Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.09.2021 20:51 - ЖИВЕЕМ С ТЕБ НА РАЗЛИЧНИ ПЛАНЕТИ
Автор: pvdaskalov Категория: История   
Прочетен: 2012 Коментари: 11 Гласове:
15

Последна промяна: 20.09.2021 21:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Живеем с теб в различни планетни системи. Делят ни цели десет светлинни години или петнадесет според вашето околоосно въртене. Пресметнахме, че почти сме връстници, нали?  Решихме да не разменяме своите образи и как изглежда светът зад гърба ни. Аз знам, че си жена, а ти разбра, че съм мъж. В моите представи ти си красива, а че си добра – съдя по твоите думи. Навярно и ти живееш с подобна илюзия. Съгласихме се, че това ни стига. Твоят свят е далече по-напред и благодарение на теб разговаряме телепатично. Така нашето общуване е искрено и лесно. Между нас наистина няма духовна преграда… Да, естествено! Принудени сме физически да не си принадлежим. Отпъждам мисълта, че някога е възможен телесен контакт. Признавам, душата ми е в друго измерение, спокоен съм, нощем спя непробудно. Внушаваш ми, че и при теб е така? Вярвам ти, но аз скрих истината… Не ме кори, моля те. На нашата планета лъжата и измамата са повече от водата в океаните… Нека сменим темата… Помниш ли кога и кой от двама ни първи усети любовната тръпка? Ще кажеш, че това си ти, защото е в теб телепатичната сила. Но изглежда и аз я имам, макар и да е съвсем слаба…  По-скоро бих я нарекъл безмерно въображение. Съгласна си, нали? Тъй си поделяме заслугата, макар и неравнопоставена, за това междузвездно приятелство. Признай, че си ме представяш подобен на твоите хора. Не крия, за мене си също събирателен, ангелски образ, неописуемо красив и желан да те видя наяве. Казваш, че вече ме виждаш? Е, как става това? И мъжете при вас ли отглеждат бради? Бил съм със зелени очи? Така е. С очите на моето коте. Какво е това? Ето. Представям си как то изглежда… Ако почакаш, ще го извикам…  О, не? Ние нямаме опашки... За вас имам някаква обща представа… Да ви опиша? Нее, терминологията ни е доста обидна за извънземните твари. Ето, виждаш ли как мислим за тези, които не са се родили под нашето Слънце… Знам, вече разбрах и знам, че то е джудже в сравнение с вашите многоцветни звезди… Не, не ме интересува на какво се дължи. Моето хоби не е астрофизиката, а философията на древните земни народи… Как го постигам? Има оцелели до нашите дни техни строежи, посветени на въображаемите им богове. Тълкувам техните планове, размери… Намираш го трудно и скучно? Е, не съм музикант като теб. Попей ми, както вчера… Моля те, мила… При вас е нощ? Пей си наум… О, чувам те, не прекъсвай… Как те възприемам? Не зная що за гласни струни имате, но вчера звучеше като сребърна флейта, а сега – като махагонова арфа… Добре, ще отида на опера. В ниското, току пред сцената, седи оркестърът… Ще се взирам първо в духовите инструменти. Флейтите са като тръбички. После ще се загледам в арфата – дъга с опънати струни… Ти май се измори, аз също… Поспи си, красавице… Не, не се притеснявай, за мен не бери грижа… При нас е прието да вярваме, че времето лекува… Съмнявам се… Благодаря ти отново, че ме намери… Знам, аз съм от прашинка по-малък. И затова недоумявам как ме съзря… Лека проксимианска нощ!

 




Гласувай:
15



1. leonleonovpom2 - Поздрави, Пиер!
20.09.2021 21:35
Трогателно, приятелю!
Личи си ,че идва дълбоко от сърцето си, че си го изстрадал! Че обичта ти е в друго измерение!
И моите близки, които са на звездите и които обичам ,често идват в съня ми И искам този сън да продължи......

Лека нощ, приятелю!
цитирай
2. pvdaskalov - * ! *
20.09.2021 22:13
Признавам, любопитен бях кой ще реагира пръв на моята изповед. Затова още дремя пред компютъра. Тук, в Калофер, е тъмно като в рог. Тъмно, глухо и самотно. Преди малко в единия край на двора се чу ръмжене, пищене, съскане и писък. Оставено ми е едно красиво котараче с тигрова окраска. Котки от други къщи са се разполагали тук като у дома си и сега дебнат малкото котараче да му вземат душата. Денем го тренирам да заякне и да се бори, че светът е страшен. Търпя драскотини и хапане до лактите, после се пръскам със спрей срещу Ковид. Нямам капка ракия в къщи. Всичко е изпито преди време. Нямам и ищах, но ето, че се налага за дезинфекция. Какво друго мога да прилагам, Ваньо?
Интересно е твоето Блогово творчество. Ти си извор на спомени и то - поучителни.
Бъди жив и здрав!
П и е р
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Приятелю!
21.09.2021 00:34
От аптеката- медицивски спирт-70 или 95 градуса или йод Те са универсални дизенфектанти!

