Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.01.2020 16:23 - Мрежов маркетинг
Автор: megi9872 Категория: Бизнес   
Прочетен: 636 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 17.02.2020 20:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Аз съм фен на Мрежовия маркетинг или още наречен МЛМ (Мулти Левъл Маркетинг) - Маркетинг на много нива. Започнах да чета преди години за тази велика индустрия и осъзнах какъв голям потенциал има. Ако всеки човек се включи в Мрежов маркетинг, то няма да има бедни хора. Това е една отлична възможност за нарастващи доходи. Ако човек е упорит, целенасочен и постоянен, непременно ще бъде успешен в тази сфера.

Трябваха ми шест години, за да осъзная напълно как да се настроя и какви методи да предприема, за да работя нещото, което ще ме направи щастлива, богата и удовлетворена.
Мрежовият маркетинг е бизнес. И както при всеки бизнес и тук е необходимо да се влагат време, пари, усилия. Но най-вече главния критерий си остава желанието. Ако имаш желание, идват и идеите и креативността, и силата и енергията, за да успяваш.

Кои са предпоставките, които водят до успех с МЛМ. На първо място това е стабилна компания, с атрактивен маркетингов план. На второ място - качествени, консумативни продукти на атрактивни цени.

Бях в процес на лутане и опити да направя нужното, за да успея в работа, която харесвах. Но все не успявах и недостатъчната ми мотивация ме караха да се отказвам.
Отскоро обаче до мен дойде информация, която промени нещата. Мисля, че намерих това, което търсех.

Сега аз поех по този път, но с много по-голяма увереност и желание, стремеж да напредвам, да помагам и да удовлетворявам своите нужди и нуждите на хората, които се интересуват и подкрепят моя бизнес.

Предлагам и на вас да се запознаете с тази информация. Компанията се казва Далвита. А за самата нея и продуктите, които произвежда и предлага научете тук:

www.dalvita.eu/care

Към моята фейсбук страница >
> https://www.facebook.com/favouriteproducts/





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: megi9872
Категория: Други
Прочетен: 6930
Постинги: 4
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930