Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2019 00:37 - Змейове, лами и дракони и всякакви други Извънземни и техните агенти – рептили, подготвящи терена за Тях
Автор: bezistena Категория: История   
Прочетен: 1568 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 12.11.2019 05:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

И отново поредният пакет свръхсекретни документи, предоставени ни от Извънземните, обградили ни отвсякъде и държащи ни здраво в ръцете си, със строгата безалтернативна заръка за нашия екип да ги разсекретим и направим достояние за всички Българи!

Секретните документи ни бяха изпратени по един от любимите информационни канали и информационни носители на Извънземните – безобидните песни.

Ако музикалната ни фонова плейлиста не стартира автоматично с отварянето на постинга в някои браузери, копирайте адреса на следващото видео с нашата плейлиста и пуснете ръчно или го стартирайте от видеоблока след постинга, за да достигне по – лесно до вас тази сакрална информация и проникне в затлачените сензитиви и чакри 

https://www.youtube.com/watch?v=GCXAwiBJZho&list=PLa5-aFdApZnIlQOcWWeYqOPjojYtPyyQq



Представяме ви една песен, направена за Душите дълго митарствали и търсили се в житейските лабиринти и екстремалната драматизация на живота и намерили се.
Въздействащата песен, съпреживявана от Станислав Трифонов, е за всички, познали се от прима виста потресени в сюжета и в правия текст на песента и завладяни от нея както нашите сърдечни Приятели и роднини Юлияна и Филип, за които в този специален постинг в блога ни посветен на тях, разкриваме с Любов коя е магията на най – висшето сакрално ниво на тази песен – изповед.


https://www.youtube.com/watch?v=GCXAwiBJZho
Слави, Йордан и Ку-Ку Бенд - Аз съм твоят мъж (official video)

Не ме питай за преди –
бил съм някой друг, дните си пилях...
Не ме питай за преди,
нечий друг живот помня, че живях – не мой.

Но изведнъж някой ме избра –
някой там над мен, Бог или съдба,
света ми промени
и ми прати теб, и ми прати Любовта.

И си в живота ми една,
една единствена жена,
една единствена, една за цял живот!
И си в живота ми една,
една единствена жена,
и за това, че си с мен – благодаря ти!

Жена, която винаги до мен
остава и обича ме, и ми прощава...
Жена, в която всяка нощ и ден
се влюбвам пак и пак за тебе полудявам.

Не мога нищо повече да искам, просто знай това –
аз съм твоят мъж.
Не знам бил ли съм преди
лош или добър, верен или не...

Не знам имало ли е
други и преди в моето сърце, не знам.
Всичко е там, някъде назад,
Търсил ли съм те?

Чакал ли съм те?
Сега вече не знам,
но сега си тук
и са други дните ми...

Ти си в живота ми една, 
една единствена жена,
една единствена,
една за цял живот!

Ти си в живота ми една,
една единствена жена и затова,
че си с мен благодаря ти!

Жена, която винаги до мен остава
и обича ме и ми прощава.
Жена в която всяка нощ и ден се влюбвам пак
и пак за тебе полудявам.

Не мога нищо повече да искам!
Просто знай това – аз съм твоят мъж!
Не мога нищо повече да искам!
Просто знай това – аз съм твоят мъж!

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Секретът на магията, с която песента – изповед и прочувственото съпреживявано изпълнение на Трифонов, завладяват съпричастните Души, се разкрива с помощта на 

Свещения шифър, в който ви просвещаваме чрез Тайната на Свещения Български език

http://bezistena.blog.bg/history/2013/05/24/tainata-na-sveshteniiat-bylgarski-ezik-chast-1.1113546 ,

чрез който ще потърсим и ще намериме задължително в основните възлови думи и изрази на текста на песента същинските нейни Субекти и Обекти –  Българските Богове Демиурзи, като по този начин ще разпечатаме и легализираме поредната серия шифровани послания, изпратени ни чрез тази песен. 

В анонса на поста казахме, че в правия травиален прочит на текста основната фабула е за Душите, дълго митарствали и търсили се в житейските лабиринти и екстремалната драматизация на живота и намерили се, като в този универсален сюжет милиони човеци ще се припознаят и намерят съпреживяни лични драми и чувства, отъждествявайки се с лирическия герой и неговата любима жена.

Още името на песента, въведено в Декодиращаща програма на Свещения шифър, ни въздига шеметно до сакралното Божествено ниво и документира категорично кои са същинските нейни Субекти и Обекти!

