Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2021 15:15 - ОТНОСНО ЧОВЕКА...!
Автор: jitanosten Категория: Други   
Прочетен: 1220 Коментари: 3 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

ОТНОСНО   ЧОВЕКА …

5.

  Прибирам се по обяд от работа и виждам на тротоара, как някакъв шишко слага вода в бидона на един уличен автомат за кафе. Моментално направих асоциация с автомата в училище, който преди няколко години махнаха, защото съда за вода бе зеленясал и вътре само дето липсваха  попови лъжички.

-         Има ли жаби в бидона? - подхвърлям, минавайки край него, а той се усмихва добряшки и отвръща:

-         Скачат…!

-         Хвани ми две, да ги опържа за обяд!

Шишкото пълни чаша с кафе и ми я подава:

-         Заведението черпи! Жабите свършиха, щото са деликатес! Пийни си кафенце!

-         Мерси! Не пия кафе!

-         Кажи, какво да ти налея тогава! Горещ шоколад, какао…? За реклама на фирмата!

-         Благодаря, но ще откажа! Нямам доверие на водата в бидона!

-         Ееее! Като няма да си вярваме, защо сме хора? Няма да се лъжем за сефте, я! Да не сме депутати!

Той смига приятелски и аз продължавам по пътя си. Докато чакам светофара на кръстовището да светне зелено, до мен застава една стара позната. Хили се дяволито и казва:

-         Ей, Осмият! Къде пак си тръгнал ? Ще се пенсионираш и няма да поумнееш!

Разбирам, че е чела откровенията ми във Фейса и недоумявам:

-         Защо?

-         Защото не си струва да се хабиш на вятъра! Хората са неблагодарни, а в този клюкарник е пълно с хейтъри! Като имаш нещо толкова ценно, го пази за себе си! Няма нужда да отваряш очите на слепите! Те така или иначе няма да те разберат! Нали се сещаш за онази поговорка? - Направи добро, да изядеш л..но!

-         До известна степен си права, но аз съм на друго мнение!

-         Знам, прочетох какво мислиш! Според мен грешиш!

Спирам и влизам в кратък режим на обяснение. С колежката се познаваме отдавна и знам, че си струва да поговоря с нея.

-         Имаше един дълъг период в живота ми, когато заспивах със страх и се събуждах със страх! Не за себе си, а за много близък човек! Стана така, че Бог и няколко добри хора ми помогнаха, и страха свърши! Сега виждам, как сума ти народ е стресиран, заради тая измислена пандемия! Опитвам се и аз да помогна на уплашените, да ги успокоя и да им посоча истината! Смятам, че им дължа това!

Колежката  ме поглежда сериозно и отвръща:

-         Знам, за какво говориш! Сигурно си прав за себе си, но имай предвид, че не дължиш нищо на никого! Този вирус го карахме есента с мъжа ми! И ние бяхме луднали, но го изкарахме без последствия. Малко по-кофти е от обикновен грип и минава  около месец, докато се оправиш съвсем. Като добавиш и истериите, които раздухват от телевизора, е страшничко…! Я кажи нещо от оня свят! Дето накрая ги пишеш с големите букви!

Казах и следното:

-         НЕПРИЯТНО  Е,  ЧЕ  НЕ  ЗНАМ  КОЛКО  ЩЕ  ПРОДЪЛЖИ  ТАЗИ  ВОЙНА! ХУБАВОТО  Е, ЧЕ  ЩЕ  СВЪРШИ,  А  ПОБЕДИТЕЛИ  ЩЕ  СМЕ НИЕ! ДРУГ  ВЪПРОС  Е,  КОЛКО  ОТ  НАС  ЩЕ  ВИДЯТ  КРАЯ  И ….!

 

ОСМИЯТ




Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. apostapostoloff - Опа, нашио!
12.05.2021 16:07
Изтъкнатият немски вирусолог д-р Кристиан Дростен смята, че вирусът на ковид- 19 ще стане ендемичен. Това е просто неизбежно. Всички онези, които решат съзнателно да не се ваксинират, неминуемо ще се заразят!

Срещу подобно развитие не може да се предприеме нищо, тъй като с течение на времето ограничителните мерки ще продължат да отпадат. След това обаче вирусът ще продължи да циркулира незабелязано сред населението - включително и сред малките деца, които още няма как да бъдат ваксинирани.

„Въпреки частичната имунната защита на обществото, вирусът ще се разпространява и ще засяга онези хора, които не са се ваксинирали“, предупреждава Дростен.
цитирай
2. jitanosten - Опа, нашио......!!!
12.05.2021 16:47
Значи, можел си да пишеш и нормални коментари, а? Нямам нищо против хората с различно от моето мнение, стига да не обиждат....!
цитирай
3. morskipesni - Точно това обсъждах с колегите днес,
12.05.2021 20:55
Мисля че хората НАКРАЯ проумяват все пак. Дори и немците. Наложих за пореден път своето хард-балканско мнение, съвсем авторитетно. Да, пазя много "класифицирана" информация само за себе си- но мълчанието в момента безмилостно убива, затова се налага и да говоря.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jitanosten
Категория: Политика
Прочетен: 1430580
Постинги: 936
Коментари: 767
Гласове: 1551
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031