Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2015 06:00 - Регресивна хипноза - Мисията и задачите в живота
Автор: paralelno Категория: Лични дневници   
Прочетен: 966 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Регресивна хипноза - Мисията и задачите в живота
image

Емилия: Да разтварям чернилката, тя да се стопява. Не знам дали има други като мен на земята, но по-малки има, да. Не знам защо съм само аз, защо не виждам други. Много пъти съм слизала на земята, за да изпълнявам мисията си. Още от началото, макар, че това не е точната дума. Няма начало и край, но тук така се казва... Винаги, постоянно...

Павлета: Мисията ми е да вървя по пътя..., да продължавам, както досега...

Деница: Душата ми не ми казва каква е мисията ми в настоящия живот.  Щяла съм да разбера, когато му дойде времето.

Симеон: Мисията ми е... Още нищо не излиза... Не ми дава ясен отговор...

Миа: Мисията ми в настоящия живот е да съм тук, да помагам..., не знам как и на кого, но скоро ще разбера..., ще има хора, които ще ми помогнат да разбера.

Диана: Мисията ми е да лекувам хората с любов.

Мария: “С какво мога да допринеса за хармонизирането на земята? Какво да направя, за да изпълня мисията си на жена в този живот?” Женска енергия е нужна на земята! Максимално за усещам себе си жена и да работя за това, жените да са жени! С любов и с удоволствие върху това да се фокусирам. Всяка жена трябва да носи диамант, защото по този начин е във връзка със земята! В торса на човека се въртят диаманти..., шлайфани... Цветните диаманти се увеличават. Приемам го като мисия в моя живот. Имам още да изпълнявам като моя мисия... Да работя с диаманти и да проектирам жилища. С цялото си сърце го искам! 

Ина: Мисията ми била специална. (смее се) Била специална... Какво означава това? Аз нямам достъп до Създателя. Мога да стигна до моята висша същност. Не ми достига сила, за да стигна до там. Имам да разреша някаква задача, скоро ще я разбера..., след това ще мога вече. Много бързо трябва да се справя, затова ще страдам, докато го постигна. Болка..., душевна и физическа. Затова ме удариха (в катастрофа), за да остана сама, да се опозная какво съм. Външното няма значение. 

Лидия: Мисията ми е да се усмихвам. Тя..., усмивката, е много сложно нещо. Какво те кара да разтеглиш мускулите на лицето? Аз се чудя..., мога ли да се усмихна или не? Всичко се смесва някак си от стремежа да съществуваш добре в щастие и в тъга. Самият акт..., да се усмихнеш, не ти показва в кое състояние си, защото и в двата варианта правиш едно и също нещо. Важно е да се усмихнеш, без да можеш да можеш да спреш да се усмихваш, каквото и да правиш. Усмивката е свързана с лъчезарността на душата. Искам да науча хората да се усмихват, само дето опитите ми са не са много успешни. Има лоши неща, но и не така лоши. Те имат функции, но е нужно осъзнаване. Хората не могат да го разберат и да се научат да се усмихват. Тази усмивка..., знам за нея, че тя определя целия ми живот. Но тя не е и мисия, защото мисията трябва да се реализира все повече и повече, а усмивката е нещо константно. Аз не мога да контролирам кога ще стане, дали..., как ще стане... Моята мисия е... да ми е добре... Значи така..., ако аз реша да се усмихвам по този начин... постоянно, това означава да ангажирам целия свят да прави неща, така, че аз все по този начин да се усмихвам, а не по друг начин. Другите хора си имат свой живот, затова аз съм благодарна за всичко, което ми се случва..., без значение какво е то. Мисията ми е да сътворя нещо..., колкото се може по-красиво!...

 

Тези думи на Лидия избрах да са последни в книгата, защото само няколко на брой думички изпълват със съдържание и смисъл мисията на човека в живота, който всеки път живее по нов и неповторим начин. Запомнете ги! Следвайте ги като полезен съвет и за вас самите! Трудно ли е да сътворите нещо красиво?! Аз смятам, че не е... 

 

Струва си да опитате! Дерзайте и успейте във всички свои дела, действия, мечти, начинания, по пътя, по който сега сте избрали да вървите и... изпълнете мисията си по възможно най-добрия и полезен за душата ви начин!

регресивна хипноза Полет на духа - с водеща Галя Йосифова


откъс от книгата "Да откриеш себе си в полет на духа" - 3-та книга от трилогията В ПОЛЗА ЗА ЧОВЕКА 


http://moyatjivot.com/%D0%B7%D0%B0-%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%B8%D1%82%D0%B5

image

 




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: paralelno
Категория: Лични дневници
Прочетен: 566717
Постинги: 449
Коментари: 53
Гласове: 681
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031