09.10.2015 20:06 - НАСА каза,че на Плутон има синьо небе и червен лед,обаче нашата наука казва съвсем друго!
Автор: bezistena Категория: История
Прочетен: 1184 Коментари: 1 Гласове:

Последна промяна: 09.10.2015 21:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Телеграфните агенции разпостраниха съобщението от Кейп Канаверал,че автоматичната междупланетна станция на НАСА "Нови хоризонти" откри синьо небе и червен лед на Плутон при прелитането си край планетата през юли.

НАСА информира още, че на Плутон има на места червен лед,образуван от вода, .

На цветните снимки на Плутон на сайта на НАСА ясно личи яркосиния ореол около планетата джудже на фона на тъмното небе.

Експерти на НАСА твърдят,че синьото небе  е резултат от разсейването на слънчевите лъчи от миниатюрни молекули на азота
.

Ние ще обследваме достоверността на съобщението с помощта на

Декодиращата програма на Свещения шифър,който ви разкриваме чрез
ТАЙНАТА НА СВЕЩЕНИЯТ БЪЛГАРСКИ ЕЗИК-част 1 и 2 в постингите ни

bezistena.blog.bg/history/2013/05/24/tainata-na- sveshteniiat-bylgarski-ezik-chast-1.1113546
bezistena.blog.bg/history/2013/05/26/tainata-na- sveshteniia-bylgarski-ezik-chast-2.1114061

и всички други документи от блога ни,

като опредварително оцветяваме официалното "научно"откритие с розов шрифт,цветът на романизираните сапунени сериали и научно–фантастичните измишльотини

Vangelis  Cosmos

VANGELIS=IS BALGE=Иса Балга=Балг (Българин) на/от Иса

"На Плутон тези частици азот вероятно са по-големи..."–започва официалната научна хипотеза по тази тема,за да ни стане ясно,че щом започват поредната научна тема с уговорката "вероятно",значи нищо не е вярно и вероятно,и нищо не им е ясно на тия учени и си приказват,каквото си искат и каквото им отърва за космически измишльотини,с които ни будалкат вече десетиления наред,за да не вземем да прогледнем зад космическите им програми и изследвания и през измислените разстояния от "милиони и милиарди километри"–абсолютни манипулации и фалшификации,и вземем да почнеме да виждаме извънземните навсякъде,които са както ние ви доказваме вече многократно с автентични документи,населението на съседното Божие измерение,взаимно съвместимо с нашето !

Та поредната научна космическа манипулация ни поучава,че
"На Плутон тези частици азот вероятно са по-големи,но все пак относително малки, като се предполага,че те формират горната атмосфера на Плутон,като вероятно някои от тях след това се свързват помежду си,стават по-големи и по–тежки и биха могли да падат на повърхността на планетата джудже."

С подобните на това научно "академично издържано" съобщение,построено върху оксиморони и абсолютни вероятности от категорията на "нероден гаргалчо",и "може да е така,ама може и да не е така",се оправдават милиарди пари пред будалите американци,които се влагат във военни милитаристични античовешки и основно анти–Български програми и мероприятия,като същевременно се гради и лъжовно космическо могъщество и имидж!

На 14 юли 2015 година космическият апарат се бил приближи на най–близкото разстояние от 12 500 километра до Плутон,и направил серия от уникални снимки.

НАСА съобщава,че мисията "Нови хоризонти" започнала през януари 2006 година,като след девет годишно пътуване и след като измина 4,8 милиарда км,тази година сондата "Нови хоризонти" на НАСА започнала да изследва Плутон.

Ние и вие също наверно с нас ще запитате,ами защо бе,тарикати такива,след като сте потрошили милиарди пари за толкова години и сте имали такива висши космически технологии,техники и способности,да направлявате толкова години и на такива невъобразими разстояния космическия апарат,да му пращате командни сигнали и да получавате от него не само сигнали,ами и перфектни HD снимки–от чудовищните близо 5 000 000 000 километра разстояние!!!,защо не го закарахте още ей–толкова само малко с нищожните само 12 499  километра до самата планета–сиреч на 1 километър от нея,и да направите перфектни подробни снимки дори и на молекулите по повърхността му,както нас ни фотографирате и броите нон–стоп на Земята със самолетите и спътниците си?

Какво ви пречеше да го направите,а?

