжия е усмивката и чувството за хумор. Без тях живота би бил ужасен според мен.
Сега ще кажа нещо нескромно. Имах чувството, че тези твои мисли са адресирани към мен.:))) Сигурно е защото си ми приятелка. И затова : Наздраве и от мен!
Весели празници, приятелко!
И ако може да споделиш рецептата за малиновия чийзкейк.:) Много обичам такива диетични неща.:)
цитирай
13. vesever - Катии, привет! Радвам се, че съм ...
05.12.2020 11:12
Катии, привет!
Радвам се, че съм ти припомнила онези времена, наистина беше прекрасно и мога да кажа, че ми липсват, защото и някои от приятелите вече не са в блога. Липсва ми Ан и хубавото общуване, което имахме. Липсва ми и Крас, предполагам него не го познаваш, от старите блогери е, нашият Краско също ми липсва, вече не пише...
Сега ще се разчувствам от спомени, така че спирам с носталгията.
Ми, много правилно си усетила посоката ми, не е никак нескромно ))
Радвам се, че с теб сме приятелки и за теб е постингът и мислите ми!

А за чийзкейка, много е лесен, основата е от бисквити с орехи (може и други бисквити, които се смилат и се омесват с масло. Прави се плътен блат от сместа, отгоре един пухкав блат от моцарела и заквасена сметана (може и нашенското крема сирене + заквасена сметана), а върху пухкавия блат правя топинг от малини (като няма пресни в този сезон - замразени). Разтапям ги на котлона с малко кафява захар, да стане приятен сладко-кисел топинг с карамелен привкус и заливам тортата с топинга, като гледам да не е много течен, да се получи плътна консистенция. Престоява задължително една нощ в хладилник или на хладно място и на другия ден е разкош!

Прегръдки, Кати!
цитирай
14. troia - Веси,
05.12.2020 19:42
благодаря ти за сладката рецепта.:) Наистина е традиционна и вкусна. Само едно от задължителните неща не мога никога да спазя - престояването в хладилник. Чакането е престъпление.:))
Наистина много хора ги няма. Имам една приказка за бодила, която ми е в архив и скоро препрочетох. Много от коментиралите под нея вече са напуснали блога, а някои дори не са сред нас. Живота си тече като река, всичко се променя и блога също.
Приятна и спокойна вечер, Веси!:)
цитирай
15. vesever - Така е, Кати. . . . . и аз напоследък ...
07.12.2020 07:26
Така е, Кати.....и аз напоследък точно това си мисля, как времето тече и всичко променя, как на Земята всичко е мимолетно...явно така и трябва да бъде.

Прегръдки!
цитирай
16. inel379 - Чудесна равносметка, чаровна Веси!:)
07.12.2020 12:56
Да чакаш наготово е кауза пердута,
но ти не губиш време дори една минута!
В дребнавости не трябва животът да минава -
градежът е осмисленост и творческа забава!
С обич и приятелства
през всякакви "корони" и трудни години,
успешно преминаваме, създавайки градини.
Доброто е светлината, която ни води!
Щастливи празници ще има!
Лети, лети към тях
и в най-студена зима!

Рано пиле, рано пее!:)
Прекрасна си!
Наздраве за мъдростта от минало
и за хубавото, което предстои!
Сърдечни поздрави
и много усмивки за теб!:)))
цитирай
17. vesever - Сърдечно ти благодаря за прекра...
07.12.2020 21:51
Сърдечно ти благодаря за прекрасния коментар, Инелка.

Дай Боже само хубаво да предстои!

Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4036777
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол