Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2018 21:44 - "Закрещи го и Прости" и "Пожелай и Забрави".
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 6245 Коментари: 7 Гласове:
7

Последна промяна: 17.10.2018 11:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Това са магьоснически техники измислени от Древните специално за начинаещи магьосници, все още приучени на битуване сред мъгъли и изпадащи в кризи от вменените им ментални антагонизми…

Стъпките са две:

1. Техника за Пречистване 
     Отнема времето за едно крещене и един сън.

Закрещи го и Прости…

Закрещи Го,

     всичко Болно
И сложи го Там,
     да Спи.
Не мисли го, Забрави го,
     а на заран му Прости.
После в Камък превърни го,
     и в Реката го хвърли.
И задръж дъха си,
     и легни в тревата.
Дишай... 
     Ти Си !

тогава…

2. Техника за Добруване 
     Отнема Миг от мигване.

Пожелай и Забрави…

За да намериш свойто Време,
в миг от мигване, за този Ден. 
Освободен от чуждо бреме,
пожелай си ден, но споделен!

Какво мечтал би бил да бъдеш?
Просто спомни, и Наречи го !
Само ще каже. да го сбъднеш …
За теб не, с други обречи го !

Тогаз магия ще да сториш!
Пожелай, Прости и Забрави !
Любими, Сродни без да търсиш,
ще ти разкажат, кой си ти !

Че будни спомените помнят…
Не са те жертвата за Други !
На теб, за тебе те говорят,
и с другите за тебе…, чуй ги !

За твоя Сън, и твоето Утро, 
за своя Ден, и тез’ Любими… 
Времето ще ти разкаже мъдро,
за миг от мигване, без думи.

Ако са Там, пак Тук ще бъдат,
дори за миг от този миг и…
Кажи… Мечтите си да сбъднат.
Приюти, или забрави ги!

и…

И на утрото кажи Здравей,
та и добро, да бъде и за тях!
Благодари деня и го засмей,
и в миг от мигване щастлив си пак!

------------------------------------------
   Смагъл ме наричат… (ама не ме бъркайте със Смъгъл, еййй!!!)
   Аз съм му консултант на Лекс по магуване и особено като се е смъгльосал, както обича да се преструва…Преструва се бе, и се престорва че тъгува.. че да му издам нещо от тайните на магуването…
   Миналата година го открехнах, ама той веднага ви издаде, че и написа… Та аз реших да обясня по-правилно… поне за начинаещи бе.
   Ами, кво да ви кажа… той напредва, ама бавно, ‘щото така се е сбитясал, че тези маго-техники редовно трябва да ги прави… Казвам ви, че ако го видите да кряска, да не му се връзвате ейййй! Само се преструва! Иначе си е добричък, да знаете!
  А мойта работа не е да поучаВам, не се бъркайте, а само да подсещам за "наште им си разбирачества“, както пише в договора... Иначе все виновно набеден излизам :-) А не мога да си платя телепортационните билети даже… ами защото съм доброволец в асоцимирната фондация „Смешна помощ за душегубци“… И помагаме само на тези, дето има надежда да се научат какво да си пожелават, брат… Ууупс, той ме научи на това обръщение… Любезно било… Но аз съм свикнал да се адаптирам… но към Смъглите, тези дето от конкуренцията „Стъжасно смъгласие“ им емитират зомбарно и радостНоСмутивно не мога… Признавам!

