Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2018 16:37 - И аз не знам защо, но е хубаво
Автор: alhimik1 Категория: Изкуство   
Прочетен: 2772 Коментари: 18 Гласове:
15

Последна промяна: 17.04.2021 14:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Планински гърбици се извиват с усещането за топъл пролетен дъжд.
Илион отдавна е история написана от слепец. Сократ е изпил чашата безсмъртие, широкочелият философ е в изгнание. И никой нищо не знае. Буйни, реките от върха пълноводно тичат надолу надолу, сгорещени и стремглави млади жребци тичат подир пъргави кобилки и пръхтят ли пръхтят. В изпаренията на бездънните рилски езера, духът на Беинса Дуно вдишва паневритмия, издишва бяла хармония. И жълто ръждиво от нетърпение слънце срамежливо гали голи хребети, млади гори и росни поляни.
 В широките океанските вълни сред плясък и солени пръски играят, гонят се, любят се красиво белите делфини. И ласките им топят ледовете. Дядо Фройд, старият евреин, замислено усмихнат ме гледа изучаващо... И за един единствен миг Земята спира да се върти...и преди да се отървем от от нейното обсебващо привличане завалява онзи целебен дъжд от теменужки и сини лалета и всичко си идва по местата, контурите на нещата се избистрят и този озонен дъжд ражда анионите си, лекувайки с чакра милост.    И аз не знам защо, но е хубаво. Аз сега полегнал съм на хълбок в най - зелените ливади на въображението си, където два хоризонта и един отвесен свят неизменно притеглят изгърбените ми надежди. Където вглъбени в тишина светове поглъщат разкроените от мен звуци. А боговете от Олимп са смътен спомен, когато мислено рисувам една къдрава овца по Млечния път. Там където летят безсмъртни душите на вечните поети.

Никола Анков,
от брега...



Гласувай:
15


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. wonder - Еее, невероятна глътка чист озон ...
17.09.2018 16:47
Еее, невероятна глътка чист озон вдишах от този словесен коктейл чудности. :)))
цитирай
2. alhimik1 - Благодаря за дорите думи Уондър ()
17.09.2018 22:27
wonder написа:
Еее, невероятна глътка чист озон вдишах от този словесен коктейл чудности. :)))


Озон - животворна глътка, истина говориш...
Честит празник!
Док :)
цитирай
3. zaw12929 - И аз не знам защо, но е хубаво.
27.09.2018 21:02
И аз не знам защо, но е хубаво.
цитирай
4. alhimik1 - Да е хубаво!
28.09.2018 10:55
zaw12929 написа:
И аз не знам защо, но е хубаво.


Док :~)
цитирай
5. zaw12929 - Всичко, освен пустиня и тундра е ...
29.09.2018 10:45
Всичко, освен пустиня и тундра е хубаво, а българско е най хубаво, защото имаме всичко: планини, с чудновати природни дадености- подземни богатства, дадени в изобилие, а, като старци, дето хвърлят торби с пари сме ги харизали на измамници и тънем в беднота. Планини и полета с вековни гори, земеделски земи- полета, равни , хълмисти, разделени на ивици от големи и малки реки, имаме и море, което ни прави риболовна и туристическа страна, а в земите ни са затворени факти за историята на човечеството Водата, фактор за живота в нашето космическо измерение Бог ни е дал- сами унищожихме напоителна система осигурявала модерно земеделие... можем ли да направим тази земя пустиня- опитваме се, докато се мразим! Красота и омраза не могат да съществуват дълго,
цитирай
6. alhimik1 - Благодаря за обстойния коментар...прозира мъката на родолюбеца...така е ((
29.09.2018 13:45
[quote=zaw12929]Всичко, освен пустиня и тундра е хубаво, а българско е най хубаво, защото имаме всичко: планини, с чудновати природни дадености- подземни богатства, дадени в изобилие, а, като старци, дето хвърлят торби с пари сме ги харизали на измамници и тънем в беднота. Планини и полета с вековни гори, земеделски земи- полета, равни , хълмисти, разделени на ивици от големи и малки реки, имаме и море, което ни прави риболовна и туристическа страна, а в земите ни са затворени факти за историята на човечеството Водата, фактор за живота в нашето космическо измерение Бог ни е дал- сами унищожихме напоителна система осигурявала модерно земеделие... можем ли да направим тази земя пустиня- опитваме се, докато се мразим! Красота и омраза не могат да съществуват дълго,[/quote

За съжаление на този етап аз не виждам изход от тази жестока съдба, която сполетя живота ни...
цитирай
7. smile999 - Браво, Доки! Винаги съм харесвала ...
02.10.2018 11:09
Браво, Доки! Винаги съм харесвала мисленето ти! ;)
цитирай
8. alhimik1 - Радвам ти се, смайл999, къде се загуби по трасето...)))
02.10.2018 22:55
smile999 написа:
Браво, Доки! Винаги съм харесвала мисленето ти! ;)


Смайли, отивам да те чета, зажаднял съм за теб.;)


цитирай
9. hloris - Здравей!
14.11.2018 13:53
Док,винаги докосваш нещо в мен,там в дълбокото!
Красив и уникален израз,плод на една изстрадана житейска истина,
твоята житейска философия!
Чета те винаги с удоволствие!
Ти имаш способността да разравяш,да събличаш пласт след пласт това,което е притулено някъде дълбокото на душата си!
Възхищавам ти се,приятелю! :)
цитирай
10. alhimik1 - Благодаря, Лори и извинявай за закъснелия отговор...голямо "обновяване на данни" имаше хех
16.11.2018 00:59
hloris написа:
Док,винаги докосваш нещо в мен,там в дълбокото!
Красив и уникален израз,плод на една изстрадана житейска истина,
твоята житейска философия!
Чета те винаги с удоволствие!
Ти имаш способността да разравяш,да събличаш пласт след пласт това,което е притулено някъде дълбокото на душата си!
Възхищавам ти се,приятелю! :)


Трогнат от благите ти думи, Лори, радвам ти се, имаш сетивата. Успех :)
цитирай
11. emelika - Пулсиращо видение
30.11.2018 08:54
с филигранно вълнение.
Гледа отвътре.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alhimik1
Категория: Поезия
Прочетен: 758383
Постинги: 273
Коментари: 1671
Гласове: 7831
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031