Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.05.2017 07:13 - Далечни светове
Автор: osa Категория: Поезия   
Прочетен: 866 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 26.08.2017 05:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Във нощите душата ми будува –
рисува нелогични светове:
там облак със звездите се целува
във люлката на бели ветрове...

Изгряват недоспали хоризонти,
вълшебството изтриват със замах.
Душата ми една сълза отронва.
Събуждам се – от вчера по-сама.



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cinderellathespy - За самотата...
21.05.2017 12:34
Равновесно...

Вселената ни случва равновесно
сами вървим във дните във нощта
летим хоризонтално и отвесно
преследвайки вълшебната мечта

едно море ни чака да се върнем
през времето скалата ни мълчи
и знам със обич пак ще се прегърнем
потъвайки един във друг с очи

но още сме във земното пространство
душите ни в оковите трептят
вибрираме със кротко постоянство
следите ни под слънцето блестят

далече ще остане самотата
ще ни дари небето свобода
отново ще избликне светлината
сред старата космична тишина

21.05.2017г.
Елица

Незнам дали празнуваш днес имен ден, Ели!
Аз специално празнувам, защото съм кръстена на баба ми Елена!
Мисля си, че и Елиците имаме имен ден днес! Поне така каква чичко Гугъл ;)
Така че – честит имен ден, Ели!
Бъди здрава и все така неуморно споделяй магичните шепоти на Вселената,
които излизат при теб! Вярвам, че думите ни са мощно оръжие, с което правим света едно по-добро място за живот и сбъднати мечти!
Топли прегръдки от мен,

Ели
_____________________________________
ps: И една песничка и клипче, които обичам,
кавър направен от едни приятели китаристи
от моя Разград!
Soda A'coustic - Пак ще се прегърнем (FSB cover)
https://youtu/RnUCApcNIt0
цитирай
2. osa - Мила Елица!
21.05.2017 18:17
Честита и щастлива да си!
Здрава, влюбена и обичана, вдъхновена и успяваща!
Бог да те закриля във всичко и навсякъде!
Наздраве за твоя Празник!
Благодаря за хубавата песен, която приемам като поздрав.

Аз не празнувам днес, а на Цветница.
Но ти направи и този ден празничен за мен.
Благодаря за особеното внимание, подкрепено с този изящен стих за самотата!

За твоето добро настроение – Лара Фабиан:
https://www.youtube/watch?v=ApzeNsMJfuI



цитирай
Търсене

За този блог
Автор: osa
Категория: Поезия
Прочетен: 223936
Постинги: 127
Коментари: 328
Гласове: 1490
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031