Официално се оправдавате,че "скоростта на "Нови хоризонти" по време на тази операция ще бъде 14 км/сек. Апаратът с тегло 453 кг има двигател за корекция на движението, но няма запаси от гориво, за да забави скоростта и да навлезе в орбитата на Плутон. Затова, прелитайки край планетата-джудже, той ще продължи пътя си към границата на Слънчевата система".

Защо ви трябва гориво,за да забавяте уж скоростта на апарата?
Нали основната му мисия е Плутон?

Насочвате го право в Плутон и докато се приближава и минава примерно на няколко или на 1 километър от нея,дори и да кара директно върху планетата–и преди да се нацепи в нея,можеше да ви нащрака и изпрати всякакви видео и фото материали от най–близък план!

Няма да ни отговорите,но ние знаем и ще го кажем да го знаят първо Българите,и после зомбираните ви данъкоплатци,които и представа си нямат как ги будалкате от десетилетия с тия космически изследвания уж на милиарди километри,и които се провеждат всъщност около Земята и по секретните веи военни полигони с театрални декори в секретните ви бази като зона–51 и други подобни на Земята!

Вижте какво ви казват просветени Българи в коментарните форуми по темата,на които им е ясно,че тези ваши космически изследвания са тотални измислици и лъжи!

****
Кой освен НАСА може да докаже, че на други планети няма живот? За видео и фото софтуер сме запознати как може да се манипулира,кой може да докаже,какво е на другите планети? Кой може масово да си измисля и да плямпа каквото искат ние да чуем и знаем? И да си прехврърлят един и същи снимки, клипове?

****
Кой будала влага милиарди, за празни планети, според чутото до сега и видяно като материал,и продължава да дава милиарди?

На никакви милиарди километри не е Плутон от Земята,ами е част от прилежащата съвсем близо около планета космическа енергетична инфраструктура,построена и изградена от Българските Богове–Демиурзи и Сътворци,инфраструктура,обслужваща земята и документирана в глава 1 на Битие от Святото писание:

Стар завет

Глава 1 на Битие или Създаване,или на гръцки Γένεσις
Сътворение,на латински: Genesis

БИТИЕ=Богиня Диана

СЪЗДАВАНЕ=Исуз и Богиня Диана

СЪЗДАВАНЕ=ВЕЗИСДЕН=БЕЗИСТЕН

първоначалният строителен обект и строителна база,от която започва Сътворението= Построението,на света

СТРОИТЕЛНА БАЗА на=на Богиня Диана и Зар Иса Дуло
на Родоначалниците на Дуло

СТРОИТЕЛНА БАЗА на=на Дуло от Богиня Диана и Зар Иса
базата на подизпълнителите на Сътворението=Построението,които са Българите от Дуло които са феноменните жречески Божии потомци

GENESIS=Ген на Исус
генетичните потомци на Исус,Богът Творец,участници в постсътворенческите процеси на Земята

GENESIS=Ган(Кан,Жрец) на Исус
феноменните жреци–потомци на Исус,подизпълнители на
строителните постсътворенчески мероприятия

глава 1

14. И рече Бог: да бъдат светила на небесната твърд, (за да осветляват земята и) да отделят ден от нощ и да бъдат знакове и за времена, и за дни, и за години;
15. да бъдат те светила на небесната твърд, за да светят на земята. Тъй и стана.
16. И създаде Бог двете големи светила; по-голямото светило да управлява деня, а по-малкото светило да управлява нощта, създаде и звездите;
17. и ги постави Бог на небесната твърд, за да светят на земята,
18. да управляват деня и нощта и да отделят светлина от тъмнина. И видя Бог, че това е добро.
19. Биде вечер, биде утро - ден четвърти.