АЗ СЪМ ТВОЯТ МЪЖ=АЗ СЪМ Ежуа и Богиня Мат Диана – 

където Ежуа и Богиня Мат Диана са Българските Богове Творци и Демиурзи на световете и Автори и Постановчици на трансепохалната експериментална екстремална риалити драматизация "Българите и човешката цивилизация" – Господ Бог Отец Исус и Великата Богиня Майка Диана, познати от последните им аватарни проявления преди 2000 години в Тракия пред Българите като Христос и Мария Магдалена (манипулирана като Богородица), Родоначалниците на новоепохалната генерация на Българския жречески род Дуло

Ето семантичните Прототипи и Титуляри на категорийните понятия и термини субект и обект :

СУБЕКТИ=Иса и Бокиня Диана 

ОБЕКТ=Бокиня Диана 

Веднага разсекретяваме и кодираните документи от пасажа "В анонса на поста казахме, че в правия травиален прочит на текста основната фабула е за Душите, дълго митарствали и търсили се в житейските лабиринти и екстремалната драматизация на живота и намерили се, като в този универсален сюжет милиони човеци ще се припознаят и намерят съпреживяни лични драми и чувства..."

АНОНС=ОСА ± Н Н (кодировъчни назали)=ОСА=Иса

В АНОНСА НА ПОСТА за=за Бог Исус и Богиня Диана 

МИТАРСТВАНЕ=Богиня Матара Диана и Иса 

ЖИТЕЙСКИ ЛАБИРИНТИ на=на Братя Кан (Жреци) от Дуло на Диана и Исуж 

ДРАМАТИЗАЦИЯ от=от Матара Диана и Исуз 

СЮЖЕТ за=за Диана и Исуж=за Дионисиуж
основните възлови сюжети в човешката история са за Българските Богове и за Техния синкретизиран херметичен митологичен образ

ЩЕ НАМЕРЯТ=ШТЕ НАМЕРЯТ=Ешуа и Матара Диана 

ДРАМА=МАДАР=Мадара

ЧУВСТВА=Бог Исуш и Богиня Диана 

ДРАМИ И ЧУВСТВА за=за Богиня Матара Диана и Бог Исуш

Ще се спрем по – конкретно на израза основна фабула от нашето разяснително повествование:

ОСНОВНА ФАБУЛА за=ФАБУЛА за Бог Иса – 

като значението и синонимите на понятието фабула ни разкриват кой е обектът и предметът на тяхното съдържание:
 
–– фабула:

1. Излагане на събитията, случките в художествено произведение в хронологична последователност и в логическа зависимост.
2. Басня, приказка, предание. (прилагателно) фабулен, фабулна, фабулно, мн. фабулни.  
Синоними на думата фабула (същ.) – сюжет, съдържание, изложение, разказ, басня, легенда, притча, мит, предание, сказание, приказка 

–– Общият знаменател на всички тези важни и фундаментални категорийни понятия и техен автор и продуцент, е сакралният превод на думата фабула:

ФАБУЛА=ФАБАЛ=Пабал=Павал=Павел 

Павел е Родоначалникът на новоепохалната генерация на рода Дуло, първородният син на Исус и Мария Магдалена, който е Кан (Жрец) и Цар Авитохол (33 – 333), който е всички т. нар."Римски императори" от Нерон до Диоклециан включително, който е мистериозният Сеяч от новозаветната притча " "Сеячът и Семето", посял с духовна, душевна и материална Любов Божието генетично феноменно семе и имплант сред всички племена по света за дългия си престой на Земята и присъединил ги към Световната Свещена Българска империя (33 – 518), който е още и Свети Трифон Зарезан, който е Свети граф Сен Жермен, който е Свети Павел от 333 година до сега, Шеф на Небесното светейшество Вси Светии и Император на Божиите светове.
 
Павел за дългия си престой в земното измерение (33 – 333) в качеството си на Първожрец и Цар Авитохол и Император на Свещената Световна Българска империя, владяла целия свят по законите на Любовта, Братството и Мира и феноменните свръхестествени практики на Дарбите на Святият Божи Дух от 33 до 518 година, за този дълъг престой от него в човешкото измерение от 300 години, освен че съставя в код със Свещения шифър четирите Еванглия и всички канонични и апокрифни новоепохални евангелски християнски документи, (14 канонични послания и още 4 неканонични, както и Деяния на Апостолите) но и полага основите и правилата на цялата новоепохална литература, на поезията, разказите, басните, легендите, притчите, митологията, преданията, сказанията, приказките, на песенното изкуство и всички други творчески изкуства, науки и сфръхфеноменното новоепохално мегалитно енергийно светилищно строителство – върху законите на Всемирната Любов и секрета на Свещения шифър, както и съставя всички съвременни човешки езици и писмености – еволюционни цивилизационни процеси, които надзирава и развива и усъвременява под непрекъснатото си методическо ръководство след 333 г. сл. Хр. до сега в качеството си на Свети Павел и Шеф на Небесното светейшество и Император на транс – пространствената Свещена  Българска империя, която продължава да управлява всички светове и измерения (временно скрита за невежите сетива на земните хора) като върховна изпълнителна власт на абсолютните върховни Монарси, Властелини и Господари на световете –  Исус и Мария Магдалена.
–––––––––––––––––––––––––––––––––
–––––––––––––––––––––––––––––––––



