Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2013 00:33 - Обичай ме...
Автор: musicriver Категория: Музика   
Прочетен: 12276 Коментари: 23 Гласове:
30


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Обичай ме....
 

Обичай ме
Дори във този студ
Аз мога да усетя топлината
Прониква тя под пръстите
Напук
И влива се във мен
Със тъмнината 

А някакви звезди
Блестят
И казват че отново е
Щастливо
А птиците във фигури
Летят
Облечени във цвят
Звънливо 

Обичай ме
Ще има пак небе
А босите ни стъпки
Ще се сливат
Понякога са нужни ветрове
Те слънчеви лъчи
Откриват 

Виновни няма
Всичко е поле
Дъска шахматна
Бъдещето скрила
Ще се стопят и тези снегове
В една Любов
Посоката открила








Тагове:   обичай ме,   Те,   love me,   Yiruma,   soul убежище,


Гласувай:
32



Предишен постинг

1. karaiany - Любовта ще намери пътя винаги, к...
16.12.2013 03:53
Любовта ще намери пътя винаги, когато сърцето е отворено!
Нежно е, Мюзик. :)
Ето и нещо от мен:
http://www.youtube.com/watch?v=DYV2yy6s9zM
цитирай
2. musicriver - 1. karaiany
16.12.2013 09:46
karaiany написа:
Любовта ще намери пътя винаги, когато сърцето е отворено!
Нежно е, Мюзик. :)
Ето и нещо от мен:
http://www.youtube.com/watch?v=DYV2yy6s9zM


Добър ден, Ади!
Благодаря за страхотното изпълнение на Нора Джоунс!*
Да, така е и аз така мисля - ако Любовта я има, винаги пътя се намира...
Харесвам тази песничка на група Те, защото казва много!
Успешна нова седмица ти пожелавам!
Моя активен събеседник изчезна в неизвестна посока!- - - - ->
Дано е добре, където и да е!*

Ето нещо специално за тебе :
Somebody To Love - Queen
http://www.youtube.com/watch?v=cYQm1Fn5VD0
цитирай
3. didoignatov - Много нежно и истинско, Рекичке!
16.12.2013 10:46
Такива откровения не трябва да се коментират, а просто да се почувстват и съпреживеят.
Съпреживявам с теб! :*
цитирай
4. paciencia - Здравей, musicriver!
16.12.2013 11:53
Толкова нежно и красиво, че се върнах пак да ти гостувам. Жалко, наистина, че го няма твоя активен събеседник, и на мен ми липсва много. Благодаря за приятното изживяване в блога ти! Усмивки през днешния ден:)
цитирай
5. musicriver - 3. didoignatov - Много нежно и истинско, Рекичке!
16.12.2013 12:20
didoignatov написа:
Такива откровения не трябва да се коментират, а просто да се почувстват и съпреживеят.
Съпреживявам с теб! :*


Така е!
Истинско е, Дидо! :)
Стори ми се подходящо за лебедова песен... :)
Много се радвам, че си добре и здравословните ти проблеми са се решили!*
Успешни дни до края на годината и много късмет през 2014-та, Дидо!*

Uriah Heep - Sunrise (Превод)
http://www.youtube.com/watch?v=OU2CUru2wy0
цитирай
6. musicriver - 4. paciencia - Здравей, musicriver!
16.12.2013 12:40
paciencia написа:
Толкова нежно и красиво, че се върнах пак да ти гостувам. Жалко, наистина, че го няма твоя активен събеседник, и на мен ми липсва много. Благодаря за приятното изживяване в блога ти! Усмивки през днешния ден:)


Здравей, Вася!*
Винаги ми е адски приятно като наминеш!
Ще се радвам да не губим връзката помежду си,
защото ти си един от най-свестните хора, с които ме събра това пространство!
Пожелавам ти да си здрава! Това е най-важно, защото само така можем да бъдем полезни за близките си хора и приятелите си! Времето проверява и отсява истинските неща в живота ни, като днес имах повод да се убедя в това!*
Не случайно съм разархивирала стихотата!
Бреговете на рекичката са отворени за разходки и нека всеки намира на тях, това от което има потребност - най-вече Любов! Защото аз съм била искрена във всяка една написана дума. Всичко е почувствано и след това облечено в думите...
Прегръдка, Вася! <3

Scorpions - Maybe I, Maybe You - bg превод
http://www.youtube.com/watch?v=xWhQioST2pk
цитирай
7. makont - Песента на реката, изтъкана от ОБИЧ!
16.12.2013 14:00
Красиво е. Усмивки!
цитирай
8. paciencia - Хей, рекичке музикална,
16.12.2013 16:26
често се разхождам по брега ти и слушам музиката на водите ти. Идвам, защото при теб е приятно, близко ми е, а в рекичката ти се намира всичко- обич, искреност, приятелство. Умирам си по музика от всякакъв тип, без да съм познавач. Тоя клип- поздрав на Scorpions е от любимите ми и за кой ли път ме разплака. Не от мъка, разбира се. Знаеш ли, пак се случи съвпадение. Бях си избрала един клип за теб и той също е на Скорпионс.

http://www.youtube.com/watch?v=1UUYjd2rjsE

Знам, че ти е познат, но ти го изпращам с най- добри чувства. Благодаря, за сърдечния прием и прегръдка приятелска!<3
цитирай
9. musicriver - 7. makont - Песента на реката, изтъкана от ОБИЧ!
17.12.2013 00:45
makont написа:
Красиво е. Усмивки!


