Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2017 14:30 - Благославяне на клетките на тялото за продължаване живота на човека
Автор: silvaantonydon Категория: Тя и той   
Прочетен: 9401 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Благославяне клетките на тялото за продължаване живота на човека.

Учителя

 

Добрият човек трябва да бъде отличен ученик, да учи и да работи върху носа си. Не цял ден да работи, 5 минути за ушите си, 5 минути за устата си, 5 минути за веждите си, 5 минути за челото си, за разните части да работи, 5 минути за ръцете си, за краката си. Казвате: Много време ще ми вземе. Ако 20 години работите така, ще имате много големи постижения.“

/Минало, настояще, бъдеще, стр.159

 

От тялото на човека краката са израз на добродетелите, ръцете на правдата.

Центърът на Любовта е в сърцето или на устните, които са център на Словото и на Името Божие.

Центърът на Мъдростта е в предната част на главата над челото.

Центърът на Истината е на върха на главата, където се намира хилядолистникът – центъра Любов към Бога.

Центърът на Духа е във вдлъбнатината между очите, носа и челото /мястото на третото око/.

Сегашната столица  /центърът/ на Душата е в гърлото.

 

Благославяне клетките на тялото за продължаване живота на човека.

 

1.Клекнали и ръцете опрени на земята, до краката.

Господи, благодаря Ти  за хубавите крака, които Си ми дал, чрез които ходя и развивам добродетелите си.

2.Ръцете насочени с пръстите нагоре, опрени с дланите на гърдите:

Господи, благодаря Ти за прекрасното хубаво тяло, което Си ми дал, за да се подвизавам в този свят.

3.Разтваряме ръцете опънати напред с дланите нагоре:

Господи, благодаря Ти за прекрасните хубави ръце, които Си ми дал, чрез които върша най-хубавата Твоя работа и изявявам Великата Твоя Правда.

4.Дясната ръка със събрани пръсти върху центъра на Душата, като милваме гърлото отдолу нагоре.

Господи, благодаря Ти за прекрасното хубаво гърло, за ларинкса, които Си ми дал, чрез който пея и Те словословя навсякъде, където ходя и говоря най-хубави сладки думи за Теб и пея най-хубавите песни, които Ти Си ми определил да е за Твоята Слава.

5.Движим палеца, показалеца и средния пръст от основата на носа надолу.

Господи, понеже в началото Ти вдъхна живо дихание през носа ми, благослови пътя, през който живота влезе.

6.Движим ръцете със събрани пръсти по веждите от средата на челото към края.

Господи, дай ми светлина, да разбирам границата между духовния и умствения свят и да преминавам правилно от единия в другия.

7.Движим ръцете със събрани пръсти по веждите от средата на челото към края:

Господи, благодаря Ти за прекрасните хубави очи, които Си ми дал, за прозорците на моята душа, с които виждам красотата и величието на този свят, възприемам красотата и величието Ти  и служа на Истината. Нека Твоята Истина да бъде основа в живота ми.

8.Обикаляме ушите по външния им ръб от горе до долу с двата показалеца:

Господи, дай ми възможност да чувам ясно Твоите думи, да Те разбирам пък и аз да бъда разбран.

9.Дясната ръка със събрани пръсти върху устните:

 

Вложи, Господи, Любовта Си в сърцето ми, да говоря меко и сладко, да постъпвам благородно, да изявя Твоята любов.

10.Дясната ръка със събрани пръсти на брадата:

Господи, благодаря Ти за прекрасната хубава брада, която Си ми дал, чрез която възприемам Твоята воля и я проявявам в живота си. Да бъде, Господи, Твоята Воля за всичко в живота ми.

11.Движим ръцете си със събрани пръсти от средата на челото към края:

Господи, благодаря Ти за прекрасното хубаво чело, което Си ми дал, чрез което развивам правата си мисъл, развивам музикалните си дарби и способности и съм винаги весел и доволен от живота.

12. Ръцете милват главата от челото назад до тила:

Господи, благодаря Ти за прекрасните хубави коси, които Си ми дал, за антените на моята душа, чрез които възприемам космическите енергии и ги преработвам в себе си.

13.Ръцете със събрани пръсти, допрени една до друга, върху центъра на Истината:

Господи, благодаря Ти за прекрасната хубава глава, която Си ми дал, чрез която разрешавам правилно всичките си мъчни и трудни въпроси, справям се с трудностите и противоречията и помагам на своите братя и ближни.

