Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2020 16:52 - Досбъднати мечти...
Автор: cinderellathespy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1819 Коментари: 7 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Досбъднати мечти...
 

Във тихите пространства от безвремиe
потрепват мислите за тебе, мамо,
и аз се взирам в нямото спасение
на прага ми след слънцето поспряло. 

И виждам в себе си пак твоя образ -
онази нежност скрита във сърцето ми,
забравено усещане за радост,
преляло във тъгата по ръцете ми. 

Гласът ти чувам някъде във костите
на тялото ми викащо по птиците,
а после зад табелата "Залостено"
заплитам спомени безмълвно в жиците. 

Разбирам любовта като понятие
пречупено през липсата ти в дните ми
и някак си в душевно съзаклятие
аз продължавам да се взирам във следите ти. 

"Ще те намеря" шепне в бяло вятъра,
"Ще ме намериш" пеят все косите ми,
и упорито следвам с плам пътеката,
досбъднала в реалното мечтите ти. 

30.08.2020г.
Елица
На мама*  

Ако беше жива на 30.08. щеше да навърши 66 години.
Лека да и е пръстта...

image






Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sekirata - МОНОТОННО
08.09.2020 17:48
ТРИВИАЛНО

И ЗАЩО ЛИ МИНЕСИТЕ ТИ СА БЛОКИРАНИ?

С КОЙ ТУК СИ НА ТИ ОТ ШЕФОВЕТЕ ИЛИ МОДОВЕТЕ ИЛИ ХАКЕР НЯКОЙ?


А В ДРУГ ПРОФИЛ ВЛИЗАМ ИЗОБЩО НЕ РАЗРЕШАВА ПЛЮС,

ТО Е ЯСНА ТУК РАБОТАТА


АМИ ГЛЕДАТЕ ОТ ПРЕМИЕРА СИ

С ПАРИ ВСИЧКО СТАВА ,НАЛИ?
цитирай
2. stroyanovden - Благодаря!
08.09.2020 17:52
Благодаря ти за това стихотворение.Моят баща също щеше да навърши 66,тази година.
цитирай
3. cinderellathespy - 1. sekirata
08.09.2020 17:58
sekirata написа:
ТРИВИАЛНО

И ЗАЩО ЛИ МИНЕСИТЕ ТИ СА БЛОКИРАНИ?

С КОЙ ТУК СИ НА ТИ ОТ ШЕФОВЕТЕ ИЛИ МОДОВЕТЕ ИЛИ ХАКЕР НЯКОЙ?


А В ДРУГ ПРОФИЛ ВЛИЗАМ ИЗОБЩО НЕ РАЗРЕШАВА ПЛЮС,

ТО Е ЯСНА ТУК РАБОТАТА


АМИ ГЛЕДАТЕ ОТ ПРЕМИЕРА СИ

С ПАРИ ВСИЧКО СТАВА ,НАЛИ?


Госпожо,
въобще не знам за какво говорите!
С никого не съм на "ти" и не съм с никакви шефове на блога в някакви специални взаимоотношения.... към премиера нямам никакво отношение, не се занимавам
с политика въобще!
Не ме интересуват нито минуси, нито плюсове.
Водя си просто виртуален дневник.
В случая стиха е за майка ми, която почина преди 30 години.
Въобще не държа някой да го харесва.
Просто споделих мои си виртуални стихотворни размисли.
Блога го водя най-вече за мен самата.
Така че и Вашите коментари под поста ми са най-вече
за Вас самата. Нямат отношение към мен и моята битийност в блог.бг. или по принцип.
Колкото до това, че нещо Ви е попречило да гласувате
с палец надолу, предполагам че това е някакво техническо забавяне
на самата система. И на мен понякога в други блогове системата
не ми отчита дадените гласове.
Приятна вечер,

Елица

цитирай
4. cinderellathespy - 2. stroyanovden - Благодаря!
08.09.2020 18:03
stroyanovden написа:
Благодаря ти за това стихотворение.Моят баща също щеше да навърши 66,тази година.


Привет, Ден!
Радвам се, че стихчето те е докоснало.
Мама си остава светъл пример за мен.
Стремя се да съм като нея - честна, пряма, откровена и най-вече излъчваща доброта.
Хубава вечер и пак намини... :)

Ели
цитирай
5. erato7 - Достойна дъщеря на прекрасна ма...
08.09.2020 19:07
Достойна дъщеря на прекрасна майка!
Светла да е паметта на скъпата ти майчица!
Аз това лято загубих моя татко. Тази болка не се преживява.
цитирай
6. lexparsy -    Винаги ме радват и вдъхновяват ...
09.09.2020 11:40
   Винаги ме радват и вдъхновяват стиховете ти Ели. Имам усещането че правилните думи ти идват и написваш на един дъх. А това е истинска поетична дарба.
   Убеден съм че това почитание към майка ти ще бъде чуто и отвъд.
   Жалко че си е отишла преждевременно но нали има една приказка че Господ прибира добрите хора по-рано, като че са си свършили работата по земният път...

   Поздрави и почитания Ели
   Лекс
цитирай
7. ckarlet - Прекрасно стихотворение за еди...
09.09.2020 13:57
Прекрасно стихотворение за единствената дала живота ни, Ели...
Тъжно, когато човек загуби майка си... Тя със сигурност се гордее, че е отгледала такава дъщеря като теб!
Поклон пред паметта й!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cinderellathespy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1719360
Постинги: 435
Коментари: 3575
Гласове: 18447
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031