Обещахме ви, че с помощта на Свещения шифър ще се издигнем над травиалната интимна лирика и ще потърсим и ще намериме задължително в основните възлови думи и изрази на текста на песента, същинските нейни Субекти и Обекти –  Българските Богове Демиурзи, Които са истинските обекти на сърдечната болка и изповед на лирическия герой на песента, като по този начин ще разпечатаме и легализираме поредната серия шифровани послания, изпратени ни чрез тази песенна интимна изповед: 

ЩЕ ПОТЪРСИМ И НАМЕРИМ=ШТЕ ПОТЪРСИМ И НАМЕРИМ=
Богиня Диана Матара Мария и Исуш – 

поредната безапелационна демонстрация за вездесъщието на Българските Богове в целия свят и чрез магията на Свещения шифър в Сътворенческия Български Божествен единен език, а чрез него и във всички езици по света, които всички до един са негови производни лингва продукти.

ИЗПОВЕД пред/за=пред/за Бог Иза и Богиня Диана

ИНТИМНА ИЗПОВЕД  пред/за=пред/за Богиня Мат Диана и Бог Иза

СЪРДЕЧНА БОЛКА за=за Диана и Исуш Бълкарина

ПРОИЗВОДНИ ЛИНГВА ПРОДУКТИ на=ПРОДУКТИ на Богиня Диана и Бог Иза Българина

ПРОИЗВОДНИ ЛИНГВА ПРОДУКТИ на=ПРОДУКТИ на Българи от Богиня Диана и Бог Иза 

ВСИЧКИ ЕЗИЦИ ПО СВЕТА са от=ВСИЧКИ ЕЗИЦИ са от Бог Иса и Богиня Диана 

Не ме питай за преди –
бил съм някой друг, дните си пилях...
Не ме питай за преди,
нечий друг живот помня, че живях – не мой.


НЕ МЕ ПИТАЙ ЗА ПРЕДИ за=за Богиня Матара Диана и Иза 

ЖИВЯХ ДРУГ ЖИВОТ с/без=
с/без Богиня Диана и Бог Хрижтож=
с/без Богиня Диана и Бог Ежуж от Трахия 

ЖИВЯХ ДРУГ ЖИВОТ=
Хан (Кан, Жрец) на Богиня Диана и Бог Грижтож=
Хан (Кан, Жрец) на  Богиня Диана и Бог Ежуж от Трагия 


Но изведнъж някой ме избра –
някой там над мен, Бог или съдба,
света ми промени
и ми прати теб, и ми прати Любовта.

ИЗВЕДНЪЖ НЯКОЙ МЕ ИЗБРА=ИЗБРА МЕ Бокиня Диана и Ежуз

ИЗБРАХА МЕ=Бох Иза и Мария 

СЪДБА=Иса и Богиня Диана 

Избират ни и ни определят съдбата Българските Богове Исус и Диана, Които променят света ни!

СВЕТА МИ ПРОМЕНИХА=Бог Иса и Бохиня Ма (Майка) Диана Мария 

ИЗПРАЩАТ МИ=Богиня Матара Диана и Изуш 


И си в живота ми една,
една единствена жена,
една единствена, една за цял живот!
И си в живота ми една,
една единствена жена,
и за това, че си с мен – благодаря ти!

И СИ В ЖИВОТА МИ ЕДНА=Богиня Мат Диана и Бог Исуж

ТИ СИ С МЕН=Ма (Майка) Диана и Исус 


Жена, която винаги до мен
остава и обича ме, и ми прощава...
Жена, в която всяка нощ и ден
се влюбвам пак и пак за тебе полудявам.

ВИНАГИ ДО МЕН ОСТАВА=Бог Иса и Богиня Мат Диана

ОБИЧАТ МЕ=ОБИТШАТ МЕ=Богиня Мат Диана и Ешуа

ПРОЩАВАТ МИ=Богиня Матара Диана и Бог Ешуа 


Не мога нищо повече да искам,
просто знай това... 

ЗНАЙ ТОВА=Иза и Богиня Диана 


Не знам имало ли е
други и преди в моето сърце, не знам.
Всичко е там, някъде назад,
Търсил ли съм те? 

