Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2017 17:53 - Книгите
Автор: makeupbeauty Категория: Други   
Прочетен: 757 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 15.08.2017 17:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейтеее,това е първият ми пост той ще бъде свързан с книгите.Сигурно няма да ви бъде интересно,но пък ако Ви е интересно оставете ми коментар.И така без да бърборя започвам.
"Книгата разкрива истини,които действитвителността прикрива"-Джезамин Уест
Именно затова трябва да четем книги.Книгите са богатство,те са спътник на човека в неговият живот,защото ако ги няма ние няма да имаме грамотност,няма да може да разговаряме с хората.
Книгите винаги показват правилният път на човека.Знаят как да въздействат върху читателя.Според моята гледна точка човек  трябва поне в своя живот да спрочете една книга,една книга,която да го промени възгледите  на живота.
Книгите са пътя на знанието,те са пътят към живота,прозорецът към света.
Аз лично съм прочела много книги,ако искате ще направя ревю на някоя книга която съм прочела ми напишете коментар.
Много хора по света четат на електронни четци.Аз лично не съм пробвала такова нещо.Но бих пробвала
Когато е дъждовно отвън (обожавам тези дни) взимам оделято си,две книги и седям на леглото тогава аз изпадам в едно страхотно приключение,чувствам се в друг свят.Карат ме да се замисля много дълбоко.
Книгите са чудото на света те не само обогатяват,но карат хората да се замислят дори за най-малките неща в света.
Те въздействат върху нас такаче ако искате да се промените четете книги.Обогатявайте се бъдете винаги напред.Сбъдвайте мечтите си.
Това беше от мен надявам се този пост да ви е харесал.
Аз съм новобранка напишете ми коментар дали пост ви е харесал.
Благодаря за отделеното време.
Довиждане и до нови срещи.



Гласувай:
1



Следващ постинг

1. nedovolen - Книгата е жива душа. Понякога една ...
15.08.2017 18:53
Книгата е жива душа. Понякога една прочетена книга може да промени живота на човек.
И все пак, една питанка. Въпреки милиони заглавия и милиарди тонове книги по Земята, от това живота не става по-добър по общо популярното схващане.
цитирай
2. makeupbeauty - Книгите
15.08.2017 20:02
Прав си съгласна съм с теб точни и правилни думи.Благодаря за коментара.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: makeupbeauty
Категория: Други
Прочетен: 6118
Постинги: 4
Коментари: 2
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930