Лека нощ!
цитирай
4. anetta - : )
21.09.2021 07:48
Всеки живее с някого на различни планети и Вселени..и го пази в сърцето си. Надеждата е, че някой ден и ние ще отидем при тях, при хората, които обичаме, а вече ги няма... а дотогава трябва да продължим земният си живот.
От постинга ти блика много нежност и любов, запази я, тя ще те топли..
Поздрави!
цитирай
5. getmans1 - Здравей П и е р, зарадва ми око и душа ...
21.09.2021 07:57
Здравей П и е р, зарадва ми око и душа като те зърнах онзи ден. Много се надявам, че вече няма да ни наказваш с такива отсъствия ... ей, да знаеш, чак ГАНИНИ съм питал за теб а, той човека бил в чужбина но все пак учтиво ме уведоми за последния път кога е имал връзка с теб.
За котарачето, не го жали и мисли, в битки то ще се кали докато познае любовта, тогава ще бъде господар на имота ти, и рязко ще секнат неканените гости. Друг път ще ти разкажа за моят охранител, дори съседите ми завиждат, че нямам котешки поражения в градината си.

Отдавна знам, че имам и таралеж но сега явно се появи - поне един е, че много си приличат, лицата си крият а с тия бодли и на бой трудно се различат. Вечер излиза и си търси гранулките и водичката, по жегите се появи и вече е оклад.

Хубав ден,ти желая П и е р.
цитирай
6. pvdaskalov - * ! !*
21.09.2021 09:24
anetta написа:
Всеки живее с някого на различни планети и Вселени..и го пази в сърцето си. Надеждата е, че някой ден и ние ще отидем при тях, при хората, които обичаме, а вече ги няма... а дотогава трябва да продължим земният си живот.
От постинга ти блика много нежност и любов, запази я, тя ще те топли..
Поздрави!

Съвет, труден за изпълнение.
Благодаря.
Следващият ми постинг ще обясни защо така мисля.
цитирай
7. pvdaskalov - !!!
21.09.2021 09:34
getmans1 написа:
Здравей П и е р, зарадва ми око и душа като те зърнах онзи ден. Много се надявам, че вече няма да ни наказваш с такива отсъствия .........
Хубав ден,ти желая П и е р.

Аз съм като едновремешните стари локомотиви. Спират по пътя да си почината и да им налеят вода...
Уж щяхме с теб да си пием ракията на могилата край Свещари като стари, добри другари. Можехме да кажем на Ганини и той там да намине... Я виж, то можело да се мечтае и в минало време!
Поздрави от алтън Калофер!
цитирай
8. anetta - Съвет, труден за изпълнение. ...
21.09.2021 10:01
pvdaskalov написа:

Съвет, труден за изпълнение.
Благодаря.
Следващият ми постинг ще обясни защо така мисля.[/quote]
На мен ли го казваш, че е трудно..Недей! За последните 4-5 години поеха небесния си път, толкова хора, които обичам, че е имало моменти да се питам..защо не тръгна след тях..какво да правя тук?! Обаче мисълта, че има хора, които мен ме обичат и обичам и ще им причиня същото, каквото аз изживях, ме е спирала. Живота ни е подарък..а връзката с тези, които ги няма е Любовта...и спомена..
цитирай
9. katan - Без думи, защото ме натъжават...
21.09.2021 10:56
"Живота ни е подарък, ... а връзката с тези, които ги няма е Любовта... и спомена..."
цитирай
10. pvdaskalov - *!V *
21.09.2021 11:49
anetta написа:
pvdaskalov написа:

Съвет, труден за изпълнение.
Благодаря.
Следващият ми постинг ще обясни защо така мисля.

На мен ли го казваш, че е трудно..Недей! За последните 4-5 години поеха небесния си път, толкова хора, които обичам, че е имало моменти да се питам..защо не тръгна след тях..какво да правя тук?! Обаче мисълта, че има хора, които мен ме обичат и обичам и ще им причиня същото, каквото аз изживях, ме е спирала. Живота ни е подарък..а връзката с тези, които ги няма е Любовта...и спомена..
[/quote]
Напълно права си! Тъгата по вече загубеното се съпътства с безпокойство за останалите край нас, също и за приятелите. Тръгват от София - треперя не от радост, а да не се случи нещо по пътя. В четвъртък пристига Деси. Има кой да я посрещне. Но мисълта, че ще е със самолет ме напряга... В един добър твой постинг бленуваш за свобода... Няма истинска свобода! Дори в съня си мозъкът работи и разнищва проблемите, поставени пред него през деня. Само в песните може да се пее, че "сто години всяка нощ валеше", а продължението е съвсем неизпълнимо...
Благодаря на всички. които не ме упрекват за настроението ми. Ще мине време и пак ще ви разсмивам.
П и е р
цитирай
11. pvdaskalov - *V *
21.09.2021 11:56
katan написа:
"Живота ни е подарък, ... а връзката с тези, които ги няма е Любовта... и спомена..."

Да, Катя. Превърнем ли любовта и спомена в проза или стих, май малко се успокояваме...
Какво правят птичките на балкона?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pvdaskalov
Категория: История
Прочетен: 2102992
Постинги: 726
Коментари: 6890
Гласове: 13602
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031