В МОЕТО СЪРЦЕ са=В МОЕТО СЪРТСЕ са=са Богиня Матара Диана и Исус

ВСИЧКО Е ТАМ при=при Бокиня Мат Диана и Исуш 

НАЗАД при=при Иза и Диана 


Чакал ли съм те? 
Сега вече не знам, 
но сега си тук 
и са други дните ми... 

ВЕЧЕ НЕ ЗНАМ кои са=ВЕТШЕ НЕ ЗНАМ кои са=кои са Богиня Ма (Майка) Диана и Изуш

ДРУГИ СА ДНИТЕ МИ БЕЗ=
Богиня Мат Диана и Гристоз=
Богиня Мат Диана и Исуз от Трагия

ВЕЧЕ ЗНАМ кои са=ВЕТШЕ ЗНАМ кои са=кои са Богиня Ма (Майка) Диана и Изуш


Ти си в живота ми една, 
една единствена жена, 
една единствена, 
една за цял живот! 

Ти си в живота ми една,
една единствена жена и затова, 
че си с мен благодаря ти! 

Жена, която винаги до мен остава
и обича ме и ми прощава. 
Жена в която всяка нощ и ден се влюбвам пак
и пак за тебе полудявам. 

Не мога нищо повече да искам! 
Просто знай това – аз съм твоят мъж! 
Не мога нищо повече да искам! 
Просто знай това – аз съм твоят мъж!
 

Аз съм ТВОЯТ МЪЖ=Аз съм Ежуа и Богиня Мат Диана 

Аз съм ТВОЯТ МЪЖ от=Аз съм от Ежуа и Богиня Мат Диана 

Удивителна сърдечна изповед и съпреживяна практическа просветителска лекция !  
––––––––––––––

Станислав Тодоров Трифонов e популярен култов Български певец, телевизионен водещ шоу мен и продуцент.

Името му се свързва с ТВ предаванията „Шоуто на Слави“, „Хъшове“, „Каналето“ и „Ку –ку“, с музикалната групата Ку Ку бенд и собствената му 7/8 TV.

А ето и какво означава умалителното му име Слави за посветените Българи:

СЛАВ=Слав (Змей)

image

СТАНИСЛАВ от=от Диана и Иса Слав (Змей)

СТАНИСЛАВ от=от Дуло от Бог Исус 

СТАНИСЛАВ ТОДОРОВ ТРИФОНОВ=
Бард/Брат Друид (Жрец) от Богиня Диана и Бог Иса Слав (Змей) – 

страдащият и плачещ за Българските Богове с кода на Свещения шифър Статислав Трифонов е Бард и Друид/Жрец от жреческата династия Дуло на Исус и Мария Магдалена, носещ Тяхните феноменни гени и характеристики и свещената им рептилска династична хералдика, онаследена от най – древната животинска змиейско – драконова херметична символика на Боговете Демиурзи от Древно Българския календар с 12 рептилски синонима, 

image

символика преминала в династична хералдика на рода Дуло, и активиран от Тях за жертвена му мисия на певчески феноменен ретранслатор на кодираните Божии послания към Българите, мразен и обичан от милиони.

ЖЕРТВЕНА МИСИЯ за=за Богиня Матара и Исуж

МРАЗЕН И ОБИЧАН от=МРАЗЕН И ОБИТШАН от=от Богиня Матара и Изуш   

От династични разклонения на този род Дуло са музикантите инструменталисти, сценаристите и артистите на Змея Станислав, още информация за когото ви предлагаме от постинга ни 

По стъпките на Пълководеца на армията на Извънземните с Друида Адама. Слави Трифонов – рептил и елитен агент на Извънземните!

http://bezistena.blog.bg/history/2017/02/16/po-stypkite-na-pylkovodeca-na-armiiata-na-izvynzemnite-s-dru.1510336 ,

като първо ви разкриваме кои са Извънземните, така страшни и стряскащи всички тайни и явни служби на нечистивите временни господари в сянка и на яве на света, и плашещи падналите духове и нисши души чиито агенти са Слави и компания:    

ИЗВЪНЗЕМНИ=Изуз и Богиня Ма (Майка)  –  

Българските Богове – Демиурзи Господ Бог Отец Исус и Великата Богиня Майка Диана, познати от последните им аватарни проявления преди 2000 години в Тракия пред Българите като Христос и Мария Магдалена, Родоначалниците на новоепохалната генерация на Българския жречески род Дуло, от Които сме тия от нас, които се познаем!

