Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2018 13:45 - Ти искаш...аз искам
Автор: linaviraassaamy Категория: Тя и той   
Прочетен: 387 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ,,Ти искаш да бъдеш с мен,
аз искам да бъда с теб...,,

песен

Криско

Да бъдем завинаги двамата
-пълно съвършенство-
дали възможно е това
някога, някъде
и кога и къде...?
И опитвам се, което пречи ни
да го някак си отмина,
да го повъзможност разруша,
да го с лекота премина
или трудността му да разреша...
Но ние намираме се разделени
в отделни раздвоени един от друг
различни, непознати, отчуждени светове...
И как от моят да вляза аз във твоят,
и как от твоят да се намериш в моят,
като дели ни прозрачна, но твърда,
непоклатима и неразрушима със нищо стена...
Дали не трябва в друга материя някак си
да се обърнем
или и аз, и ти 
стената във въздух ефирен да превърнем,
и в любовта ни, и чувствата ни да се съединим...
И може би единствено едва тогава
ще се разпознаем много по-добре,
и веднага ще разгадаем
на сърцата ни странните, и чувствени светове....
И опознали се едва тогава ще разберем,
че всъщност сме били едно цяло във началото
преди да се разделим- ти и аз -
на мъж и жена, като прекрасен плод
на две еднакви половини разполовен... 

Lina Vira Assa Amy




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: linaviraassaamy
Категория: Тя и той
Прочетен: 1485433
Постинги: 693
Коментари: 514
Гласове: 608
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол