Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2017 17:16 - Би-полярна любов
Автор: kalisi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1136 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 02.09.2021 23:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Би-полярна любов ме вълнува.
Всичко в мене обича.
И с мен
воюва.
~
Би-полярна любов ме привлича.. 
Със отверени очи от мен бяга. 
Със затворени -
към мене тича.
~
Би-полярна любов
до мен
тромаво ходи 
и мрънка. 
~
Проклина целия свят
и всяка малка и средна,
житейска спънка.. 
~
Би-полярна любов
в океан от хиляди хора
със мене плува... 
~
На ум разсъждава сериозно. 
А с мен с пълен глас
пее,
танцува,
с детето лудува.
~
Би-полярна любов  
на помощ ми се притича.
Сърцето за мен си изтръгва.
Възхитено ме гледа.
Но щом се натдигна, 
всички мои грешки засича.
~
Би-полярна любов 
най-тежките думи изрича. 
Със игла във сърцето
пронизва ме.
После прегръща ме
и от дявола се отрича.
~
Би-полярна любов
тихо до мен боледува.
После сам се възражда, 
на живота се радва
и с мене ликува. 
~
Би-полярна любов 
моя път пак пресича.
Хем стои пред 
объркан кръстопът.
Хем право напред 
със мен гледа
и във вечност се врича. 
~
Би-полярна любов ме губи
и пак ме печели... 
След още само едно
събиране по вода.
И 99 екранни раздели.
~
Би-полярна любов 
каца отново до мен 
с усмивка, 
чаровна и мила..
~
От сейфа сърцето си вадя. 
Ще го обичам - докато мога!
Това е моята 
би-поляро-устойчива
сила. 

.
.
.

Париж,
31 октомври 2017

.
.
.

Автор: Гергана Д.
Портрет на автора: Stefan Andreev

image

.
.
.

 




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ladylady - Гери, аз съм те харесала...отколе...
01.11.2017 18:19
резонанс се получи...
днес си мислих за теб..нещо си,,
а, такава ЛЮБОВ се пада на малцина ,мила
ще търпиш, струва си!

Би-полярна любов ме вълнува.
Всичко в мене обича.
И с мен
воюва.
цитирай
2. kalisi - Благодаря ти !!!
01.11.2017 18:24
Ще търпя, какво ще правя... ;) Даже отивам и една салата да направя... за любовта!
Че днес кацна на летището в Париж и сега страда за България.. Поздрави и целувки!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kalisi
Категория: Изкуство
Прочетен: 164593
Постинги: 141
Коментари: 142
Гласове: 279
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031