Страшните и вездесъщи Извънземни са Българските Богове Демиурзи и Тяхното необятно и безбройно небесно Светейшо войнство и население, състоящо се от наши генетични предци и родители, преминали временно в Божието измерение в свръхестествен феноменен режим и намиращи се перманентно плътно около нас и до нас в качеството им на ангели – хранители, ангели – пазители и консилиумни екипи за потомците им, както и от Техните земни агенти –  генетичните им Б/български потомци от феноменния Божи жречески род Дуло, имплантирани сред всички човешки племена за техен Божествен феноменен духовен интелектуален творчески прогресивен елит както и за техен реакционен управленчески елит, всички главни персонажи на екстремалната Божия риалити драматизация "Б/българите и човешката цивилизация", ярък представител от които е и Слави Трифонов и компания!  
 
image
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
–– пасаж от постинга: 

КУКУ БЕНД=КУ БУК ДЕН=Кан (Жреци) на Бокиня Диана 

култов бенд все от феноменни генетични потомци на Исус и Мария Магдалена, воден от изтъкания от ярки положителни и отрицателни енергетични сплитки Друид и Бард и рептил от Дуло – Слави   

БЕНД=Б ДЕН=Богиня Диана 

АРТИСТИ=Друиди (Жреци) от Иса

СЦЕНАРИСТИ=Среци (Жреци) от Иса и Диана 

Лесно може да се проследи по земляческото родословие на главните водещи сценаристи на Слави – Тошко Хаджитодоров и Иво Сиромахов,

ТОШКО=Кан (Жрец) от Диана и Ешуа

който съвсем неслучайно е завършил история в Софийския университет и прокарва кодирана сакрална информация за скритата Българска история и родова памет в сценариите си,

ХАДЖИТОДОРОВ=Друид (Жрец) от Бохиня Диана и  Ежуа

ИВО=Бог, Богиня 

СИРОМАХОВ=Хан (Кан, Жрец) на Бог Иса и Мария, 

които сценаристи са душата и умът на екипа на Слави и на които родовите корени са от Ямбол, който е пост – сътворенческото жреческо родно место и постоянно централно рептилско обиталище във Време – пространствения континиум на Божиите феноменни генетични потомци, жреците от Дуло – първосътворенческият първосвещен първопрестолен град и постоянно местообиталище на Боговете Олимп, който е сакрална свръхсекретна анаграма от Импол, Иампол, Ямбол!

Ето и разсекретеното агентурно досие на елитния рептил Слав/Змей – Слави, огнено лют, плашещ и страшен отвънка на прима виста,

image

ПРИМА ВИСТА=Богиня Матара и Бог Иса

ОГНЕНО ЛЮТ=Гена от Дуло

ПЛАШЕЩИ=ПЛАШЕШТИ=Богиня Диана и Ешуш Ел (Змей)

СТРАШНИ ОТВЪНКА=
Богиня Диана и Кристош=
Богиня Диана и Исуш от Тракия 



image

пък отвътре – крехка лесно ранима и плачеща и сълзяща Душа,

ДУША от=от Диана и Ешуа

строшена, лепена, мачкана и омекнала като памук от страстите житейски и екстремумите на битието му човешко,

image

Душа копнееща неутолимо за Любов, за песни и за деца, и за Българите и за България, и което му досие го разконспирира като елитен агент и командос на Извънземните, Които са Българските Богове – Демиурзи, Чиито последни аватарни проявления са Исус и Мария Магдалена, от феноменния потомствен род Дуло на Които дълго генно – инженерно селектирана ветка е и Слави, и за когото е определено от Горе и е подготвян от Тях вече 30 години да организира и да води епохалния епичен Галактически гала концерт на Безистена в Ямбол и на Кабиле по посрещането на Боговете ни Родители Исус и Мария Магдалена при скорошно предстоящото им Явяване – за която му мисия ние сме го информирали лично него преди близо 20 години с документ на ръка!  

ДОСИЕ от/на=от/на Диана и Иса  
 
ЕЛИТЕН АГЕНТ И КОМАНДОС=Кан (Жрец) от Дуло и Гена на Иса и Мат Диана
 
РАНИМА ДУША от=от Ешуа и Мадара

А всички вас информираме с тези документи, че и ние имаме мисия с вас –
да се подготвим и да подготвим и другите Българи за тия епични събития !

ИМАМЕ МИСИЯ С ВАС за посрещането на=
за посрещането на МаМаМа и Бог Исус=
за посрещането на Майка Мария Магдалена и Бог Исус 
  
Няма грешка Свещеният Български Сътворенчески език, проектиран и съставен от Боговете – Демиурзи за  времето на безначалието на безкрая точно за тия епични събития на днешното време, които прорицава и ни съобщава с неизчерпаемото си словесно богатство!  

Ето така ни съобщава Свещеният ни език, Кои подготвят епичните събития! 