В предни наши статии сме изяснявали,че Сътворенческите проектанти,конструктори и инженери-строители и енергетици–Демиурзите Богове Отец Исус и Богинята Майка, никога не биха изпратили Слънцето като термоядрен генератор,предназначен както Те изрично подчертават,да служи на Земята и хората,толкова далече във Вселената и пустошта,да си пилее мощта и харчи напразно енергия и да е труден за поддържане, който постулат важи в пълна сила и за всички звезди,както и за планетите от Слънчевата система,които са изкуствено построени бази на извънземните,които са Божиите служители и население в Божият свят,видно от разсекретения документ за произхода и същността на звездите и планетите:

ЗВЕЗДА=Ваза на Иза и Диана=База на Иза и Диана

ЗВЕЗДИ И ПЛАНЕТИ=Бази на Дуло от Богиня Диана и Иза

изкуствено построени бази на Българите от Дулов другото измерение,които са феноменните транспространствени служители на Боговете и посредници между Тях и хората

ИЗКУСТВЕНА БАЗА=БАЗА на Кан(Жреци) на Богиня Диана и Исуз

ИЗКУСТВЕНА БАЗА=БАЗА на
Кан(Жреци) от БЕЗИСТЕНА
космически изкуствено построени технически съоръжения от Жреците на Българските Богове,чието Централно транспространствено управление е Безистена в Ямбол

Плутон е една от многото такива бази и не е на никакви милиарди километри,ами е на няколко десетки хиляди километра от Земята,инсталирана на постоянна орбита около нея!

Ето какво разкрива Декодиращата програма на Свещения шифър,в посланията, кодирани в официалното съобщение на тази тема:

Съобщението,че  автоматичната междупланетна станция на НАСА "Нови хоризонти" откри синьо небе и червен лед на Плутон,означава какво има на Българската космическа станция и база Плутон :

СИНЬО НЕБЕ И ЧЕРВЕН ЛЕД=СИНЬО НЕБЕ И ТШЕРВЕН ЛЕД=
Дуло на Богиня Диана и Шар Бог Иса

Ето и кои са кръстниците на  автоматичната междупланетна станция на НАСА "Нови хоризонти" :

НОВИ ХОРИЗОНТИ=Бог Иза Трах–Бог Исус от Тракия

НОВИ ХОРИЗОНТИ=Диана и Иза Барх
Диана,Мария Магдалена и Исус Българина

НАСА отдавна сме я разконспирирали като една от централните организации на заговорниците срещу Българите,чийто научен елит се състои 100% от посветени и непосветени учени–Българи и българи в целия диапозон на душевната чистота,всички от феноменния Български интелектуален имплант,посят сред всички племена от Дедите ни при генно–инженерните цивилизационни култивирания на всички племена!

НАСА=НА СА=На Иса–организация на/срещу Иса
НАСА=Иса–Исус

Вижте и разсекретите документи на военновъздушната база Кейп Каневерал,от която се управлява измисленият полет на станцията до Плутон,и е космодрум на Министерството на отбраната на САЩ.в чийто свръхсекретен архив влезнахме без проблеми като на парад с нашата всепроникваща декодираща програма на Свещения шифър!

Ако някъде откриете грешка при превода на разсекретените свръхтайни документи,то молим да ни уведомите!

КЕЙП КАНЕВЕРАЛ=ПЕЙК ВАЛКЕРЕН=Бока Бълкарин=Бог е Българин!!!

ВОЕНОВЪЗДУШНА БАЗА
срещу/на=БАЗА срещу/на Бог Изуш и Богиня Диана

КОСМОДРУМ за излитане/телепортация на=
за излитане/телепортация на Кан(Жреци) на Иса и Мад Мария

СВРЪХСЕКРЕТЕН АРХИВ на=АРХИВ на Сар Бох Иса Трака

Гарантираме ви,че никъде няма да откриете и най–малката грешка,защото цялата терминология и повествование са съставени стриктно по правилата и инструментариума на Свещения шифър,а ние ги прилагаме пак строго стриктно и прецизно при дешифрирането им!

Съветът Им е:

Почнете да учите и практикувате Свещения шифър и просветителските теории и практики,които ви свеждаме Ние чрез екипа на bezistena,защото нали все по–осезаемо усещате,как в най–скоро време те ще ви трябват фатално жизнеспасяващо!

Разшифроваме и поредното заложено послание в научното съобщение от НАСА,че синьото небе е било резултат от разсейването на слънчевите лъчи от миниатюрни молекули на азота.

Ето Чий резултат е синьото небе на Плутон:

АЗОТ=Иза и Диана

СИНЬОТО НЕБЕ Е РУЗУЛТАТ ОТ РАЗСЕЙВАНЕ НА АЗОТА=
СИНЬОТА НЕБЕ Е РУЗУЛТАТ ОТ
Зар Исуз и Богиня Диана

Някой да не е разбрал,от Кои е резултат това красиво синьо небе на Плутон?