Благодаря ти, Майче!*
За никъде сме без Обич! Аз лично съм за никъде...
Надявам се стихотата и песничките на рекичката
да останат хубав спомен за вас! А моето приятелство
ще го имате Винаги!:))
Прегръдка топла,

Duet Mania - Svetat e za dvama
http://www.youtube.com/watch?v=85HKYCsXnY8
цитирай
10. musicriver - 8. paciencia - Хей, рекичке музикална,
17.12.2013 01:10
paciencia написа:
често се разхождам по брега ти и слушам музиката на водите ти. Идвам, защото при теб е приятно, близко ми е, а в рекичката ти се намира всичко- обич, искреност, приятелство. Умирам си по музика от всякакъв тип, без да съм познавач. Тоя клип- поздрав на Scorpions е от любимите ми и за кой ли път ме разплака. Не от мъка, разбира се. Знаеш ли, пак се случи съвпадение. Бях си избрала един клип за теб и той също е на Скорпионс.

http://www.youtube.com/watch?v=1UUYjd2rjsE

Знам, че ти е познат, но ти го изпращам с най- добри чувства. Благодаря, за сърдечния прием и прегръдка приятелска!<3


Вася,
вярвай в случайните неслучайности!;)
Много благодаря за Скорпиънс! Страхотна група са те!*
Аз тая вечер съм на бесни дискотечни ритми като Дует Мания,
та в тоя ред на мисли я да потърся нещо такова и за теб:))
......
след проведеното търсене - такова, ама не е точно такова,
но е нещо любимо и ми е в унисон с мислите...
Прегръдка топла, Вася и ти благодаря за сърдечното приятелство!*


Tangra - Liubovta, bez koiato ne mojem
http://www.youtube.com/watch?v=cSlPvlUPhm4&list=PL99B24345858CE417
цитирай
11. flymore - Прекланям се пред откровението ти, мила!
17.12.2013 10:17
Да си обичана и целият твой живот да е любов!:)
Прекрасен ден, musicriver!:)
цитирай
12. paciencia - Добро утро, рекичке!
17.12.2013 10:29
Възползвах се и поплувах в рекичката ти(срещу течението), та стигнах чак до извора, първия ти пост тук. Приятно ми беше. Мълчах си обаче, за да не те събудя.
Благодаря за Тангра и хубавата песен. Също са ми любими. Песента- чудесна!
Ето и от мен поздрав и пожелание за хубав ден!
Sergio Dalma- Te amo

http://www.youtube.com/watch?v=UBR5DdOdpUI
цитирай
13. musicriver - 11. flymore - Прекланям се пред откровението ти, мила!
17.12.2013 13:44
flymore написа:
Да си обичана и целият твой живот да е любов!:)
Прекрасен ден, musicriver!:)


fly,
Безспорната Истина най-често ни застига в неочаквани моменти
и ти остава да се надяваш само и единствено на Съдбата,
да ти даде шанс да погледнеш в нечии очи...
Летим по пистите на Живота с 200 км/ час и до толкова до колкото внимаваме
да не се разбием, шанс да стигнем до копняното и желаното винаги има,
дори и след като спрем да дишаме....
Прегръщам те! Благодаря ти, за хубавите думи и че споделихме красиви музикални моменти заедно!*

Tonika - Кой ще каже какво е любов
http://www.youtube.com/watch?v=NJfVxoi64Z0
цитирай
14. musicriver - 12. paciencia - Добро утро, рекичке!
17.12.2013 13:55
paciencia написа:
Възползвах се и поплувах в рекичката ти(срещу течението), та стигнах чак до извора, първия ти пост тук. Приятно ми беше. Мълчах си обаче, за да не те събудя.
Благодаря за Тангра и хубавата песен. Също са ми любими. Песента- чудесна!
Ето и от мен поздрав и пожелание за хубав ден!
Sergio Dalma- Te amo

http://www.youtube.com/watch?v=UBR5DdOdpUI


Благодаря ти за песничката, Вася!*
Радвам се, че стихотата са ти харесали...
Реката винаги ще си остане смълчано влюбена във Водопада...Вятър...
А този блог ще остане един хубав спомен...
Понякога объркани от собственото си поведение ни е трудно да разберем другите...
Но по един или друг начин Истината ни намира Винаги, а само Тя ни прави истински Свободни!*
Прегръщам те, Вася! И ти благодаря!
Докато четох коментара ти и слушах песничката, която си ми оставила се сетих за една любима песен на Масимо Раниери - пускам ти я и ти пожелавам хубав следобед! :))