ЕПИЧНИ СЪБИТИЯ от=от Бог Исуш и Богиня Диана   

–– край на пасажа

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Станислав Трифонов е роден в Плевен. Баща му Тодор е от Горна Митрополия, най –малък брат е от трима и има сестра Петя.
Майка му се казва Здравка и е от село Учин дол, к
ръстен е на дядо си Стойо. 

Вижте сега колко важна сакрална информация се съдържа в тези няколко реда от родовото досие на Слави, документиращи неговия свещен жречески династичен произход:

ПЛЕВЕН=ПЕВЕЛ=Павел

ТОДОР=ДРООТ=Друид (Жрец)

ГОРНА МИТРОПОЛИЯ=Матара Болгария=Болгари от Матара 

ПЕТЯ=Богиня Диана

СТОЙО=Иса и Диана

ЗДРАВКА=Бог Иза от Дракия=Бог Иза Дракона

И нека възстановим сакралното име на селото Учин дол, постояннен обект на подигравки и бъзик от хората на Слави:

УЧИН ДОЛ=УТШИН ДОЛ=Дуло от Диана и Ешуа
селище на потомствени феноменни жречески династи от рода Дуло 

Слави ще черпи за кръщявката!

Задължително разсекретяваме и оригиналното име на новата телевизия на Слави – Тв 7/8, за да знае Слави и компания Чие име носят и под Чий надзор и егида са!

7/8=СЕДЕМ ОСМИ=Исус и Диана МаМа=Исус и Диана Мария Магдалена

Телевизия 7/8=Телевизия СЕДЕМ ОСМИ=
телевизия на Исус и Диана МаМа=
телевизия на Исус и Диана Мария Магдалена

За непосветените още в тайните на феноменното жреческо музикално – певческо изкуство, на което Змеят Слави е най – яркият и динамичен безуморен спорен талантлив феноменен представител през последните 30 години в България, предлагаме помощта и ръководството на Свещения шифър, с който разсекретяваме поредната папка със секретни документи от тази Божествена категория и област на човешката цивилизация: 

КОМПОЗИТОРИ=Кан (Жреци) на Богиня Матара и Иза

ФРОНТМЕНИ=Богиня Матара

ПЕВЦИ=ПЕВТСИ=Богиня Диана и Бог Иса

СОЛИСТИ=Дуло от Исус

МУЗИКАНТИ=Кан (Жреци) на Иза и Ма (Майка) Диана

ИНСТРУМЕНТАЛИСТИ=Дуло от Матара Диана и Исус

ВИРТУОЗИ=Братя/Барди от Иза

КОНЦЕРТ=КОНТСЕРТ=Кан (Жреци) от Рода на Иса и Диана

Тези термини и понятия, които са основа и фундамент на музикално – певческото изкуство по света,

ОСНОВА И ФУНДАМЕНТ=Бог Иса и Богиня Мат Диана

ИЗКУСТВО от/за=от/за Бокиня Диана и Исуз

ИЗКУСТВО от/за=от/за Кан (Жреци) на Богиня Диана и Исуз ,

документират категорично и безапелационно, че техни автори и кръстници , законодатели на изкуството и продуцентите му по целия свят, са Българските феноменни жреци от Бялото Братство от рода Дуло на Исус и Мария Магдалена, имплантирали по генно – инженерен път чрез потомците си това висше Божествено изкуство и цивилизационно достижение на човешката култура и еволюция сред всички племена и народи като основен инструментариум за възходящото развитие и облагородяване на човешката раса и архив на сакралната Божия Българска информация и родова памет!

ОСНОВЕН ИНСТРУМЕНТАРИУМ на=на Богиня Диана Матара Мария и Исус

ВЪЗХОДЯЩО РАЗВИТИЕ от=РАЗВИТИЕ от Бохиня Диана и Изуш


Изявен шоумен, телевизионен водещ и продуцент

ШОУМЕН=Ешуа и Ма (Богиня Майка, Мария) 

ПРОДУЦЕНТ=Брат от Иса и Диана

ТЕЛЕВИЗИОНЕН ВОДЕЩ=Дуло от Бог Изуш и Богиня Диана 

ПРОДУЦЕНТ=Брат от Иса и Диана,

и сръчен феноменен майстор, боравещ с този инструментариум, е родственикът ни Слави Трифонов, който поради тези ни династични роднински взаимовръзки е духовен и генетичен родственик и на нашите

image

възлюбени Приятели и Кръщелници Юлиана и Филип, за дълго подготвяните им Души на които, от Горе възложиха тази песен на Слави – Барда/Брата от Всемирното Бяло Братство! 

