Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2018 16:25 - СИГНАЛ ДО МИНИСТЪРА НА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО
Автор: bosia Категория: Политика   
Прочетен: 65929 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ДО МИНИСТЪРА НА ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО
НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ

                                                     С   И   Г   Н   А   Л
от Николай Ганчев Колев-Босия, Софя, ж. к. Борово, бл. 231, ап. 38, тел. 0888 408 623

ГОСПОДИН МИНИСТЪР,

Допреди 4 месеца в продължение на повече от 10 г. се лекувах от високо кръвно налягане и диабет. Приемах "Берлиприл" и "Дилатренд" против високото кръвно налягане, което беше 170/120. Против високата кръвна захар приемах "Диапрел" и "Сиофор". В началото на миналата година ставите ми започнаха да се възпаляват и аз станах трудно придвижен.
Ходил съм многократно на лекар, но освен допълнителни лекарства не получих никакво подобрение.
Мой приятел от Пловдив-биологът Янко Буюклиев ме посъветва да си направя изследвания за паразити. Първоначално не му обръщах внимание и продължих да страдам в къщи. Той беше много напорист и накрая реших да си направя изследванията. Оказа се че паразити имам, особено токсоплазмоза, която беше 7 пъти!!! над допустимата норма. При норма до 30 единици, аз имах 211,8 единици. Реших да използвам методиката на професор Неумывакин, като по този начин исках да докажа, че методиката му да пречиства организма чрез силно разредена кислородна вода е твърде съмнителна и е свързана с автореклама. Оказа се, обаче, че бях тотално опроверган. Най-напред спряха да ме болят ставите. След това кръвното ми силно падна и аз спрях лекарствата. Получих и лек пристъп на хипогликемия, което ме накара да спра и тези лекарства. След три седмици лечение с кислородна вода отидох отново в клиничната лаборатория. Останах потресен. Токсоплазмозата ми бе спаднала 10 пъти!!! и бе 21,2. Кръвната ми захар падна до 5 единици, а кръвното ми налягане без прием на лекарства беше 130/80. Най-странното е, че у нас нито един лекар, при когото съм ходил не са ме съветвали да отида и да си измеря нивото на паразитите в организма си. За сметка на това с готовност ми се изписваха най-различни лекарства. Тук възниква въпросът от незнание ли го правят или съзнателно, бидейки свързани по някакъв начин с фармацевтичната мафия. Прочее, тежката форма на псориазис, който ме измъчваша твърде много също получи завидно облекчение и регресира.
Не знам начина на подготовка, на лекарите, но изписвенто на "лекарства", които не лекуват, а само поддържат степента на заболяването не е най-доброто. Това показва, че организацията на здравеопазването у нас е сбъркана. Вместо профилактика и окончателно лечение се изписват лекарства, които не лекуват, но за сметка на това пациентите са заставени да ги купуват цял живот.
В същото време парите в НЗОК непркъснато се увеличават, но в края на годината се получава сериозен дефицит. Фалират болници. Българинът се оказва един много болен човек, вследствие на което средната продължителност на живота у нас е от най-ниските в Европа.

ГОСПОДИН МИНИСТЪР,

Ако искате да има в България здрави хора и ефективно здравеопазване трябва да спретнете една кръгла маса, където да се поставят всички сериозни проблеми и пропуски, за да се създаде стратегия на здравеопазването, което от своя страна да създаде програми за изпълнението и. На нея задължително трябва да присъстват и биолози, нетрадиционно лекуващи лечители и пациенти. В тази проблематика задължително трябва да се даде приоритет на профилактиката, в това число и на клинични изследвания за паразитите в организма. Оказва се, че тяхното влияние е твърде голямо и не може да се пренебрегва. Също така трябва да се изследва състоянието на пациентите, които употребяват лекарства по предписание на лекарите. Как така един биолог успя да ме насочи към проблемите на организма ми, а лекарите не можаха/не искаха/ да го направят? При това сега спестявам всеки месец по 40 лева, които преди това давах за ненужни лекарства. Излекувах се с една опаковка от 100 г. 3% кислородна вода, която струва 75 ст.
Системата е сбъркана и трябва да се промени изцяло моделът. Но не от сегашните бюрократи, полуюристи и сбърканяци. Те са свързани с харченето на парите от НЗОК, част от които влизат тихо в техните джобове.
От действията и бездействието ви ще разбера вие къде сте паркирали.





Гласувай:
5



1. kolevdobri - Глас в пустиня.
13.01.2018 18:26
Нито министърът ще ти обърне внимание, нито облъчения български народ. Събирай съмишленици, та да се чуе гласът ни. Гледаш ли ченгетата - вдигнаха шум и хоп - 100 000 000лв. Аз съм "за" това, поне да се преброим колко сме онези, които смятат, че сега имаме система на здравепогазване, а не на опазване. След това започваме да крещим, за да ни чуят. Явно тъпата система така работи.
цитирай
2. lazarovafh - Чудесно е, че сте успели! Долу ма...
16.01.2018 23:43
Чудесно е, че сте успели! Долу мафията на фармацефтичната индустрия!
цитирай
3. evalten - алтернативно лечение
20.08.2018 18:18
Трябва да се разбере, че не само изучавалите медицина единствено трябва да се занимават с лечението на хората. В потвърждение на написаното от Николай Колев - Босия може да се добави и метода на микробиолога проф. Янаки Караджов, който сам се е излекувал от рак на дебелото черво със зелев сок на база своите професионални познания и търсения.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bosia
Категория: Други
Прочетен: 11736314
Постинги: 3876
Коментари: 10800
Гласове: 7029
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031