Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2015 15:39 - Десерт от тиква
Автор: to4ilka Категория: Рецепти   
Прочетен: 3100 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Едва вчера се "пооправих"-не смея да го река на глас-от тазгодишния вирус и си казах да го отпразнувам!Събота-фермерски пазар под носа ми-хайде едно прясно и няколко кисели млекца,последната тиква от тези дето ги бяхме натръшкали в гаража есента-помните,нали?И рекох да експериментирам какво ще стане ако в моята рецепта от тиква с мляко на фурна премахна ориза,а разбия няколко домашни яйца,в случая 3 броя и захарта да не я разтварям,а да остане на дъното на тавичката...Стана крем-карамел с тиква!Препоръчвам ви,който обича,а който не яде такова нещо,просто ми е жал за него!Пробвайте!image



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - А-а-а, "експериментираш...
26.01.2015 06:59
А-а-а, "експериментираш"! А кой ти го предложи, помниш ли? http://to4ilka.blog.bg/recepti/2014/10/19/tikva-s-mliako-na-furna.1306160 :)))))))))))))))))))))
Шегувам се! Но помня, че тогава и Мая се запали по идеята. Аз пък реших да направя твоята тиква с ориз - никога не бях правила - много ми хареса. А сега ти благодаря за предложението за захар на дъното - аз предваритено сгорявам захар и поливам дъното на тавичката. А така как е, не остават ли яйцата и млякото недостатъчно сладки?
Поздрави, мила Галя, благодаря за вкусното предложение! На мене ми останаха три от най-големите тикви - като срежа една, давам на още 4-ма приятели, а аз пека всеки ден по една тава - цяла седмица - поне 4-5 пъти - вече няколко месеца тормозим всичките си гости с неизменен тиквен десерт - едва вчера направих торта:))).
Дано повече не се разболяваш, че без тебе в блога е скучно /и гладно/:))))) Прегръдка!
цитирай
2. to4ilka - Така е,беше ми го казала,
26.01.2015 10:40
спомням си,тогава не го направих,защото с магазинските яйца и мляко от кутия няма как да стане,сега случаят беше друг!Мислех си дори,че няма нужда от снимка,но...ако се вгледаш,ще видиш колко жълто стана!Относно захарта,права си,не е достатъчно сладко така,следващия път на дъното захарта в тавата и след като се карамелизира малко-тогава всичко останало,защото все гледаме да не прекаляваме с тази "пущина",но е по-хубаво ако е по-сладичка!На твоите приятели им завиждам на угощението с тиква!Приемам шегички всякакви,давай следващите!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: to4ilka
Категория: Рецепти
Прочетен: 528746
Постинги: 144
Коментари: 247
Гласове: 699
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031