ИЗЯВЕН СРЪЧЕН ФЕНОМЕНЕН МАЙСТОР=
Зреч (Жрец) на Богиня Диана Мат Мария и Бог Исус

РОДНИНСКИ ВЗАИМОВРЪЗКИ между=
между Кан (Жреци) и Заре (Царе) от Бокиня Мадара и Бог Исуз – 

image

от който жреческо – царски феноменен династичен род Дуло са и седналите на мраморния жреческо – царски трон, който е светилищен олтар – оперативно команден пулт за творене на чудеса от феноменните оператори жреци, в първосвещения светилищен комплекс Кабиле – Юлиана и Филип, 

image

висши елитни достолепни рекламни агенти на Боговете ни за безсмъртието на вечно живите и млади Души и безлимитната Вечна Любов!

ВИСШ ЕЛИТ от рода=от рода Дуло на Бог Исуш  

ВЕТШНО ЖИВИ=Богиня Диана и Бог Ежуш 

БЕЗСМЪРТИЕ с=с Богиня Матара и Исуз 

image
 
"Отче наш" и благословение за всички Българи с колективно свещенослужение на намерили се феноменни потомци на Исус и Мария Магдалена на светилището на Кабила Артемида Фосфорос на Зайчи връх на Кабиле – Тяхно култово първосвещено светилище и енергиен център на планетата Земя.

КАБИЛА АРТЕМИДА ФОСФОРОС=Богиня Матара Диана и Бог Исус Балкария

image

Култовата скулптура на Богиня Диана пред спортната зала Диана в града на Богиня Диана – Ямбол, херметезиран митологично като Олямб, Олимб, Олимп.

В прегръдката на Майка ни Диана, Мария Магдалена и до утробата Ѝ, която ни даде живот и ни роди преди по – малко от 2000 години!

image
   
https://www.youtube.com/watch?v=R3Sin-FdVpo
Звездичка Ирина Чмихова

ЗВЕЗДИЧКИ=Бази на Кан (Жреци) на Диана и Изуш

каквато база се вижда в нощното небе над влюбените техни потомци, бази обслужвани от нашите феноменни предци и родители, преминали временно в Божието светейшо измерение
 

image 
 
Просветени духовни синеоки потомци на Свети Васил Левски и влюбени в Учението и обаянието на сина му Свети Петър Дънов, който има не само духовни потомци...

image
 
Демонстративно горди Български патриоти, въпреки британското им поданство и антиглобалисти...
 
image 
 
Юлиана и Филип – наследствени изтънчени благородници и аристократи, рекламно лице на Исус и Мария и свещената им генеалогия!

ИЗТЪНЧЕНИ=Диана и Изуш=Дионишиуз

БЛАГОРОДНИЦИ от=от Диана и Иса Българина

БЛАГОРОДНИЦИ=Българи от Диана и Иса 

АРИСТОКРАТИ от=от Рода на Иса от Тракия=Кан (Жреци) и Саре (Царе) от Рода на Диана

НАСЛЕДСТВЕНИ БЛАГОРОДНИЦИ от=БЛАГОРОДНИЦИ от Дуло на Богиня Диана и Исус

НАСЛЕДСТВЕНИ БЛАГОРОДНИЦИ от=БЛАГОРОДНИЦИ от Дуло от Безистена

image
 
Vasquez Rocks в Калифорния

КАЛИФОРНИЯ=ФОЛКАРИЯ=Болкария

Vasquez Rocks=Rocks (скалите) на Бок Исуз

култов Български изкуствено построен мегалитен светилищен комплекс – високотехнологично мултифункционално съоръжение и комбинат за производство на духовни и материални блага и за творене на чудеса от феноменните му оператори  –жреците от Дуло, на който Юлиана и Филип занесоха нашето благословение и Любов в подготовка за неговото скорошно активиране и пускане на ръчен режим

Още инфо за този Български светилищен комплекс и какво произвеждат и творят на него феноменните потомци на Българските жреци вижте в 

Каква е връзката между скалата ВАСКЕС в Лос Анджелис и Тракия и има ли телепортационен мост между тях! One Direction.
http://bezistena.blog.bg/history/2014/11/22/kakva-e-vryzkata-mejdu-skalata-vaskes-v-los-andjelis-i-traki.1316089

Извънземните разкриват в екстремален режим авторите и операторите на апокалиптичните урагани в САЩ,касапницата в Лас Вегас и ужасните пожари в Калифорния!
http://bezistena.blog.bg/history/2017/10/28/izvynzemnite-razkrivat-v-ekstremalen-rejim-avtorite-i-operat.1574646

image
 
...и с още много други феноменни Божествени жречески характеристики в наследство имат Юлиана и Филип, висшата от които е Любовта, от която следват всички други Божии феноменни Дарби на Святият Дух! 



