Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.04.2018 16:47 - неуважаеми
Автор: lenalena Категория: Забавление   
Прочетен: 579 Коментари: 0 Гласове:
-1

Последна промяна: 11.04.2018 16:49


циганори, които обикаляте нашата улица!

Не съм Моника.
Видка не е дъщеря на Радка.
Нямаме кръвна връзка с Цветан, на когото очевидно имате зъб!
Аз и Румяна сме различни човеци.

Това, че си приличаме с тази, дето се разхожда сам апо улиците и пуши не означава, че аз съм Лорчето.

:))))))))))))))))))))))))))))

Кой съзнателно ви е заблудил да работите нас, а не тях - ще се разбере, все едно кога.

Сега ДА ВИ СЕ ВРЪЩАТ на децата всички гнусотии, които сте ни направили под "вещото" ръководство на Болните мозъци, които ни забъркаха в тази интрига!

Не само вярвам във Възмездието - ежедневно наблюдавам как безсъзнателни добичета си плащат за гяволъка!

Вашия ред никой няма да отмени.

Моите съжаления За малоумните ми съседи - ако не беше тази глупотевина нямаше да знам, че са толкова прости.

---

Путльо, к"во станА?

ЗамлъкнА, блномозъча отрепко?!

Що така?

:)))

Щото се видя, че не ставаш? - едва ли!
Изроден гьонсурат като теб няма вътък да осъзнае такива неща.

Успокоявай се че "владееш" - ха, ха!, вредиш, баламосваш, "изиграваш" околните.

На друго не си способен!

:)))




ПЛЕМЕ - ПРОМИТО, АЛЧНО, БОЛНО, ДОЛНО, РАЗЛАШКАНО И МАНИПУЛИРАНО!





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lenalena
Категория: Забавление
Прочетен: 209831
Постинги: 1010
Коментари: 29
Гласове: 160
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031