А ето накрая и чий резултат е самият Плутон,или изкуствената орбитална станция, обслужваща Земята чрез Българските Жреци от Дуло,поддържащи постоянна енергетична и информационна връзка с първосвещения храм Безистена в Първосвещения Божи град и Тяхно постоянно транспространствено местообиталище Дъбилин или Ямбол:

ПЛУТОН=ТУПОЛН=ДУБОЛН=Дъблин=Дъбилин–Ямбол!

Почнете да разшифровате и да четете по този начин всички съобщения на НАСА,и ще бъдете първо силно смутени,после удивени,след това възхитени,и накрая наградени с несънувани премии и промоции!

НЕСЪНУВАНИ ПРЕМИИ от=от Бог Иса и Богиня Мария

НЕСЪНУВАНИ ПРОМОТСИИ от=от
Бог Исус и Богиня Матара

екип на bezistena и гости от обслужващите Плутон Български феноменни Светии

ИСД

Вълнообразно

1. bezistena - МАРИЯ МАГДАЛЕНА И ИСУС ВИ ОБИЧАТ!
09.10.2015 20:08
Няма да публикуваме и отговаряме на анонимни и скверни автори-каузата ни е свещена и не търпи анонимност или оскверняване! Сакралната материя носи непредвидими последици за злоумишлени сквернители!Даряваме ви с Любов и Жива Вода в изобилие-пийте,жадни Души,и елате с Любов!
Бъдете благословени!Исус и Мария ви обичат!
цитирай

Автор: bezistena
Архив
«  Март, 2024
18192021222324
Блогрол
1. ТАЙНАТА НА СВЕЩЕНИЯТ БЪЛГАРСКИ ЕЗИК-част 1
2. ТАЙНАТА НА СВЕЩЕНИЯТ БЪЛГАРСКИ ЕЗИК-част 2
3. СВЕТИ И ОБИЧАЙ
4. ВЪЛШЕБНИКЪТ
5. Кои ме спасиха от мъртвото вълнение на ХАРМАНИТЕ!
6. БОГИНЯТА МАЙКА
7. ДРЕВНИЯТ БЪЛГАРСКИ ЕЗИК
8. - НЕПОЗНАТИТЕ БЪЛГАРСКИ ПЛАНИНИ - 3
9. ИЗМАМАТА,НАРЕЧЕНА ВИЗАНТИЯ
10. ЦАРЯТ НА СЛАВАТА
11. БУРОВ:Не изоставяйте Родината си!
12. Сайта на Роден Край™
13. ИСТИНСКАТА БЪЛГАРСКА ИСТОРИЯ - ЕДНА СМАЙВАЩА КАРТА, КОЯТО ЩЕ РАЗСЪРДИ МНОЗИНА! СПАРОТОК,
14. ИДВАЙТЕ СИ...
15. БЪЛГАРИЯ ВИНАГИ ЩЕ БЪДЕ!
16. Езотеричен сайт.Инженер открива БГ топоними по цял свят
17. Българин с Боговдъхновено слово и перо!
18. Пада лъжата за дивашкия ориенталски вид на Българите
19. Епохалната фалшификация ДРЕВНОГРЪЦКА КУЛТУРА И ЦИВИЛИЗАЦИЯ е 100%открадната Трако-Българска
20. Писмо от бъдещето към Българите !
21. Декларация за геноцид над Българите
22. Земя свещена, Българска, богата - ти Райско кътче .
23. БЪЛГАРИТЕ СА НАЙ-ИНТЕЛИГЕНТНИ
24. Хитринки за стартиране на клиповете vbox7 и You Tube
25. Обръщение към администраторите на блога
26. Малко полезност за блогърите по отношение на вграждането на графични обекти в блог.бг В МОМЕНТА!
27. Любовно Писмо от Бог
28. Неизвестната цивилизация и мистериозните строители на мистичните великански мегалити в Далечния Изток на Русия, плашещи заговорниците срещу Българите
29. Историята на мартеничката за измислената лястовичка и скритите мегалитни светилища на "извънземните" Българи от мошениците братя Златарски.част 2
30. За всички феноменни Български лингва археолози:излезте от тресавището на официалната първосигнална десакрализирана опростачена етимология!