Профилите на влюбените Юлиана и Филип 

https://www.facebook.com/yuliana.hristova.39
https://www.facebook.com/robert.philips.7798

и логовата аватарна прокламация на Филип:

– Аз съм влюбен в жена ми!

ЮЛИАНА=ИЛ=Ил, Ел (Змей)

ФИЛИП=ПИФИЛ=Пафел=Павел

ФИЛИП=ФЛИПИ=Флави=Флавии=Флавий 

ФИЛИП=ЛИПИФ=Любов

С Любов и благословение и просвещение за потомците и агентите 
на Извънземните – Юлиана и Филип и за Слави и компания!

image


––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
екип на bezistena и феноменни композитори и певци и сценаристи и режисьори от Вси Светии, водени от Отец ни Павел, Родоначалникът на Флавиите, които сме рода Дуло  
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
ИСД с Любов и песни
 






Гласувай:
2


Вълнообразно


1. bezistena - Мария Магдалена и Исус ви обичат! ...
10.11.2019 00:41
Мария Магдалена и Исус ви обичат!
Няма да публикуваме и отговаряме на анонимни и скверни автори, на несъществени и безстойностни елементарни коментари, защото каузата ни е свещена и не търпи анонимност или оскверняване и времето на Последните времена е малко!
Блогът, статиите и екипът ни са под егидата и закрилата на Святият Дух и затова Неговата протекция и сакралната духовна материя носят непредвидими автомоторни енергийни последици за злоумишлени и неразумни безБожни и бездуховни хулители и сквернители, поради което ви съветваме искрено и настойчиво да не почерняте неразумно и безумно кармата на генеалогията си!
Даряваме ви с Любов и Жива Вода в изобилие – пийте, жадни Души, от безкрайния и неизчерпаем живото даряващ извор и елате с Любов!
Бъдете благословени!
Исус и Мария ви обичат!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bezistena
Категория: История
Прочетен: 7721830
Постинги: 1791
Коментари: 3513
Гласове: 44351
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. ТАЙНАТА НА СВЕЩЕНИЯТ БЪЛГАРСКИ ЕЗИК-част 1
2. ТАЙНАТА НА СВЕЩЕНИЯТ БЪЛГАРСКИ ЕЗИК-част 2
3. СВЕТИ И ОБИЧАЙ
4. ВЪЛШЕБНИКЪТ
5. Кои ме спасиха от мъртвото вълнение на ХАРМАНИТЕ!
6. БОГИНЯТА МАЙКА
7. ДРЕВНИЯТ БЪЛГАРСКИ ЕЗИК
8. - НЕПОЗНАТИТЕ БЪЛГАРСКИ ПЛАНИНИ - 3
9. ИЗМАМАТА,НАРЕЧЕНА ВИЗАНТИЯ
10. ЦАРЯТ НА СЛАВАТА
11. БУРОВ:Не изоставяйте Родината си!
12. Сайта на Роден Край™
13. ИСТИНСКАТА БЪЛГАРСКА ИСТОРИЯ - ЕДНА СМАЙВАЩА КАРТА, КОЯТО ЩЕ РАЗСЪРДИ МНОЗИНА! СПАРОТОК,
14. ИДВАЙТЕ СИ...
15. БЪЛГАРИЯ ВИНАГИ ЩЕ БЪДЕ!
16. Езотеричен сайт.Инженер открива БГ топоними по цял свят
17. Българин с Боговдъхновено слово и перо!
18. Пада лъжата за дивашкия ориенталски вид на Българите
19. Епохалната фалшификация ДРЕВНОГРЪЦКА КУЛТУРА И ЦИВИЛИЗАЦИЯ е 100%открадната Трако-Българска
20. Писмо от бъдещето към Българите !
21. Декларация за геноцид над Българите
22. Земя свещена, Българска, богата - ти Райско кътче .
23. БЪЛГАРИТЕ СА НАЙ-ИНТЕЛИГЕНТНИ
24. Хитринки за стартиране на клиповете vbox7 и You Tube
25. Обръщение към администраторите на блога
26. Малко полезност за блогърите по отношение на вграждането на графични обекти в блог.бг В МОМЕНТА!
27. Любовно Писмо от Бог
28. Неизвестната цивилизация и мистериозните строители на мистичните великански мегалити в Далечния Изток на Русия, плашещи заговорниците срещу Българите
29. Историята на мартеничката за измислената лястовичка и скритите мегалитни светилища на "извънземните" Българи от мошениците братя Златарски.част 2
30. За всички феноменни Български лингва археолози:излезте от тресавището на официалната първосигнална десакрализирана опростачена етимология!