   Айде чао, че знаете ли колко таквиз кат него ме чакат…
   И Сбогом, за всеки случай, ‘щото не знам къде ще ме телепреживят утре, а не се сетих че ми е важно… от доброТаМания бееее … Съдба :-)

П.П. Абе до орфическите мистерии кога ли и ще стигне да му причам, но му пускам един клип от „Орфей в Ада“ (първата опера в историята на оперичността е!) че да знае къде се намира. Той си го харесва :-)
   А и му цитирах модерни дрвносмисли, а той пак ги издаде предателски:(Ctrl+ image)
   Не може да се разчита на него… да зна‘ш!....  Уууупс… Адаптирам се…






Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stih - Интересно ми беше...
16.10.2018 23:43
Ще опитам с тези магични думи, Лекс.
Благодаря, че ни въвеждаш в нови светове...
цитирай
2. missana - С Елица Ангелова. Поздравление, Лекс!
17.10.2018 01:53
Въвеждаш в нови светове наистина, Лекс. Ще си оставя като твоя визитна поетична картичка редовете:

"Ако са Там, пак Тук ще бъдат,
дори за миг от този миг и…
Кажи… Мечтите си да сбъднат.
Приюти, или забрави ги!"
цитирай
3. misteriavechna - Ехе,
17.10.2018 11:54
читава магия! Като една веща магесница с опит, пробвах и тази, получава се, шъ знайш :))))))
Спорна да ти е магията и внимавай, че объркаш ли, стават сакатлъци! ;р
цитирай
4. анонимен - Пълни глупости. Чу
17.10.2018 12:12
Пълни глупости.
Чу
цитирай
5. lexparsy - Туй к'вот си пожела!
17.10.2018 12:41
анонимен написа:
Пълни глупости.
Чу

Да ти се сбъдват смъглено "Пълни глупости" и чудовищно даже.
Който и която и да си, но не и Чу. Защото аз като го чета знам какво си пожелава :-)
Смагъл съм!!!

П.П. Ами те и модераторите на Блъга май таквиз смъгли кат вас си пожелават че да пълнят и изпразват с пясък топките на статистиката си...
Ама от пясък само пустиня може да се зачене бе... и най-много някоя детска площадка... дет да си играйкате :-)))
цитирай
6. lexparsy - Искрени благодарности Ели и Младен
17.10.2018 12:45
за разбирането "техниките" на Смагъл.
Да, нали за това е поезията приятели, да си споделяме Нови Светове...
Знам че и вие го можете!
цитирай
7. lexparsy - Благодаря че и ти го предупреждаваш Лекс, misteriavechna
17.10.2018 12:51
misteriavechna написа:
Ехе, читава магия! Като една веща магесница с опит, пробвах и тази, получава се, шъ знайш :))))))
Спорна да ти е магията и внимавай, че объркаш ли, стават сакатлъци! ;р

Смагъл съм.
Споко, аз се опитвам да го контролирам, и го съблюдавам че все някакви глупости намисля да експериментира...
цитирай
8. vesever - Не съм пробвала много магии с думи. ...
17.10.2018 13:44
Не съм пробвала много магии с думи. Моите са мислено, в сърцето. Все по-малко ми се говори с течение на времето.
Но наистина когато човек пожелае Доброто и това желание е трайно, се получава. Както да го има в себе си, така и да го раздава на околните. Доброто.
И за прошката е хубаво...но тя обикновено иска малко време от Душата.
Поздрави!
цитирай
9. lexparsy - Права си, че думите не са задължителни Веси
17.10.2018 15:04
vesever написа:
Не съм пробвала много магии с думи. Моите са мислено, в сърцето. Все по-малко ми се говори с течение на времето.
Но наистина когато човек пожелае Доброто и това желание е трайно, се получава. Както да го има в себе си, така и да го раздава на околните. Доброто.
И за прошката е хубаво...но тя обикновено иска малко време от Душата.
Поздрави!

Според мене разговорните ни думи трябва да служат поне за споделяне на Разбиране. А когато някой няма и наченки по-добре да си мълчим, подминем и забравим :-)
Но все пак Думите имат голяма сила Веси, и не си даваме сметка колко неправилно и вредно ги използваме всекидневно !!! Винаги се е знаело, вече и "научно" е доказано... а и в Началото бе Словото, нали :-)))
А тези като тебе, които винаги си имат и раздават добронамереност, наистина не се нуждаят от думи :-)
Поръчай ни още слънце... нали установихме че го можеш :-))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363166
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375