Quando L' Amore Diventa Poesia (Io Canto) Massimo Ranieri
http://www.youtube.com/watch?v=V1Wf9sNeidU
цитирай
15. faktifakti - красиво е
17.12.2013 21:32
за любовта , няма студ.
цитирай
16. paciencia - Благодаря, Рекичке!
18.12.2013 10:47
Тази нощ пак ти бях на гости. Благодаря за Масимо Раниери! Припомни ми обичана песен. Хубаво е при теб!
Поздрав от мен, Рекичке, и усмихнат ден:)

http://www.youtube.com/watch?v=lCRlF9dshYo
цитирай
17. musicriver - 15. faktifakti - красиво е
18.12.2013 14:23
faktifakti написа:
за любовта , няма студ.


Има, Еви, има... (когато не е споделена и в нея си сам-самичък)
Но топлината на горящото смълчано огънче,
по един невидим начин помага да се съществува и да се върви напред...
А каквото трябва да стане, то просто става, докато ние хората си кроим други планове...
Прегръщам те и ти благодаря!*

Within Temptation - Are You the One
http://www.youtube.com/watch?v=Y05upFxrws4&list=FL1jvaGCI3J7Rc46Mw4cTY2A&index=1
цитирай
18. musicriver - 16. paciencia - Благодаря, Рекичке!
18.12.2013 14:33
paciencia написа:
Тази нощ пак ти бях на гости. Благодаря за Масимо Раниери! Припомни ми обичана песен. Хубаво е при теб!
Поздрав от мен, Рекичке, и усмихнат ден:)

http://www.youtube.com/watch?v=lCRlF9dshYo


Вася,
много ми е точно това парче!
Благодаря ти!*
И понеже в тази моя залутана история, всичко започна с нещо написано за един дъжд... Ето ти едно парче, което си спомних в тази връзка...

Борис Солтарийски - Завинаги
http://www.youtube.com/watch?v=gwFNkxQ6-Lg
цитирай
19. paciencia - Рекичке,
19.12.2013 02:18
Слушах песента няколко пъти. Много е хубава и тъжна. Интересно е, че намираме себе си в някоя песен, като че ли написна точно за нас в определен момент от живота ни.
Ето една песен, която много обичам

https://www.youtube.com/watch?v=Lv4sDLAGCmg

Ето, пак ти гостувах посред нощ. Много са хубави стиховете ти!
И не тъгувай, Рекичке! Нека бъдат весели предстоящите празници!
Усмивки:)
цитирай
20. musicriver - 19. paciencia - Рекичке,
19.12.2013 14:38
paciencia написа:
Слушах песента няколко пъти. Много е хубава и тъжна. Интересно е, че намираме себе си в някоя песен, като че ли написана точно за нас в определен момент от живота ни.
Ето една песен, която много обичам

https://www.youtube.com/watch?v=Lv4sDLAGCmg

Ето, пак ти гостувах посред нощ. Много са хубави стиховете ти!
И не тъгувай, Рекичке! Нека бъдат весели предстоящите празници!
Усмивки:)


Вася,
влизам все още тук само защото ти идваш, мила!*
Но след нова година, коментарите могат да останат неодобрени с месеци...
Просто ще оставя катинара да ръждясва...
Снощи намерих един ключ случайно... Мисля, че е на добро... :)
А ти... ако рекичката тъй дълбоко те е докоснала....

... следвай музиката....!*
В тази виртуална безбрежност, нищо не се губи напълно...
Ето нещо, с което един приятел ме поздрави днес в Скайп,
страшно ми хареса и ми пасва на мислите...

Cafe Quijano - Poesia de amor
http://www.youtube.com/watch?v=D8PPbp0Go-Y

Прегръщам те, Вася, много готин човек си ти!
Но това пространство не е за хора, като нас!*
Пожелавам ти да си здрава и успешна през Новата година!
Весели празници и на теб, мила!*
цитирай
21. musicriver - 21. анонимен
22.12.2013 00:07
анонимен написа:
защо си тъжна любовна мъка ли е това
на коледа стават чудеса вярвай


:)
цитирай
22. toti55 - Поздрави!
28.05.2019 21:06
Всичко е -
https://www.youtube/watch?v=gi5ZFZV2Emc

Успех!
цитирай
23. musicriver - 22. toti55
10.06.2019 15:57
toti55 написа:
Поздрави!
Всичко е -
https://www/watch?v=gi5ZFZV2Emc

Успех!


Благодаря, Тоти!
Много рядко влизам тук...
Песните на реката изтекоха и тя продължи по своя път
в космичното пространство, следвана по петите от любимия си... :)
Просто исках да изчетеш и това ми блогче!
Усмивки!:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: musicriver
Категория: Музика
Прочетен: 425719
Постинги: 112
Коментари: 1200
Гласове: 3819
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031