14.Издигаме двете ръце перпендикулярно, успоредни с длани една срещу друга и казваме:

Господи, Творец на Вселената, искам да Ти служа с всичкото си сърце, с всичкия си ум, с всичката си душа и сила. /3 пъти/

/Сваляме ръцете надолу, като обливаме главата и ги поставяме върху центъра на Душата./:

Нека Твоето благословление да дойде върху моята душа.

15.Изтегляме долната част на ушите надолу:

Господи, желая да бъда здрав, желая здравето на всички хора по лицето на Земята.

Изтегляме горната част на ушите нагоре:

Желая да бъде умен като всички умни хора живели преди мен.

Изтегляме средните части на ушите:

Желая да бъда активен, експедитивен в чувствата си.

16.С двата палеца разтриваме костите зад ушите надолу по врата:

Господи, благодаря Ти за прекрасното хубаво здраве, което Си ми дал, дай здраве, на всички нуждаещи се по лицето на Земята, тъй както даваш и на мен.

 17.Десният показалец се движи по дясната вежда:

Господи, моля Ти се,  помогни ми да развия в себе си всички естествени

Показалецът отива вертикално нагоре от края на веждата,

Музикални

Показалецът отива на една четвърт в горния десен край на челото,

Логически,

Показалецът отива в средата на челото

Философски

Плъзгаме показалеца наляво до края на челото

Разсъдителни, показалецът отива на центъра на Духа

Умствени,

Показалецът от дясната страна на носа:

И психически центрове

Показалецът върху канала на дясното ухо:

Моето ухо да слуша Гласа Ти“

/3 пъти/

Същото се повтаря до фразата „психически центрове“ /когато десният показалец отива отзад на главата на дупката на малкия мозък/ и казваме:

Всички нисши астрални същества

Десният показалец отива на центъра на Истината:

Да се изкачат горе в Божествения свят, да се съединят с Бога, да се обединят с Бога, да станат едно общо, едно цяло с Бога.

/3 пъти/

18.Дясната ръка разтворена хоризонтално и левият показалец се движи по умствената линия наляво от Юпитеровия пръст – показалеца:

Господи, моля Ти се, помогни ми да изправя, оформя и изпиша на ръката си линията на ума си, да мисля право, да разрешавам правилно всичките си умствени задачи, да печеля сърцата на хората и да помагам в изпълнението на Твоята Воля на Земята.

/3 пъти/

19.Левият показалец се движи от основата на ръката по линията на щастието – съдбата:

Господи, моля Ти се, помогни ми да изправя, оформя и продължа линията на щастието, на съдбата си, да се свържа с Тебе, Господи, Исусе Христе, и да бъда едно с Тебе, както Ти с Отца. Амин.

/3 пъти/

20. Левият показалец  се движи по линията на живота:

Господи, моля Ти се, помогни ми да изправя, оформя и продължа линията на живота си, за да свърша добре работата, която Си ми определил на Земята.   /3 пъти/.

Господи, продължи живота ми да проповядвам, да пея и да свиря за Тебе. /3 пъти/.

21.Поставяме палците върху вторите фаланги на показалците и казваме:

Вдъхновение /3 пъти/.

Ти, Учителю благи, ми носиш Твоето Велико благословление.

22.Ръцете милват главата от челото назад до тила:

Духът на Господа Иехова, Духът на Учителя да бъде върху мен, в мен и с мен през всичките векове на живота ми.

23.Ръцете със събрани пръсти, допрени една до друга, върху центъра на Истината:

С Бога напред да вървим и всички мъчни  и трудни въпроси с Негова помощ правилно да разрешим.

24.Ръцете насочени с пръстите нагоре, опрени с дланите на гърдите:

Иеова и Ре.

Господи, бъди с мен през време на днешния ден, помагай ми, съдействай ми, ръководи ме и ме направлявай в пътя на живота.

Ръцете със събрани пръсти, допрени една до друга, върху центъра на Истината:

Господи, бъди с мен през всички дни на живота ми, за да изпълня Твоята Воля на Земята и да стана съработник за идването на Твоето Царство на Земята.

25.Дясната ръка с дланта надолу прави хоризонтални кръгове около главата:

Запази ни, Господи, с Твоята бяла светлина и ни огради с Твоята диамантена стена.

Дясната ръка милва лявата половина на главата от челото към тила:

Духът Божий, Възлюбеният на нашата душа, ще извърши всичко за нас.

/3 пъти/




Гласувай:
3



1. marinax - извинявай
09.04.2017 15:42
Но мисля, че ако духът Божий реши да ме озари свнимание, то няма да е защото съм си издухала носа.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: silvaantonydon
Категория: Тя и той
Прочетен: 1975955
Постинги: 291
Коментари: 451
Гласове: 1019